لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

بهترین مناطق بانکوک برای اقامت

بهترین مناطق بانکوک برای اقامت

آیا قصد سفر با تور بانکوک را دارید؟ آیا به دنبال پیدا کردن یک هتل خوب در یک منطقه عالی در بانکوک هستید؟ آیا می خواهید که با انتخاب یک منطقه خوب برای اقامت در بانکوک، اقامت دلچسبی را در این شهر زیبا و دیدنی تجربه کنید؟ پس بهتر است که ادامه مطلب را از دست ندهید. در ادامه هفت منطقه اصلی بانکوک که همگی برای اقامت خوب هستند را به شما معرفی می کنیم.

با مطالعه این مطلب می توانید متوجه شوید که هر کدام از مناطق بانکوک چه حال و هوایی دارند، چه مزایا و معایبی دارند و در نتیجه برای اقامت شما مناسب هستند یا نه...

منطقه سوخومویت در بانکوک

 

سوخومویت مشهورترین منطقه بانکوک در تور تایلند است. این منطقه منحصر به فرد حدودا 18 کیلومتر طول دارد. خوبی این منطقه به این است که بهترین مراکز خرید مدرن بانکوک، بهترین رستوران ها و بهترین کافه های این شهر در آن قرار گرفته اند. اکثر مراکز خرید معروفی که در بانکوک وجود دارند مثل مرکز خرید ترمینال 1، مرکز خرید امپوریوم و مرکز خرید ام کوارتیر در همین منطقه واقع شده اند. ضمن اینکه سوخومویت در طول شب بسیار سرزنده است و اصولا کسانی که اهل شب نشینی هستند، عاشق این منطقه و کافه های جالبش می شوند. تنها ایرادی که این منطقه در بانکوک دارد، این است که خیابان هایش ترافیک های سنگینی داند و یک مساله دیگر اینکه اماکن فرهنگی و جاذبه های گردشگری بانکوک کمی از این منطقه دور هستند.

منطقه سیام بانکوک

 

منطقه سیام یکی از بهترین مناطق بانکوک برای خرید است. جذاب ترین حقیقتی که درباره این منطقه در بانکوک وجود دارد، این است که مراکز خرید متعددی در آن واقع شده اند که از جمله آن ها می توان به مرکز خرید سیام سنتر، مرکز خرید ام بی کی و مرکز خرید سیام پاراگون اشاره کرد. در ضمن اماکن تفریحی بی نظیری همچون آکواریوم بانکوک و کیدزانیا در منطقه سیام بانکوک واقع شده اند. علاوه بر این ها، یک سری از معروف ترین جاذبه های گردشگری بانکوک مثل معبد اراوان، موزه مادام توسو و سالن تئاتر پلی هاوس نیز در این منطقه قرار گرفته اند. این منطقه یک ایستگاه قطار هوایی بی تی اس دارد که با قطارهای آن میتوان به تمامی نقاط شهر بانکوک دسترسی پیدا کرد. این منطقه به نسبت سوخومویت منطقه آرام تری است و شب هایش به اندازه شب های منطقه سوخومویت شلوغ نیستند.

منطقه سیام بانکوک

منطقه پراتونام بانکوک

 

منطقه پراتونام یک بازار ارزان معروف به نام بازار پراتونام و یک سری مرکز خرید عمده فورشی را در خود جای داده است. در این منطقه یک برج 340 متری معروف به نام برج بایوک وجود دارد که چشم انداز خوبی دارد و یک بازار عالی در طبقه 75 آن برپا می شود. ضمنا یکی از معروف ترین مراکز خرید آی تی بانکوک یعنی مرکز خرید آی تی پانتیپ پلازا در این منطقه قرار گرفته است. تنها ایرادی که به این منطقه در بانکوک وارد است، این است که به اندازه مناطقی مثل سیام مدرن نیست و کمی ظاهر قدیمی تری دارد.

