لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

سافاری دبی ( Dubai safari )

سافاری دبی ( Dubai safari )

گشت و گذار با خودروهای سافاری یکی از محبوب ‌ترین و پرطرفدارترین سرگرمی ‌ها برای گردشگران به ویژه در نوروز 1401 و زمانی که هنوز شدت گرما زیاد نشده، می باشد که مردم این شهر نیز به آن علاقه بسیار زیادی نشان می دهند . در تور دبی 7 شب و 8 روز این برنامه تنوع متفاوتی برایتان دارد و در کنار سافاری چیزهای دیگری را نیز تجربه خواهید کرد و بعد از یک ماشین ‌سواری پر از هیجان ‌و شادی بر روی تپه‌ های شنی و تماشای غروب زیبای صحرا می نشینید . تا شب در کمپ ساحلی استراحت میکنید و در کنار بوفه شام ، از سرگرمی ‌هایی همانند شتر سواری ، اسکی روی شن ، موتورسواری در پیست شنی و نقاشی بر روی بدن با حنا لذت خواهید برد و تجربه ای وصف نشدنی را به خاطره می گذارید . با این توصیفات در تور دبی سافاری را فراموش نکنید. 

سافاری دبی چهره واقعی کوير و زندگی باديه نشينان و آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم دبی در گذشته را نشان می دهد

معرفی سافاری دبی

هدف اصلی نشان دادن چهره واقعی کوير و زندگی باديه نشينان و آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم دبی است . مدت زمان اين گردش می تواند بين چند ساعت تا چند روز متفاوت باشد که به سلیقه شما گردشگران عزیز بر میگردد و در رايج ترين آن شما حدود سه يا چهار بعد از ظهر به طرف صحرا حرکت کرده و در اولين قسمت با ماشين های چهار محور ۴ WD به گردش در ميان تپه های شنی کوير می روید و سپس به يک کمپ می رسيد که بصورت سنتی طراحی و ساخته شده است .

 

در ضمن در سافاری به صرف شام و نوشيدنی ، استفاده از بوفه کامل ، موزيک در زير آسمان زيبا کوير و منقش کردن دست خانمها به طرح های سنتی به وسيله حنا که از برنامه های اين قسمت است ، می پردازید .

 

سافاری


این گردش با بازگشت به شهر در حدود ساعت ۱۰ شب به اتمام می رسد و در گردش های يک روزه و يا چند روزه سافاری ، برنامه هاي بسیار متنوع تر از قبيل ديدار از وادی ها و روستاها ، مزارع پرورش شتر در کوير ، ديدار از کوه های حجر، ديدار از منطقه زيبا و خوش آب و هوای حتا ، شنا در استخرها و چشمه های اين منطقه ، توقف در هتل حتا ، صرف غذا در اين هتل و استفاده از امکانات ورزشی آن ، ديدار از قديمی ترين مسجد امارات و حضور در جمعه بازار در نظر گرفته شده است که خاطرات بسیار جالبی برای شما گردشگران و بازدید کنندگان به یادگار خواهد ماند .
این گردش یک روزه در بعد از ظهر روانه می شود و از عرض بیابان دبی عبور می کند و در چند نقطه برای عکسبرداری توقف می کند که خاطراتتان را در سفر به ثبت برسانید و تا نهایتا به اولین مقصد خود که یک مزرعه پرورش شتر است برسد که بسیار جالب است . 

 

سپس سفر از میان بیابان ادامه پیدا می کند و تا قبل از رسیدن به اردوگاه شبانه ، کاروان برای تماشای غروب زیبای آفتاب متوقف می شودکه لحظه ای وجد آور برایتان خواهد شد .

