لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

آکواریوم دبی ( dubai Aquarium )

آکواریوم دبی ( dubai Aquarium )

مرکز خرید دبی مال ، یکی از بزرگ ‌ترین مرکز خرید های جهان بشمار می رود که در میان گردشگران تور دبی دارای محبوبیت خاصی است و بخشی از مجموعه‌ ۲۰ میلیارد دلاری برج دبی است و اینکه در بخش میانی این مرکز خرید بزرگ ، آکواریوم عظیم دبی با ظرفیت نگهداری ۱۰ میلیون لیتر ( ۲٫۶۴ میلیون گالن ) آب به زیبای طراحی و ساخته شده است ، این آکواریوم دارای بیش از ۳۳۰۰۰ حیوان زنده از جمله بیش از ۴۰۰ کوسه و سفره ‌ماهی دارد . همچنین رکورد جهانی گینس را برای " بزرگ ‌ترین پانل اکریلیک "  جهان را از آن خود کرده است و اندازه این پانل ۸٫۳ در ۳۲٫۸۸ متر و ضخامت آن ۷۵ سانتی ‌متر می باشد ، این یکی از بهترین جاذبه هایی است که در نوروز می توانید مشاهده کنید. در با جاذبه های بسیاری از این دست مواجه خواهید شد. 

معرفی آکواریوم دبی

آکواریوم دبی با گنجایش 10 میلیون لیتر آب و هزاران حیوان آبزی و جالب ، یکی از بزرگترین آکواریوم های داخلی جهان در شهر دبی  و پر جاذبه در بین گردشگران و مسافران عزیز است . حیوانات و نمایشگاه های جدید به طور منظم به این آکواریوم اضافه می شوند و شما گردشگران با راه رفتن در یک تونل شیشه ای 270 درجه می توانید شگفتی های کف اقیانوس را در سفر به دبی از نزدیک ببینید و لذت ببرید .


ضمنا بدانید که اگه هدف شما فقط خرید و یا جایی واسه لذت بردن از مراکز تفریحی دبی است بهتره بدونید که شهر دبی پر از تفریحات متنوع است و بعضی از این تفریحات تنها مختص این شهر لوکس و مدرن است و شما اگر قصد سوغاتی خریدن و گشتن در پاساژ هستید این محیط را از دست ندهید ، شاید ندونید یکی از دهمین آکواریوم بزرگ دنیا در شهر دبی قرار دارد و گردشگران زیادی برای دیدن این مناطق گردشگری دبی همه ساله سرازیر این شهر می شوند . این آکواریوم یه تونل بزرگ داره که امکان قدم زدن و دیدن این همه آبزیان و حیوانات آبی را از نزدیک دید . آکواریوم دبی رکورد " بزرگ‌ ترین پنل آکریلیک جهان " در کتاب رکوردهای جهانی گینس به ثبت رسیده است  .

 

آکواریوم


آکواریوم بزرگ دبی حدود 10 میلیون لیتر آب برای پر کردن این آکواریوم استفاده شده است و در این آکواریوم  33000 هزار نوع جانور آبی دیده می شود و مهم ترین قسمت این آکواریوم تونل این است که 51 متر طول ، 20 متر عرض و 11 متر ارتفاع دارد و شما حس خواهید کرد که دقیقا زیر آب قرار دارید . ضمنا شما در سفر به دبی میتوانید سوار یه قایق شوید که دارای کف شیشه ای می باشد و از داخل آن از دیدن این همه حیوانات و ماهی های خوشگل داخل آب لذت ببرید.


قسمت دیگر این آکواریوم که جزو جاذبه های گردشگری دبی محسوب می شود ، باغ وحش دریایی دبی یعنی آکواریوم دبی است و شما گردشگران در باغ وحش دریایی دبی میتوانید حیواناتی مثل سمور آبی ، اختاپوس بزرگ اقیانوسی ، کروکودیل ، شیر ماهی ، اسب آبی ، خرچنگهای بسیار بزرگ ، ستاره دریایی  ، عروس دریایی ، پنگوئن ، ماهیهای بسیار متنوع و رنگارنگ ، لاک پشت و ... رو داخل محفظه شیشه ای ببینیند که مشغول شنا  کردن ، راه رفتن و یا غذا خوردن هستند ، البته شما اگر از دیدن مارها نمیترسید در قسمت دیگر از این باغ وحش میتوانید انواع مارهای خزنده ، مارمولکها ، سوسمارها کوچک و بزرگ و انواع حیوانات دو زیست را هم از نزدیک مشاهده نمایید .