منطقه سیلوم بانکوک

 

منطقه سیلوم یک منطقه مرکزی در بانکوک است که پر از اداره جات است. البته شکل و شمایل این منطقه در شب هنگام کاملا متفاوت می شود و همیشه شب که فرا می رسد، این منطقه پر از توریستانی می شود که به قصد شب نشینی به این منطقه مراجعه کرده اند. نکته مهم دیگر اینکه این منطقه عالی پر از رستوران های متنوع است و بهترین شرایط را برای رستوران گردی دارد. در این منطقه دو ایستگاه قطار وجود دارد و دسترسی به آن از مناطق دیگر بانکوک راحت است. تنها عیبی که این منطقه دارد، این است که شلوغ است و ترافیک هایش در بعضی از ساعات روز خیلی سنگین می شوند.

منطقه چاینا تاون بانکوک

 

منطقه چاینا تاون ارزانترین منطقه بانکوک برای اقامت است. این منطقه شلوغ و پرهیاهو پر از معابد زیبا و فروشگاه هایی است که اجناسشان فوق العاده ارزان هستند. در این منطقه می توان از معابد زیبای مثل معبد وات ترایمیت یا جاذبه های گردشگری جالبی مثل دروازه چین دیدن کرد. در این منطقه یک خیابان جالب به نام یائووارات وجود دارد که بهترین غذاهای ارزان تایلندی در آن فروخته می شوند. مزیت این منطقه این است که اولا اقامت در آن ارزان است و دوما اینکه شب های بسیار سرزنده ای دارد و شب نشینی در کافه هایش بسیار مقرون به صرفه است. البته این منطقه بسیار شلوغ است و به درد کسانی که به دنبال آرامش هستند، نمی خورد.

منطقه چاینا تاون بانکوک

منطقه خائوسان بانکوک

 

منطقه خائوسان از این جهت به یکی از محبوب ترین مناطق بانکوک برای اقامت تبدیل شده که اماکن تاریخی متعددی در آن قرار گرفته اند. هر کسی که در این منطقه اقامت کند، می تواند صبح تا شب را به بازدید از اماکن تاریخی و جاذبه های گردشگری متنوع مثل گرند پالاس، معبد وات آرون و معبد وات راتچانادا اختصاص دهد. این منطقه یک خیابان بسیار معروف به نام خیابان خائوسان دارد که هتل ها، کافه ها و بازارهای بسیار ارزانی در آن ساخته شده است. خوبی هتل های این منطقه این است که قیمت بسیار مناسبی دارند. ایرادی که به این منطقه در بانکوک وارد است، این است که دسترسی به آن از مناطق دیگر این شهر با وسایل حمل و نقل عمومی راحت نیست و شما مجبور هستید که برای دسترسی به آن از تاکسی استفاده کنید. ضمن اینکه این منطقه شب های سرزنده ای ندارد و اقامت در آن برای خانواده ها مناسب تر از جوانان و افراد مجرد است.

منطقه ریورساید بانکوک

 

منطقه ریورساید که کنار رودخانه ساخته شده است، حال و هویا بسار رومانتیکی دارد. ریورساید بهترین منطقه بانکوک برای کسب آرامش است و هتل های بسیار لوکسی دارد. این منطقه یک بازار بسیار لوکس به نام آسیاتک نیز دارد که به نسبت بازارهای دیگر این شهر حال و هوای بهتری دارد. یکی از مزیت های این منطقه در بانکوک این است که به اماکن تاریخی منطقه خائوسان نزدیک است. اما مساله ای که وجود دارد، این است که به خاطر اینکه این منطقه بسیار لاکچری است، قیمت هتل هایش خیلی مناسب نیست و شما باید به نسبت مناطق دیگر بانکوک، هزینه بیشتری برای اقامت در هتل های ریورساید در نظر داشته باشید.

منطقه ریورساید بانکوک


 

 


 

 

 

 

با همه مطالب گفته شده، شما کدام منطقه بانکوک را برای اقامت می پسندید؟ به نظر شما کدام منطقه بانکوک شرایط بهتری برای اقامت دارد؟ برای رزرو تور بانکوک و اقامت در هر کدام از این مناطق بانکوک می توانید با ما در آژانس مسافرتی معراج گشت تماس بگیرید.


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 11 امتیاز دهنده به بهترین مناطق بانکوک برای اقامت
معراج گشت آسمان