 

شما گردشگران می توانید در درون اردوگاه ، شتر سواری و شن سواری کنید و یا یک طرح آرایش حنا روی دست یا پایتان بکشید و فرهنگ مردم دبی را از نزدیک ببینید و سپس می توانید برای شام از باربیکیوی خوشمزه و کمی قلیان عربی لذت ببرید و قبل از بازگشت به دبی یا شارجه ، نمایش رقص های سنتی مردم را کنار آتش و زیر نور ستارگان تماشا کنید که کلی خوش بگذرانید .

 

سافاری در دبی


حداقل ظرفیت برای این گردش وجود ندارد و حتی با یک نفر نیز این سافاری انجام میشود و بهترین روش شرکت در این گردش به صورت گروه ۶ نفره می باشد . اینگونه یک اتومبیل به گروه شما اختصاص می دهند و در سافاری مجبور نیستید اتومبیل را با مهمانان دیگر شریک شوید و با دوستان خود این تجربه فوق العاده را سپری کنید و شما گردشگران اگر قصد سفر دارید ، لطفا توجه داشته باشید که این گردش مناسب کودکان زیر ۳ سال نمی باشد . 

 

بیابان نوردی پر از دست انداز و همچنین برای نوزادان خطرناک است که ترجیحا از بردنشان ممانعت نمایید ، بعلاوه این اتومبیل ها صندلی مخصوص کودک ندارند و سافاری دبی به خانم های باردار و افراد مسن نیز پیشنهاد نمی شود ، ضمنا راننده ها حرفه ای بوده و دارای مدرک رانندگی هستند و کمک های اولیه به آن ها آموزش داده شده است پس نگران موضوعی نباشید .

 

اتومبیل ها بوسیله رول کیج ایمن شده اند تا از سرنشینان در برابر آسیب و بخصوص وارونه شدن اتومبیل ، که در بیابان بسیار به ندرت اتفاق می افتد ، محافظت شود ، بعلاوه برای هر صندلی کمربند ایمنی تعبیه شده است و از لندکروزر های ۴ در ۴ استفاده میشود و شما گردشگران از لحظه ای که وارد اتومبیل ها می شوید ، بیمه هستید . 

 

تور سافاری

 


امکانات تفریحی سافاری دبی

 بازدید كنندگان و گردشگران از شهر دبی نمیتوانند تجربه كاملی از صحرا داشته باشند مگر آنكه در یك سفر صحرای صوفیانه شركت كنند و لذت های باور نکردنی را تجربه کنند ، گردش های متنوعی از جانب آژانس های مسافرتی به شما ارائه میشود که شما مطابق با سلیقه تان انتخاب می کنید . بنابراین انتخاب توری كه سلیقه های شخصی را ارضا كرده و در زمان مناسبی تدارك دیده شده باشد ، كاری بسیار ساده است . اما " سفر صحرایی شبانه ( The Overnight Safari ) " لطف دیگری دارد که تجربه آن در جاهای دیگر امکان پذیر نیست .


اگر بدنبال رسیدن به اردویی كه به سبك بدوی هستید بهترین گزینه سافاری است ، کلی تفریح می کنید و شام را صرف كرده و غروب را زیر آسمان پر ستاره صحرا میگذرانید كه تجربه های مجذوب كننده ای میباشد .بعد از صرف صبحانه ، بر سر راه كوهستان ها و جلوه هایی از صحرا و كاروانهای شتر را خواهید دید ، منطقه كوهستانی ، رودخانه هایی دارد كه برای شنا كردن ایده آل هستند و قبل از برگشت به دبی ، غذای سلف سرویس سرو برایتان سرو میشود . در سفر كوهستانی ( The Mountain Safari ) ، گردشگران در امتداد ساحل به سمت شمال حركت میكنند و در آخر به منطقه درون مرزی را سالخیمه میروند .

