لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

باشگاه گلف دبی ( Dubai Golf )

باشگاه گلف دبی ( Dubai Golf )

ایام نوروز و تعطیلات عید برای ایرانیان همیشه همراه با مسافرت و تنوع سفری بوده است که در هموطنان برای تفریح و همچنین برای خرید به شهر لوکس دبی سفر می کنند ، به همین خاطر با خدمات مناسب و پکیج های بهتری در اختیار گردشگران در دبی قرار داده می شود . مساحت دبی روی هم رفته کمتر از شش درصد کل خاک کشور امارات متحده عربی است و با این حال بعد از شهر ابوظبی ، دومین شهر بزرگ در میان شیخ‌ نشین‌ های هفتگانه دبی است و با بیشترین جمعیت ، پایتخت تجاری آن محسوب میشود .

 

امروزه دبی با پیشرفت‌های سریع و باور نکردنی‌ در حوزه شهر نشینی و جذب توریست توجه جهان را به خود جلب کرده و مقصد مهمی برای تاجران و گردشگران در تمام دنیا به حساب می‌ آید و همچنین تفریحات خاص و لوکسی که در شهر دبی میتوانید انجام دهید که بسیار نو با تجربه های متفاوت و خاص است که از جمله مناطق گردشگری دبی ، تور دبی می توان باشگاه گلف دبی را به شما پیشنهاد بدهیم . 

جالب است بدانید که باشگاه گلف دبی جزو مراکز آموزشی برتر گلف جهان می باشد

تاریخچه باشگاه گلف دبی

جالب است بدانید که امروزه یکی از مهمترین باشگاه‌ های گلف دنیا ، باشگاه گلف دبی واقع در امارات متحده عربی است که دارای چندین زمین قهرمانی بین المللی استاندارد و بسیار زیبا میباشد و در سال ۱۹۸۸ میلادی تاسیس شده است . باشگاه گلف دبی تماما از چمن است و در هر ساعت از شبانه روز بری شما در سفر به دبی قابلیت بازی در آن را دارید . همچنین دارای دو قسمت می ‌باشد که یکی ۳۶ حفره‌ ای و دیگری ۱۸ حفره ‌ای است .

 

باشگاه گلف

 

باشگاه گلف دبی جزو مراکز آموزشی برتر گلف جهان نیز هست و در داخل آن چهار مرکز دارای امکاناتی چون فروشگاه لوازم ورزشی امکانات غذاخوری و دوره‌ های آموزش گلف تعبیه شده است . باشگاه گلف دبی اولین زمین گلف چمن در خاورمیانه شناخته شده است و از این رو گردشگران اطراف کشور امارات از جمله ایران را بیشتر از هر جای دیگر به خود جذب می کند .

 


معرفی باشگاه گلف دبی

باشگاه گلف دبی در سال ۱۹۸۸ میلادی تاسیس شد و زمین ‌های قهرمانی بین‌المللی بسیار زیبایی را در خود جای داده است . زمین گلف این باشگاه ۳۶ حفره دارد و از نوع تمام چمن است و امکان گلف بازی کردن هم در روز و هم در شب برای شما دارد و علاوه بر این‌ ها شما عزیزان با مراجعه به اینجا می ‌توانید ورزش‌ های دیگری همچون تنیس ، بدنسازی و اسکواش را نیز تجربه کنید . دوره‌ های مختلف آموزش گلف هم در این مرکز ارائه می ‌شود و جالب است بدانید که توسط مجله جهانی گلف به عنوان یکی از ۱۰۰ دوره‌ آموزشی برتر گلف در دنیا شناخته شده است . همه‌ اینها روی هم باعث شده که باشگاه گلف دبی را بعنوان یکی از معروف ‌ترین مناطق گردشگری دبی انتخاب شود ، زمین گلف دبی بالاترین استاندارد ها را نیز دارد و این خود باعث توجه گردشگران شده است .

