لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

آشنایی با نکات سفر به دبی

آشنایی با نکات سفر به دبی

تور امارات به خصوص تور شهر دبی یکی از مهمترین مقاصد گردشگری ایرانیان به ویژه در نوروز به شمار می رود و آمارها بیانگر رشد 23 درصدی ایرانیان از سفر در ماه های ژانویه تا ژوئیه در سال 2017 را نشان می دهد؛ برای سفر با تور دبی  باید به چندین نکته مهم توجه داشته باشید که در زیر به آنها اشاره میکنیم.

همراه داشتن داروهای دارای کدئین در دبی ممنوع می باشد و جریمه سنگین و حتی گاهی زندانی دارد

نکات مهم سفر به دبی

1 - در سفر به دبی اگر قصد سوار شدن به تاکسی را دارید از تاکسی هایی که به تعداد زیادی در خیابان های این شهر می باشد استفاده کنید که ورودی اش 5 درهم و بقیه آن نسبت به طول مقصد شما محاسبه خواهد شد البته به طور کلی بهتر از از مترو استفاده نمایید تا در هزینه صرفه جویی کنید.

 

2 - شما می توانید از گوشی همراه خودتان با استفاده از حالت رومینگ استفاده کنید ولی به دلیل هزینه بالایی که برای شما خواهد داشت پیشنهاد ما برای شما استفاده از سیم کارت های خود امارات خریداری و استفاده کنید ، شما میتوانید در فرودگاه و مجتمع های خرید نمایندگی سیم کارت Du یا Etesalat را پیدا کرده و سیم کارت خود را در آنجا دریافت نمایید .

 

3 - با توجه به بالا بودن هزینه های درمانی حتما بیمه مسافرتی خود را از آژانس مربوطه دریافت نمایید .

 

4 - بهترین زمان سفر بین ماه های اکتبر تا آوریل و بهترین زمان برای خرید در شهر دبی ژانویه تا فوریه به دلیل فستیوال سال نو میلادی می باشد .

 

5 - در دبی گزینه ای مبنی بر مالیات بر ارزش افزوده نداریم ولی با این حال در هتل های دبی و رستوران های دبی 10% مالیات شهرداری و 10% حق سرویس محاسبه می گردد .

 

6 - شما مسافران عزیز به هنگام ورود و خروج در فرودگاه بین المللی دبی حتما مطمئن شوید که ویزایتان همراهتان هست و مهر ورود خروج در ویزای شما درج می شود تا با مشکلات مربوطه مواجه نشوید.


ممنوعیت های دبی

1 - هنگام سفر به شهر دبی خیلی باید مراقب داروهایی که با خود به این کشور حمل می کنید باشید ، با خود به هیچ عنوان قرص های مسکن و کدئین دار و یا داروهای آرامش بخش همراه نداشته باشید چرا که در این کشور غیر قانونی می باشد و جریمه بسیار سنگینی برای شما به همراه خواهد داشت و گاها باعث زندانی شدن شما می شود و نکته مهم اینجاست که فرودگاه بین المللی دبی به ایرانی ها بسیار سخت میگیرد .

 

2 - با توجه به اینکه کشور امارات کشوری مسلمان می باشد، مصرف الکل در اماکن عمومی آن ممنوع است .

 

3 - ضمنا خوردن و آشامیدن در ایستگاه های مترو و واگن ها ممنوع می باشد و جریمه ای نقدی برای شما دارد .

 

4 - در هنگام سفر به دبی در ماه مبارک رمضان خوردن و آشامیدن در مکان های عمومی در دبی و کشور امارات ممنوع می باشد .


آشنایی با نکات قبل از سفر به دبی

1 - همانطور که در بالا نیز اشاره شد قبل از سفر حتما بلیط ، ویزا و واچر هتل خود را چک نمایید .

 

2 - برای گرفتن ارز مسافرتی حتما چند روز قبل از تاریخ سفر با در دست داشتن بلیط ، ویزا و  پاسپورت خود به بانک ملت یا بانک سامان مراجعه نمایید .

 

3 - در نظر داشته باشید برای سفر کاری می روید یا تفریحی تا بتوانید بهترین هتل در دبی را در منطقه مناسب برای نوع سفر خود انتخاب نمایید .

 

4 -  توجه داشته باشید در چه فصلی سفر می کنید تا بتوانید لباس های مربوطه را با خود حمل کنید .

 

5 - قبل ار سفر حتما قوانین کشور امارات و شهر دبی را مطالعه نمایید تا اگر خواستید شخصی سفر کنید به مشکل نخورید .

سالانه گردشگران بسیاری، از ایران به دبی سفر می کنند. از تهران و خیلی شهرها می توان به دبی سفر کرد، ولی تور دبی از شیراز و تور دبی از اصفهان این خوبی را دارد که فاصله آن تا دبی و هزینه اش کم تر است.


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 33 امتیاز دهنده به آشنایی با نکات سفر به دبی
معراج گشت آسمان