 

این راه از میان كوه های حجار ( Hajar ) می گذرد و از دره های عمیق عبور میكند که بسیار هیجان انگیز خواهد بود و روستاییان این منطقه ، با كاشت محصولات كشاورزی امرار معاش میكنند که از نزدیک مشاهده می کنید . در این سفر ، بعدا به دیبا ( Dibba ) و به دبی رفته و در " بازار مسافی ( Masafi Market ) " در بین راه توقف میكنند و اگر خریدی یا گرفتن سوغاتی را دارید انجام می دهید ، در سفر " هاتاپولز ( Hatta Pools Safari ) " مسافران از میان شنهای روان به سمت دره ها تا ( Hatta Valley ) میروند كه سفر جذابی به یادگار می گذارند و سپس با عبور از این كوهپایه های كوه ال حجر ( Al Hajar ) ، به سمت " هاتاپولز " پیش میرویم .

 

تور سافاری دبی


شما مسافران در سافاری از قدیمی ترین مسجد امارات متحده عربی بازدید میكنند و بعلاوه توقفی نیز در جمعه بازار ، كه بخاطر سفالگری و فرشهای دست باف خود زبانزد است ، خواهید داشت .

 

سافاری یك روز كامل ( The Full Day Safari ) معمولا از میان روستاهای بدوی و كاروانهای شتر عبور میكند و گهگاه سفری به صخره فسیلی ( Fossil Rock ) و كوه های حجر هم دارید و شنا كردن در رودخانه های كوهستانی جذاب و لذت بردن از نهار سرد سرو شده ، تجربه های آرامبخشی در سافاری دبی میباشد و این گردش ها توسط اغلب شركتهای توریستی به گردشگران ارائه می شود .


شتر سواری نیز یکی دیگر از تفریحات سافاری است و فعالیت محبوبی بین توریست ها به حساب می آید ، روی شتر در حالی که به سمت اردوگاه حرکت می کنند از بالای تپه های شنی نظاره گر غروب آفتاب می شوید و در آخر شام و نوشیدنی میل نموده و استراحت میکنند .


تجربه دیگر سافاری مشاهده گونه ای از جانوران و گیاهان مخصوص بیابان است که روی شن ها دیده میشوند و برای مسافرانی که علاقه مند هستند بسیار جالب خواهد بود .


بخش پرطرفدار هیجان انگیز و تکرار نشدنی سافاری اسکی روی شن است که شما در سافاری میتوانید تجربه کنید ، این است که از روی بلند ترین تپه های شنی اسکی کنید و به خاطر نرم بودن شن ها این تفریح بی خطر بوده و تجربه ای خاطره انگیز در سفرتان خواهد بود .

 


سافاری دبی فعالیت های زیر را شامل می شود

سرویس رایگان با اتومبیل ۴ در ۴ از هر نقطه در شهر دبی و یا شارجه ، بین ساعت های ۳ تا ۳:۳۰ دقیقه عصر

 

رانندگی با اتومبیل های بیابان رو، از میان بیابان در امتداد جاده العویر ۲۰ تا ۳۰ دقیقه 


بیابان نوردی با اتومبیل بیابان رو

 

عکسبرداری از غروب خورشید

 

شتر سواری

 

رقص های سنتی 

 

نوشیدنی های خاص ( به هزینه ی مهمانان )

 

آرایش با حنا

 

هابلی بابلی عربی ( قلیان )

 

قهوه عربی با خرمای تازه

 

لباس های سنتی

 

نوشیدنی های غیر الکلی ، چای ، قهوه و آب معدنی رایگان

 

شام سلف سرویس و باربیکیو ( غذای گیاه خواری نیز در صورت تقاضا موجود می باشد )

 

بازگشت در ساعت ۹:۳۰ شب

 

اسکی روی شن ( فعالیت تکمیلی ، به قیمت ۱۰۰ درهم امارات )

 

 ATV سواری ( فعالیت تکمیلی ، به قیمت ۱۲۵ درهم امارات )

 

تور امارات شهر دبی بی شک یکی از پر جاذبه ترین و سرگرم کننده ترین تور هاست.


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 4.9 از 5 | از بین 13 امتیاز دهنده به سافاری دبی ( Dubai safari )
معراج گشت آسمان