لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

همه چیز درباره پارک آبی واتر پلنت آلانیا

همه چیز درباره پارک آبی واتر پلنت آلانیا

بازدید از یک پارک آبی همیشه ایده جالب و مفرحی است. مخصوصا اگر بخواهید به یک پارک آبی جذاب و بزرگ بروید که امکانات تفریحی آن بسیار مدرن و به روز هستند. پارک آبی واتر پلنت آلانیا یک پارک آبی جالب و هیجان انگیز با چنین مشخصاتی است. این پارک آبی که یکی از بزرگترین و جذاب ترین پارک های آبی تور ترکیه و تور آلانیا است و هر کسی که از آن بازدید می کند، شیفته آن می شود.

اگر قرار است به آلانیا سفر کنید و قصد رفتن به بهترین پارک آبی این شهر را دارید، ما به شما پارک آبی واتر پلنت آلانیا را پیشنهاد می کنیم. با ما همراه باشید تا شما را با این پارک آبی مهیج آشنا کنیم...

پارک آبی واتر پلنت آلانیا کجاست؟

 

پارک آبی واتر پنت آلانیا در فاصله 40 کیلومتری مرکز شهر آلانیا واقع شده است و شما می توانید به راحتی از هتلتان در آلانیا به آن دسترسی پیدا کنید. چراکه پکیج های پارک آبی آلانیا شامل سرویس رفت و برگشت هستند و شما با تهیه بلیط آن از کانتر گردشگری هتلتان در آلانیا یا هر مرکز گردشگری دیگری در این شهر می توانید درب هتلتان سوار اتوبوس شوید، به پارک آبی بروید و دوباره درب هتلتان از اتوبوس های ویژه پارک آبی واتر پلنت پیاده شوید. این پارک آبی در بالای یک تپه زیبا قرار گرفته است که به دریای مدیترانه مشرف است. این یعنی جاده دسترسی به پارک آبی وارت پلنت و همچنین خود این پارک آبی چشم انداز بی نظیری به دریای مدیترانه و طبیعت سرسبز آلانیا دارد.

پارک آبی واتر پلنت آلانیا کجاست

پارک آبی واتر پلنت چه جور پارک آبی است؟

 

پارک آبی واتر پلنت به عنوان یکی از بزرگترین پارک های آبی ترکیه حدودا 6500 متر مربع وسعت دارد و حدودا 2000 نفر می توانند در عین واحد در آن بازی کنند. شرایط و امکانات این پارک آبی برای همه از کوچک گرفته تا بزرگ با هر سلیقه ای مناسب است و اگر از آن بازدید کنید، می بینید که نسل های مختلف در کنار هم در این پارک آبی مشغول تفریح هستند و برق شادی و رضایت در چشمان همه با هر سن و سالی که داشته باشند، دیده می شود. در ادامه درباره امکامنات تفر یحی و ویژگی های خاص پارک آبی واتر پلنت بیشتر صحبت می کنیم.

پارک آبی واتر پلنت چه امکاناتی دارد؟

 

پارک آبی واتر پلنت آلانیا 25 سرسره آبی و 7 استخر بزرگ و کوچک دارد. با وجود این سرسره های آبی هیجان انگیز و این استخرهای تمیز و عالی، پارک آبی واتر پلنت آلانیا به یک مجموعه تفریحی ایده آل تبدیل شده است که هر توریستی را راضی به هتل بر می گرداند. از همه این ها جالب تر اینکه پارک آبی واتر پلنت به جز سرسره های آبی و استخرهای شنا، امکانات دیگری مثل برج بانجی جامپینگ، دیسکو، زمین فوتبال آبی، استخر موج و استخر مخصوص کودکان نیز دارد. به شما قول می دهیم که اگر از پارک آبی واتر پلنت آلانیا بازدید کنید، فوق العاده ترین روز سفرتان به ترکیه در این پارک آبی رقم می خورد.

پارک آبی واتر پلنت چه امکاناتی دارد

پارک آبی واتر پلنت برای چه کسانی مناسب است؟

 

با وجود امکانات تفریحی و رفاهی متنوع پارک آبی واتر پلنت آلانیا می توان گفت که این مرکز تفریحی برای همه با همه سنین مناسب است. چراکه یک نفر می تواند در این پارک آبی سوار هیجان انگیزترین سرسره هایی شود که در ترکیه تک هستند. یک نفر دیگر می تواند از سرسره های آبی کم ارتفاع تر که هیجان کمتری دارند، استفاده کند و یک نفر دیگر می تواند مشغول شنا در استخرها شود و یا حتی خیلی ساده در یک استخر کم عمق راه برود و بدین ترتیب ریلکس کند. کودکان نیز می توانند با استفاده از امکانات تفریحی مخصوص به خودشان و سرسره های آبی کوچکتر مشغول تفریح شوند. با این اوصاف مشخص است که تفریح در پارک آبی واتر پلنت آلانیا سن و سال نمی شناسد و برای تفریح و سرگرمی همه شرایط خوبی دارد.

قیمت بلیط پارک آبی واتر پلنت آلانیا چقدر است؟

 

قیمت بلیط پارک آبی واتر پلنت آلانیا حدود 60 لیره است و این بدین معنی است که تفریح در آن آنچنان تفریح پر هزینه ای محسوب نمی شود. پس اگر اهل تفریح در پارک های آبی هستید و چنین تفریحاتی برایتان جذاب است، بهتر است که در تور آلانیا یک بلیط پارک آبی واتر پلنت را تهیه کنید و به استقبال یک روز هیجان انگیز در این شهر ساحلی در ترکیه بروید. البته اگر بخواهید پکیج پارک آبی واتر پلنت آلانیا با امکاناتی مثل غذا و ترانسفر رایگان را تهیه کنید، مسلما این هزینه برایتان بیشتر می شود. قیمت دقیق چنین پکیج هایی را می توانید از کانترهای گشت شهری موجود در هتل های آلانیا یا آژانس های گردشگری شهر آلانیا در ترکیه استعلام بگیرید.

قیمت بلیط پارک آبی واتر پلنت آلانیا چقدر است


 

 


 

 

 

 

برای رزرو تور آلانیا نوروز می توانید با ما در آژانس مسافرتی معراج گشت تماس بگیرید.


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 4.9 از 5 | از بین 30 امتیاز دهنده به همه چیز درباره پارک آبی واتر پلنت آلانیا
معراج گشت آسمان