 

گلف در دبی


در سال های اخیر شهر دبی توانسته خود را به عنوان زمین بازی میلیاردرها به دنیا و توریست ها بشناساند ، اما این زمین گلف در تپه های با شکوه و دیدنی در دبی امارات قرار گرفته است و دبی به یکی از مراکز رو به رشد گلف در جهان تبدیل کرده است و همچنین باشگاه گلف دبی میزبان و برگزار کننده مسابقات قهرمانی بین المللی می باشد . زمین های گلف در دبی همگی از بالاترین استاندارد درهمه موارد برخوردار هستند و اولین زمین گلف چمن در خاورمیانه نام گرفته که دو زمین 18 سوراخه با استانداردهای جهانی را از آن خود کرده است و زمین‌های قهرمانی بین‌المللی بسیار زیبایی نیز دارد .

 

اما بزرگترین باشگاه گلف در همین مجتمع باشگاه گلف 36 حفره ای تماما چمن می باشد . علاوه بر این ‌ها می ‌توانید ورزش ‌های دیگری همچون تنیس ، بدنسازی و اسکواش را نیز تجربه نمایید . این باشگاه  فضایی در نهایت تجمل و رفاه برای گلف بازان حرفه ای و غیر حرفه ای فراهم کرده است که با رفاه کامل با خانواده خود به دبی سفر می کنید و از همین رو بازی گلف برای چنین افرادی بیشتر به عنوان یک بازی مفرح می باشد تا رقابت های قهرمانی ،  همه‌ اینها روی هم باشگاه گلف دبی را به یکی از معروف ‌ترین مناطق گردشگری دبی در بین گردشگران تبدیل کرده است .

 

باشگاه گلف دبی

 


امکانات تفریحی باشگاه گلف دبی

از دیگر امکانات تفریحی این مجموعه میتوان به فروشگاهی که مختص به لوازم ورزشی ، مدرسه مدرن و بزرگ گلف ، رستوران های متعدد و امکانات غذاخوری ، 4 سالن بزرگ سرباز و سرپوشیده ، زمین بازی تنیس ، اسکواش و باشگاه بدنسازی برای شما عزیزان اشاره نمود . بنابراین اگر به بازی گلف نیز علاقه ای ندارید ، میتوانید از دیگر قسمت های این باشگاه دیدن کرده و روز خوبی برای خود و خانواده خود  بسازید . باشگاه گلف دبی در سال‌ های اخیر توانسته شهرتی فوق العاده متفاوت را در دنیا از آن خود کند که عنوان زمین بازی میلیاردرها و تفریحات لوکس و مدرن دبی را به آن اختصاص یابد .

 

این زمین بازی در تپه‌ های باشکوه و دیدنی امارات متحده عربی قرار گرفته است و یکی از مراکز رو به رشد گلف در جهان است که سالانه در آن مسابقات قهرمانی بین المللی گلف برگزار می‌ شود و تعداد کثیری از گردشگران علاقه مند را به سمت خود جذب می کند .

 

باشگاه گلف در دبی

 

ضمنا باشگاه گلف دبی از بالاترین استانداردهای جهانی برای بازی‌ های بین المللی برخوردار است و در این زمین چمن شما علاوه بر بازی گلف شما میتوانید تمام دوره ‌های مختلف آموزشی که در این مرکز برگزار می‌ شود را تجربه کنید که نیز جزو عناوین برترین دوره‌ های آموزشی در کل دنیا شناخته شده ‌است . دوره های مختلف آموزش گلف هم در این مرکز برگزار می شود که توسط مجله جهانی گلف به عنوان یکی از ۱۰۰ دوره آموزشی برتر گلف در دنیا شناخته شده می باشد .

 

معراج گشت آسمان پیشنهاد ویژه ی تور دبی هنل 5 ستاره را بی نظیر ترین امکانات و تفریحات را دارد.


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 22 امتیاز دهنده به باشگاه گلف دبی ( Dubai Golf )
معراج گشت آسمان