لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

باغ گرمسیری نونگ نوچ پاتایا ( Nong Nooch Tropical Garden )

باغ گرمسیری نونگ نوچ پاتایا ( Nong Nooch Tropical Garden )

باغ ها همیشه از مناطق پر جاذبه ای هستند که طبیعت و آرامش بینظیر و تکرار نشدنی آنها  همه را مجذوب خود می کند و این باغ در تایلند گردشگران زیادی را از سراسر دنیا را به خود جذب می کند . بعضی از باغ ها آنقدر خاص و متحیر کننده هستند که به شهرت جهانی در میان گردشگران در دنیا بخصوص در رسیده اند و زیبایی بکر و طبیعی آنان هر بازدید کننده و گردشگر تور تایلند را در جهان را شیفته خود می کند . باغ گرمسیری نونگ نوچ ( Nong Nooch ) پاتایا نیز از این دست از باغ ها می باشد که واقعا طبیعت منحصر به فردی را دارد و اصلا بازدید از آن را نباید از دست بدهید ، کشور تایلند را همه به طبیعت چشم نواز و بکر و سواحل معروف تایلند و آبشارهای تایلند که بسیار محصور کننده است ، می شناشند .

 

پس تعجب آور نیست که شما در این کشور در تور پاتایا باغی را پیدا کنید که در زیبایی و طبیعت فوق العاده و بی همتا دارد . در باغ نونگ نوچ در میان درختان و گل های زیبای آن قدم می زنید و در دریاچه ای تماشایی قایق سواری می کنید و بر پشت فیل های دوست داشتنی می نشینید و لذت های متفاوت را تجربه می کنید و محو تماشای نمایش فرهنگ و آداب و رسوم مردم تایلند می شوید ، در ادامه همراه ما باشید .

این باغ را به افتخار خانم نونگ نوچ ، سوان نونگ نوچ نامگذاری کردند

معرفی باغ گرمسیری نونگ نوچ پاتایا

باغ بزرگ نونگ نوچ Nong Nooch در زمینی به مساحت 2.4 کیلومتر مربع طراحی و اخداث شده است و این پارک فوق العاده زیبا به راحتی می ‌تواند یک گردش یک ‌روزه عالی برای شما گردشگران باشد .این محیط بیشتر شبیه یک پارک است اما نمایش‌ های فرهنگی روزانه ، چندین رستوران ، اقامتگاه و همچنین باغ‌ های متنوع با پوشش‌ های متنوع گیاهی مختلف نیز در آن وجود دارد که باعث شده طرفداران زیادی پیدا کند . شما با قدم زدن در این پارک گیاه ‌شناسی حس سفر به مشهورترین باغ‌ ها در سرتاسر دنیا را تجربه می کنید ، خواه باغ فرانسوی در قرن 17 میلادی باشد ، خواه استون هنج Stonehenge و یا حتی باغ‌ های رنسانس اروپا چون این باغ همه آن چیزی را که می خواهید به شما هدیه می دهد . باغ‌ های این پارک با گونه‌ های گیاهی خاصش نیز به همان اندازه جذاب است مانند باغ کاکتوس و گیاهان گوشتی ( ساکولنت ) ، باغ ارکیده ، باغ‌ های نخل گرمسیری و بونسای که در ایران نیز بسیار طرفدار دارد .

 

باغ گرمسیری


ضمنا بدانید که در سال 1980 میلادی باغ نونگ نوچ برای بازدید عموم باز شد و نام آن به افتخار خانم نونگ نوچ ، " سوان نونگ نوچ " نامگذاری کردند و توجه داشته باشید که در زبان تایلندی واژه " سوان  " ( Suan  ) به معنای باغ است و در ضمن جدا از باغ گیاه‌ شناسی نونگ نوچ ، همه روزه برنامه های خاصی در تالار فرهنگی تایلندی به نمایش گذاشته می شود .


بسیار بعید است که شما فقط به قدم زدن در باغ گرمسیری نونگ نوچ Nong Nooch بسنده کنید و به همین راضی شوید چرا چونکه مطمئنا به لذت بردن از دیگر جاذبه ‌های گردشگری آن فکر می کنید .

 

می ‌توانید یک دوچرخه کرایه کنید و در هنگام دوچرخه ‌سواری از مناظر بکر و زیبای این باغ لذت ببرید ، گلخانه ارکیده که بزرگترین کلکسیون در تایلند نیز بشمار می رود که در آن بیشتر از 670 گونه گل ارکیده بومی و پیوندی وجود دارد و  نیز تماشای برگ ‌ها و گل‌ های عجیب و غریب ، کاکتوس و گیاهان گوشتی هم جنبه آموزشی دارد و هم بسیار چشم‌ نواز است که پیشنهاد می کنیم شما دیدن آنها از دست ندهید .

 

باغ نونگ نوچ


باغ فرانسوی با طراحی متقارن و بوته‌ های تزئین‌ شده پس از باغ ورسای ، جزو قسمت ‌های برجسته باغ نونگ نوچ Nong Nooch است .