لازم به ذکر است که شما گردشگران هر چند می توانید بدون پرداخت هزینه ای از داخل مرکز خرید دبی مال این آکواریوم رو دیدن نمایید اما از نزدیک دیدن این باغ وحش دریایی و قدم زدن تو تونل آکواریوم و یا سوار شدن قایق کف شیشه ای خودش لطف دیگه ای دارد و شما را غرق در هیجان خواهد کرد .

 

آکواریوم دبی

 

شما مسافران ضمنا می توانید بلیط ورودی آکواریوم دبی رو به افراد خانواده تان هدیه دهید و یه سورپرایز به یاد ماندنی رو براشون رقم بزنید  . ضمنا شما گردشگران توجه داشته باشید که در صورت تمایل می توانید بوسیله واچرها به جای combo ticket که شامل تونل آکواریوم و باغ وحش زیر آبی می باشد بلیت های دیگر که شامل آیتم های بیشتری می باشند را خریداری نمایید .

 

این آکواریوم یکی از دیدنی های دبی مال است که به زیبایی ، توانسته نظر بسیاری از مردم را به خود جلب نماید و اینکه برای دیدن می توانید از محفظه های تونلی آن ها استفاده کنید و به دیدن موجودات از نزدیک بپردازید . ضمنا در سفر به دبی جالب است بدانید که تونل آکواریوم زاویه ی ۲۷۰ درجه دارد و برای تجربه برخورد نزدیک با حیوانات زیر آب بسیار جذاب و دیدنی است ، روشنایی مخزن بسته به زمان روز تغییر خواهد کرد و اینکه جنگل انبوه ، سواحل صخره ای و موجودات اقیانوس همگی در باغ وحش زیر آب دبی قابل دیدن می باشند و در اینجا خود را در مواجهه با پیرانا های خطرناک ، گربه ماهی های غول پیکر، سمور بازیگوش و پنگوئن ها را خواهید دید .


از انواع آبزیان اقیانوس ها مثل حیوانات آبی و دوزیست ، سمور آبی و اختاپوس های بزرگ اقیانوسی ، کروکودیل ها ، شیر ماهی ، اسب آبی و سایر حیوانات در این آکواریوم گرد هم جمع شده است . شما بازدید کنندگان توجه داشته باشید که علاوه بر آکواریوم ، باغ وحش دریایی هم در معرض تماشا قرار گرفته است که شامل انواع مارهای خزنده ، مارمولک ها ، سوسمار های بزرگ و کوچک و انواع دوزیست ها را می توان از نزدیک مشاهده کنید .


این آکواریوم مکان مناسبی برای تحقیق درباره چگونگی زندگی این موجودات است که در کنار همنوعان خود و گونه های دیگر چگونه به حیات خود ادامه می دهند و با همه این اوصاف ، به همین دلیل است که سالیانه مورد استقبال پژوهش گران نیز واقع شده است . مسافران و بازدید کنندگان می توانند از آکواریوم دبی بصورت رایگان از داخل مراکز خرید دبی این آکواریوم را ببینند و یا با تهیه بلیط از تمامی نقاط و امکانات این آکواریوم بازدید و استفاده نمایند .

 

آکواریوم شهر دبی


اطلاعات کلی آکواریوم دبی

آدرس آکواریوم دبی : جاده شیخ زاید خیابان دوحه . مرکز خرید دبی مال


قیمت بلیط آکواریوم دبی : 120 درهم که شامل تمام پکیج ها اعم از : قایق شیشه ای ، تونل و باغ وحش و ... 


ساعت کار آکواریوم دبی : یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح  الی 11 شب  و پنجشنبه ها تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 12 شب


وبسایت آکواریوم دبی :  thedubaiaquarium.com

 


تور دبی 7 شب و 8 روز فرصت مناسبی در بهترین روز هاست که از شهر دبی نهایت لذت را ببرید.

 

 

 

 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 4.8 از 5 | از بین 19 امتیاز دهنده به آکواریوم دبی ( dubai Aquarium )
معراج گشت آسمان