لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

راه و چاه سفر ارزان به سریلانکا

راه و چاه سفر ارزان به سریلانکا

شما با  تور سریلانکا می توانید اقامت در یکی از زیباترین نقاط دنیا را تجربه کنید. این کشور یکی از زیباترین کشورهای دنیاست و مسلما سفر به آن تجربه جالبی است. اگر شما می خواهید که سفر به سریلانکا را با کمترین هزینه ممکن تجربه کنید و این سفر جالب و به یادماندنی با هزینه مناسب برایتان تمام شود، این مطلب را از دست ندهید. 

ما در ادامه مقاله راه و روش سفر ارزان به سریلانکا را به شما یاد می دهیم و یک سری نکات درباره سفر ارزان به سریلانکا به شما می گوییم که مطمئنا برای شما کاربردی و مفید خواهند بود...

حواستان به خرج و مخارجتان در سریلانکا باشد

 

برای اینکه سفر به سریلانکا برایتان ارزان تمام شود، باید بدانید کی و کجا و چقدر هزینه کنید. اول از همه اینکه اگر سوار تاکسی های سریلانکا شدید، باید حتما از راننده بخواهید که تاکسی مترش را روشن کند. یادتان باشد که کرایه تاکسی مسیر فرودگاه بین المللی کلمبو به مرکز شهر کلمبو بیشتر از 2500 روپیه نیست و شما به هیچ عنوان نباید قبول کنید که کرایه بیشتری از این مبلغ را به راننده تاکسی پرداخت کنید. ضمن اینکه این مبلغ برای کرایه یک تاکسی است و این طور نیست که هر نفر 2500 روپیه به راننده پرداخت کند. یادتان باشد که نه فقط در سریلانکا بلکه در همه کشورهای دنیا، امکان اینکه از ناآگاهی توریستان استفاده شود وجود دارد. پس بهتر است که حواستان را جمع کنید تا کسی سرتان را کلاه نگذارد. مثلا اگر خواستید که از یک مرکز خرید یا بازار در سریلانکا خرید کنید، حتما باید سعی کنید که تا 50 درصد از فروشنده تخفیف بگیرید. چراکه این یک اصل است که در سریلانکا قیمت های اجناس را به توریستان دو برابر می گویند.

حواستان به خرج و مخارجتان در سریلانکا باشد

حتما یک سیم کارت در سریلانکا تهیه کنید

 

شاید به نظرتان تهیه یک سیم کارت و خرید بسته اینترنتی در سریلانکا یک هزینه اضافه بیاید. اما واقعیت این است که خرید یک سیم کارت و بسته اینترنتی در این کشور به شما برای تجربه یک سفر ارزان به سریلانکا کمک می کند. شما با داشتن اینترنت می توانید مدام به گوگل مپ و دیگر اپلیکیشن های مسیریابی دسترسی داشته باشید و در نتیجه می توانید به راننده تاکسی بگویید که دقیقا از چه مسیری شما را به مقصد برساند تا اولا زودتر به مقصد برسید و دوما کیلومتر طی شده و در نتیجه کرایه تاکسی برایتان کمتر شود. چراکه راننده های تاکسی های سریلانکا برای هر کیلومتر طی شده حدودا 100 روپیه از مسافران دریاتف می کنند و مسلما هرچقدر که کیلومتر طی شده کمتر باشد، کرایه شما کمتر می شود. البته باید این را بگوییم که یک سری راننده با وجدان و خداشناس نیز در سریلانکا پیدا می شوند که بدون دریافت هزینه بیشتر شما را در شهرهای سریلانکا می گردانند و به رایگان مناطق مختلف را به توریستان نشان می دهند. به شما توصیه می کنیم که اگر گذرتان به این راننده های مهربان در سریلانکا افتاد، یک انعام کوچک به آن ها بدهید و بدین شکل از آن ها تشکر کنید.

در سریلانکا غذاهای محلی میل کنید

 

غذاهای سریلانکا بسیار لذیذ هستند و شباهت های زیادی با غذاهای هندی دارند. برای اینکه سفرتان به سریلانکا ارزانتر شود، بهتر است که غذاهای سریلانکایی که قیمت مناسب تری از غذاهای غربی دارند را در این کشور نوش جان کنید. در این صورت میتوانید به راحتی با 500 تا 600 روپیه یک غذای خوشمزه در سریلانکا میل کنید. در صورتی که اگر بخواهید یک غذای فست فودی یا هر غذای غربی دیگری را در رستوران های سریلانکا سفارش دهید، باید حدود 2 تا 3 برابر این مبلغ هزینه کنید. پس بهتر است که در این کشور به دنبال رفتن به رستوران های فست فودی نباشید.

در سریلانکا غذاهای محلی میل کنید

در سریلانکا نوشیدنی میل نکنید

 

قیمت نوشیدنی در سریلانکا زیاد است. دلیل این مساله این است که در گذشته مردم سریلانکا بیش از حد نوشیدنی می خورده اند و خیلی هایشان در خیابان های این کشور خشونت به خرج می داده اند. به همین خاطر رئیس جمهور جدید سریلانکا مالیات زیادی برای نوشیدنی در نظر گرفته است تا مردم کمتر آن را مصرف کنند. لازم به ذکر است که قیمت نوشیدنی در سریلانکا حدود 300 روپیه است و اگر شما این مبلغ را با قیمت یک وعده غذا در این کشور مقایسه کنید، می بینید که به نسبت قیمت بالایی دارد. پس بهتر است که برای تجربه سفر ارزان به سریلانکا دور خوردن نوشیدنی را در این کشور خط بکشید.

در سریلانکا نوشیدنی میل نکنید

یک تور ارزان سریلانکا رزرو کنید

 

اگر به دنبال سفر ارزان به سریلانکا هستید، می توانید با ما در آژانس مسافرتی معراج گشت تماس بگیرید تا به شما ارزانترین تور سریلانکا و شهر هایش، تور بنتوتا و تور کلمبو را آفر دهیم و راه شما را برای سفر ارزان به سریلانکا باز کنیم. ما به شما کمک می کنیم تا بتوانید کشور زیبا و جذاب سریلانکا را با کمترین هزینه ممکن از نزدیک ببینید. پس حتما با ما تماس بگیرید.


 

 

 


 

 

 

 

اگر به دنبال سفر ارزان به سریلانکا هستید، می توانید با ما در آژانس مسافرتی معراج گشت تماس بگیرید تا به شما ارزانترین تور سریلانکا را آفر دهیم و راه را برای شما برای سفر ارزان به سریلانکا باز کنیم. ما به شما کمک می کنیم تا بتوانید کشور زیبا و جذاب سریلانکا را با کمترین هزینه ممکن از نزدیک ببینید. پس حتما با ما تماس بگیرید.


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 29 امتیاز دهنده به راه و چاه سفر ارزان به سریلانکا
معراج گشت آسمان