 

جالب است بدانید که یکی دیگر از امکانات منحصر به فرد این باغ زیبا راهروی مسقفی آن است که می ‌توان با عبور از آن به باغ درخت ‌آرایی ، باغ اروپایی ، باغ نخل گرمسیری ، تپه پروانه ‌ای و باغ استون هنج Stonehenge برسید و مناظر فوق العاده حیرت آوری را در معرض دید شما خواهد گذاشت .

 

همچنین جدا از باغ گیاه ‌شناسی نونگ نوچ Nong Nooch همه روزه برنامه های خاصی در تالار فرهنگی تایلندی برگزار می شود . ضمنا شما گردشگران می ‌توانید از آواز و حرکات زیبای اجرا کنندگان رقص کلاسیک تایلندی ، موی تای Muay Thai و نمایش‌ های باستانی که فرهنگ تایلندی در آن موج می زند ببینید و لذت ببرید .

 

همانطور که از دیدن نمایش فیل‌ های باهوش شگفت ‌زده خواهید شد ، جاذبه های دیگری که شما می ‌توانید آنها را انجام دهید شامل قایق‌ سواری ، فیل سواری و دوچرخه سواری موجود است .


اینجا باغی است که در آن ترکیب جذابی از زیبایی طبیعی ، فرهنگ و آداب و رسوم تایلندی و تفریحات خانوادگی را کشف خواهید کرد و همچنین در بین باغچه هایی که به زیبایی هر چه تمام تر گل آرایی شده اند گردش و نمایش دل انگیزی از گل های استوایی رنگارنگ را از نزدیک مشاهده می کنید .

 

همانطور که سرمست از عطر گل ها و چمن های تازه هستید تفریحاتی مثل دوچرخه سواری ، فیل سواری و قایق سواری انتظار شما را می کشند . سوار یک قایق پارویی بشوید و به دل دریاچه بزنید تا باغ شناور جذاب در جلوی چشمنتان ظاهر شود و غرق در لذت شوید . 

 

باغ نونگ نوچ تایلند


ضمنا می توانید در گوشه ای از باغ نمایش های شاد ، مهیج و پرزرق و برق را تماشا کنید و یا به بازدید از نمایشگاه ماشین های اسپورت بروید که کلی طرفدار هم دارد و اینکه حتما زمانی را در نظر بگیرید تا در نمایش های فرهنگی تایلندی شرکت کنید و  فرهنگ سنتی تایلند خواهید دید .

 

زیباترین بخش باغ گرمسیری نونگ نوچ ، باغ های موضوعی و افسانه ای آن است که باغ هایی که جوایز زیادی را از نمایشگاه معروف گل چلسی برنده شده اند و کلی مشهور هستند و در اینجا باغ هایی را می بینید که به گل ها و درختان بونسای ، کاکتویس ، ارکیده ، نخل و رز اختصاص داده شده است . شما با گردش در باغ از دیدن چمن ها و پرچین های زیبا که در بین آن ها فواره ها ، آلاچیق ها و حوضچه ها قرار گرفته است که به شگفتی و زیبایی آن افزوده است و در گوشه ای از باغ مجسمه های حیوانات و درختان هرس شده زیبایی خودنمایی می کنند که قطعا شما را محصور خود می کند .


شما حتی می توانید اینجا در سرزمین تایلند ، باغ فرانسوی ، باغ اروپایی ، باغ استون هنج و چندین باغ دیگر را ببینید که همگی از بخش های مختلف باغ نونگ نوچ بشمار می رود .

 

باغ گرمسیری تایلند

 

تماشای گل های قلبی باغ را از دست ندهید در اینجا همه گل ها به شکل قلب گل آرایی شده است که واقعا لذت بخش است و قول می دهیم که شما با دیدن آن ها مملو از عشق و محبتی جاودانه خواهید شد.

در باغ یک پل ، بنام پل آسمان به طول 3  کیلومتر کشیده شده است که با رفتن به روی آن چشم انداز زیبایی از باغ های پرپیچ و خم و شکل گل های زیبای آن را از نمای بالا در این باغ خواهید دید و چهره ای متفاوت از این باغ پیش روی شما قرا دارد . ضمنا شما می توانید در قسمت باغ وحش باغ از نزدیک حیوانات بامزه ای مثل آهو ، طوطی و لاک پشت را ببینید و دنیای متفاوتشان را از نزدیک تجربه کنید و لذت ببرید .


آدرس و ساعت بازدید از باغ نانگ نوچ

نشانی : تایلند ، پاتایا ، کیلومتر 163 جاده‌ی سوخومویت ، باغ استوایی نانگ نوچ .

 

ساعات بازدید  : باغ گرمسیری نونگ نوچ همه روزه از 09:00 تا 17:00 می باشد .

 

هزینه‌ ورودی  : باغ استوایی نانگ نوچ برای کودکان 300 و برای بزرگسالان 600 بات است .

 

وب ‌سایت : http://www.nongnoochtropicalgarden.com/language/en 

 


 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به باغ گرمسیری نونگ نوچ پاتایا ( Nong Nooch Tropical Garden )
معراج گشت آسمان