لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

به کدام کشورها می توان ارزان سفر کرد

به کدام کشورها می توان ارزان سفر کرد

حالا که ارز گران شده و هزینه سفرهای خارجی بیشتر شده، شاید این دغدغه برایتان پیش آمده باشد که به چه کشورهایی می توانید ارزان سفر کنید. شاید شما هم دلتان برای یک سفر خارجی لک زده باشد و دوست داشته باشید که بدون اینکه فشار مالی مضاعفی را تحمل کنید، یک سفر به یادماندنی و مقرون به صرفه را به مقصد یکی از کشورهای خارجی تجربه کنید. در این صورت به شما توصیه می کنیم که قبل از اینکه کلا از برنامه ریزی برای سفرهای خارجی به خاطر قیمت بالای ارز و گرانی های پیش آمده دست بکشید، این مطلب را بخوانید

می خواهیم در ادامه این مقاله کشورهایی را به شما معرفی کنیم که هنوز سفر به آن ها برای ما ایرانیان مقرون به صرفه است...

تور ترکیه نوروز 1400
 

ترکیه یکی از ارزانترین کشورهای دنیا برای سفر ما ایرانیان است. قسمت خوب ماجرا اینجاست که سفر به ترکیه نه تنها مقرون به صرفه است، بلکه تجربه بسیار هیجان انگیزی نیز هست. چراکه این کشور که بخشی از آن در قاره اروپاست و شهرهای توریستی جالبی مثل استانبول، کوش آداسی، ازمیر، کاپادوکیا و آنتالیا را در خود جای داده، یکی از محبوب ترین کشورهای توریستی دنیا محسوب می شود و نه تنها ایرانیان، بلکه توریستان سراسر جهان شیفته آن هستند. با این اوصاف به شما توصیه می کنیم که اگر تا به حال شهرهای مختلف ترکیه را از نزدیک ندیده اید و به دنبال یک سفر ارزان خارجی هستید، اول از همه به سفر به ترکیه فکر کنید. مزیتی که ترکیه دارد، این است که شهرهای توریستی متعددی را در خود جای داده که حال و هوای هر کدامشان با دیگری متفاوت است و هر کسی با توجه به سلیقه ای که دارد، می تواند مقصد گردشگری مورد نظرش را در ترکیه انتخاب کند. ضمن اینکه یک شهر کوچک مرزی به نام وان در ترکیه وجود دارد که ایرانیان می توانند از طریق سفر زمینی به آن دسترسی پیدا کنند و با این کار با یک هزینه بسیار کم تجربه سفر به ترکیه را کسب کنند.

تور ترکیه نوروز 1400

تور ارمنستان نوروز 1400
 

ارمنستان یکی از کشورهای ارزانی است که ما ایرانیان می توانیم به دو صورت هوایی و زمینی به آن سفر کنیم. کشوری که به خاطر کلیساهای تاریخی، اماکن تفریحی جذاب، مردمان مهربان و غذاهای لذیذش در دنیا معروف شده است. کشوری که هر کسی که به آن سفر می کند، شیفته آرامشی می شود که در همه شهرهای آن احساس می شود و عاشق غذاهایی می شود که در رستوران های درجه یک این کشور سرو می شوند و طعمشان از طعم هر غذای دیگری در دنیا بهتر است. مهمترین و دیدنی ترین شهری که در کشور ارمنستان وجود دارد، شهر زیبای ایروان است. این شهر که به عنوان بزرگترین شهر و همچنین پایتخت ارمنستان شناخته می شود، شب های بسیار سرزنده ای دارد و سفر به آن به معنای کسب فرصت برای تجربه تفریحات شبانه روزی است.

تور ارمنستان نوروز 1400

تور گرجستان نوروز 1400
 

گرجستان دو شهر جذاب و توریستی به نام های تفلیس و باتومی دارد و با وجود آن ها به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان تبدیل شده است. کشوری که با تمام جذابیت هایی که دارد، یک مقصد گردشگری ارزان است و ایرانیان به راحتی با کمترین بودجه می توانند به آن سفر کنند. گرجستان زیبایی های طبیعی بی نظیری دارد و از این گذشته، اماکن تاریخی و اماکن تفریحی بسیار جالبی را در خود جای داده است. گرجستان کشوری است که تفریح در آن حرف اول را می زند، مردمانش خونگرم و صمیمی و البته اهل خوشی و تفریح هستند و از همه این ها جالب تر اینکه در آن کنسرت ها و جشنواره هایی برگزار می شود که یکی از دیگری بهتر هستند و معمولا ایرانیان از آن ها استقبال زیادی می کنند.

تور گرجستان نوروز 1400

تور آذربایجان نوروز 1400

 

آذربایجان که به آن سرزمین آتش گفته می شود، یکی دیگر از بهترین گزینه های موجود برای سفر ارزان ما ایرانیان است. این کشور که درست در آن سوی آب های دریای خزر قرار گرفته، شهر بسیار زیبایی به نام باکو را در خود جای داده است که اولا سواحل بسیار زیبایی دارد و دوما شهر بسیار مدرنی است و ساختمان ها و اماکن تفریحی کاملا به روزی دارد. این شهر که ظاهر شهرهای اروپایی را دارد، امکانات بسیار خوبی برای تفریح، خرید و گشت و گذار دارد و سفر به آن با اینکه هزینه کمی دارد، اما می تواند به اندازه سفر به شهرهای اروپایی تجربه جالبی باشد.

تور آذربایجان نوروز 1400


 

 


 

 

 

 

شما دوست دارید که کدامیک از کشورهای ترکیه، ارمنستان، گرستان یا آذربایجان را از نزدیک ببینید؟ راستی این را هم بگوییم که ما در آژانس مسافرتی معراج گشت بهترین تورهای خارجی نوروزی به مقصد این 4 کشور دیدنی و جذاب و همین طور کشورهای دیگر دنیا را برای شما عزیزان و همراهان گرامی برگزار می کنیم. کافی است که با ما تماس بگیرید تا ارزانترین پکیج های مسافرتی و ارزانترین تورها برای سفر به کشورهای خارجی را به شما معرفی کنیم. منتظر تماستان هستیم.


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به به کدام کشورها می توان ارزان سفر کرد
معراج گشت آسمان