لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

پارک آبی پاتایا ( Cartoon Network Amazone )

پارک آبی پاتایا ( Cartoon Network Amazone )

در سفر با تور تایلند ، هزاران مناطق گردشگری تایلند و تفریح خانوادگی به چشم شما خواهد خورد که می ‌توانید از آنها نهایت لذت را ببرید و با کوله ‌باری از خاطرات هیجان انگیز به خانه  باز گردید . پارک ‌های آبی یکی از تفریحات خانوادگی می باشد که تعداد آنها در تایلند زیاد هم است ، میانگین دمای هوای تایلند ۲۸ درجه و آب و هوای این کشور گرم است و در چنین شرایطی ، هیچ تفریحی مثل آب تنی و شنا لذت‌ بخش نخواهد بود و همچنین تور پاتایا یک شهر بی نظیر و متفاوت برای لذت بردن از پارک آبی است که لذت بهره بردن از هیجان های آبی را در انسان را فوران خواهد کرد .

 

شهر پاتایا دارای 3 پارک آبی بزرگ به نام های پارک آبی پارک پاتایا ، پارک آبی کارتون نت ورک آمازون پاتایا و پارک آبی رامایانا پاتایا می باشد که وجود انواع و اقسام وسایل و امکانات متنوع پارک آبی نظیر گرداب ها ، رودخانه ها و دریاهای شبیه سازی شده جالب ، خطوط پستی و رستوران ها با شب های خاص باعث شده گردشگران زیادی روانه این شهر شوند . 

 

تمام کسانی که از پارک آبی پاتایا استفاده می کنند و تا برای یک روز کامل بتوانند هیجانی وصف نشدنی را در کنار خانواده شان تجربه نمایند . وجود این امکانات هیجان انگیز از یک طرف ، آب بشدت تمیز و ایمنی بسیار بالای لوازم و دستگاهها از طرف دیگر موجب گردیده است تا پارک آبی در پاتایا از جمله بهترین جاذبه گردشگری تایلند در پاتایا بشمار رود .

پارک آبی معروف Cartoon Network Amazone در پاتایا بزرگترین پارک آبی تایلند بشمار می رود

معرفی پارک آبی کارتون نت ورک آمازون پاتایا

این پارک آبی در نزدیکی شهر پاتایا واقع شده است و بزرگترین پارک آبی تایلند نیز محسوب می شود و در این مجموعه‌ بزرگ و جذاب ، 30 تفریح آبی مدرن وجود دارد . از میان جاذبه‌ های این پارک برای شما بازدید کنندگان می ‌توان چندین سرسره‌ آبی ، نمایش‌ های سرگرم ‌کننده و جالب و همچنین یک فود کورت بزرگ اشاره نمود و در این فودکورت می ‌توانید انواع غذا از مناطق مختلف این کشور امتحان کنید و این پارک به چندین بخش مجزا تقسیم می‌شود ، بخشی از آن مربوط به بچه ‌های بسیار کوچک و بخش دیگر مخصوص نوجوانان و بزرگسالان است .


پارک آبی کارتون نت ورک آمازون پاتایا ، اولین پارک آبی بی نظیر از سری مجموعه های شبکه ( کانال ) Cartoon Network است ، این شبکه یا کانال با هدف تبدیل کردن کاراکتر های معروف و شخصیت های کارتونی پرطرفدار در جهان و صحنه های نمایشی به واقعیت ، طراحی و ساخته شده است .

 

پارک آبی پاتایا

 

پارک آبی کارتون نت ورک آمازون پاتایا در منطقه ساتاهیپ ( در فصله زمانی نیم ساعتی تا پاتایا ) قرار گرفته است . شبکه کارتونی کارتون نت ورک نهایت تلاش خود را در این پارک آبی کرده است تا بتواند کاراکتر ها ، و شخصیت های کارتونی و صحنه های نمایشی خود را در این پارک به واقعیت تبدیل کند و جذابیت آن را برای گردشگران چند برابر نماید .


این پارک آبی در جولای سال 2014 افتتاح شد و دارای قسمت های مختلفی مانند Ben 10 ،  Adventure Time ، The Amazing World of Gumball می باشد . این پارک علاوه بر رستوران ها و مغازه ها و امکانات رفاهی به 6 قسمت مجزا تقسیم بندی شده است .

 

آمازون

 

قسمت اول – Adventure Zone


این قسمت از پارک همانطوری که از اسمش مشخص است ، مکانی است برای تجربه هیجان هایی که قبلا تجربه نکرده اید از نزدیک لمس میکنید و یکی از بهترین قسمت های این بخش Jake Jump می باشد که تلفیقی از پرش و رفتینگ و معلق بودن در هوا است و همچنین قسمت های جالبی نیز مانند Rainfall Rainicorn و یا Banana Spin نیز برای توریست ها جذابیت مخصوصی خواهند داشت .

 

قسمت دوم – The Omniverse


این بخش پارک آبی بیشتر بر اساس تم شخصیت معروف کارتونی Ben 10 طراحی و ساخته شده است . خود این بخش نیز به 6 قسمت تقسیم شده است The Omnitrix ، که به عنوان اولین رولر کوستر به این سبک در جهان شناخته می شود و بیش از 23 متر ارتفاع دارد و قسمت های بعدی نیز شاملThe Humangaslide ،  Humungasaur ، The  XLR8-tor ، Alien Attack و Goop Loop می باشد که محبوبیت خاصی برای گردشگران خواهد داشت .

 

پارک آبی تایلند

 

قسمت سوم – Riptide Rapids


سرسره سواری با تیوب در جنگل لذت وصف نشدنی برای شما به همراه دارد و  این همان چیزی هست که بهترین تجربه در این بخش انجام خواهید داشت . جنگل این منطقه مثل جنگل آمازون شبیه سازی شده  و افراد در هر سنی می توانند مسافت 335 متری را بر روی تیوب طی کنند و اینکه در مسیر خود ، با فشار باد و رودخانه نیز باید دست و پنجه نرم کنید و کلی لذت ببرید .

 

قسمت چهارم – Mega Wave


اینجا بخش تنها مختص خانواده ها می باشد و جایی که در آن موج های آرام را تجربه خواهید کرد و غروب خورشید را از نزدیک تماشا می کنید و همچنین از دیدن شو های مخصوص کارتون نت ورک که برای شما تعبیه شده است ، لذت می برید و در واقع این قسمت برای استراحت گردشگران در نظر گرفته شده است تا در آن ریلکس کنند و کلی خوش بگذرانند .

 

 قسمت پنجم – Cartoonival 


در این قسمت نیز نمایش کاراکتر های کارتونی این شبکه مشهور به نمایش گذاشته می شود و همچنین انواع فواره ها ، تیوب ها و جاهای مختلفی برای رفاه شما تعبیه شده است که باید آنها را کشف کنید و فقط در نظر داشته باشید که این مکان مخصوص کودکان می باشد .

 

آمازون پاتایا

 

قسمت ششم – Surf Arena


تجربه سرفینگ و موج سواری در دریا را در این بخش از پارک آبی خود تجربه خواهید کرد ، جایی که تمامی امکانات برای شما گرد هم جمع شده تا بهترین شرایط ممکن را در برایتان خلق کند .در ادامه باید اضافه کنیم که قسمت Foodville این مجموعه دارای انواع رستوران ها ، فست فود ها و امکانات متنوع دیگری برای شما وجود دارد و انواع غذاهای بین المللی مانند ژاپنی ، کره ایی ، هندی و آمریکایی را می توانید اینجا امتحان کنید و شما گردشگران اگر قصد خرید دارید ، برندهای معروفی نیز در این مکان وجود دارند . 


 

 


 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 5 امتیاز دهنده به پارک آبی پاتایا ( Cartoon Network Amazone )
معراج گشت آسمان