لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

از کجای استانبول لباس ارزان بخریم

از کجای استانبول لباس ارزان بخریم

مطمئنا این را شنیده اید که  تور استانبول  شهر خوبی برای خرید لباس ارزان است. اما شاید کسی این را به شما نگفته باشد که در کجای این شهر شلوغ لباس ارزان پیدا می شود. ما امروز می خواهیم تک تک مناطق خوب استانبول برای خرید لباس ارزان را به شما معرفی کنیم و به شما بگوییم که در هر کدام از این منطقه ها باید به کدام پاساژ، کدام مرکز خرید و یا کدام بوتیک مراجعه کنید تا بتوانید لباس های قیمت مناسب و ارزانی را در استانبول خریداری کنید. پس با ما همراه باشید و این مطلب بی نظیر را از دست ندهید. در ادامه با هم پاساژهای ارزان مناطق مختلف استانبول را بررسی می کنیم.

در ادامه این مقاله با هم پاساژهای ارزان مناطق مختلف استانبول را بررسی می کنیم، با معراج گشت همراه باشید و این مطلب بی نظیر را از دست ندهید

خرید لباس ارزان در منطقه بشیکتاش استانبول
 

در تور ترکیه درست در مرکز منطقه بشیکتاش یک بازار بزرگ و معروف به نام بازار بشیکتاش وجود دارد که به عقیده خیلی از توریستان، حتی از بازار بزرگ استانبول نیز برای خرید بهتر است. این بازار که خیلی ها آن را نمی شناسند، چندین و چند پاساژ دارد که در میان آن ها پاساژ سینان پاشا از بقیه برای خرید لباس ارزان بهتر است. در بازار سینان پاشا می توانید انتظار این را داشته باشید که با حدود 50 لیره بتوانید یک لباس شیک و مجلسی را برای خودتان خریداری کنید. در ضمن شما می توانید در این پاساژ به جز لباس، خریدها دیگرتان مثل خرید عطر و حتی لوازم خانگی را با قیمت مناسب انجام دهید و سوغاتی های بسیار مقرون به صرفه ای را از فروشگاه های آن تهیه کنید.

خرید لباس ارزان در منطقه بشیکتاش استانبول

خرید لباس ارزان در منطقه بی اوغلو
 

بی اوغلو همان منطقه ای است که خیابان استقلال با بوتیک های رنگارنگ و متنوعش را در خود جای داده است. به شما حق می دهیم که دلتان بخواهد از این خیابان معروف و بوتیک ها و فروشگاه هایش دیدن کنید. اما به شما توصیه می کنیم که بعد از اینکه در این خیابان گشت زدید و خوب از ویترین فروشگاه های آن دیدن کردید، برای خرید به پاساژهای ارزان بی اوغلو مراجعه کنید تا بتوانید مشابه همان لباس هایی که در آن ویترین های دیدید را با قیمت های ارزانتر تهیه کنید. برای این منظور بهتر است که به پاساژهایی مثل اطلس، آزناوور و هالپ که پاساژهای کوچک اما جالبی هستند، مراجعه کنید. در ضمن یک پاساژ ارزان در خیابان استقلال به نام پاساژ بی اوغلو ایش نیز وجود دارد که قیمت لباس ها در آن بسیار مناسب است و شما می توانید در آن لباس های خوب و باکیفیت را با قیمت 25 تا 30 لیره تهیه کنید.

خرید لباس ارزان در منطقه بی اوغلو

خرید لباس ارزان در منطقه باکرکوی استانبول
 

در منطقه باکرکوی یک بازار بسیار جالب تحت عنوان شنبه بازار باکرکوی برپا می شود که اگر به آن مراجعه کنید، مشکلات برای پیدا کردن لباس های شیک و ارزان در استانبول حل می شود. چراکه لباس های این شنبه بازار بسیار باکیفیت هستند و در عین حال قیمت بسیار مناسبی دارند. البته اگر می خواهید که لباس های خوبی در این بازار نصیبتان شود، باید صبح زود به آن مراجعه کنید تا قبل از اینکه اجناس خوب و قیمت مناسب این بازار تمام نشده، آن ها را تهیه کنید. نکته بسیار جالبی که درباره شنبه بازار باکرکوی وجود دارد، این است که در آن فروشنده ها همه کاری انجام می دهند تا توجه توریستان را به خودشان جلب کنند و مشتری بیشتری داشته باشند. در این بازار بعضی از فروشنده های مرد لباس زنانه به تن می کنند و حتی بعضی هایشان ژست زنانه می گیرند. به هر حال بهتر بود این ها را به شما می گفتیم تا اگر برای خرید به این شنبه بازار مراجعه کردید، از دیدن کارهای عجیب و غریب فروشنده ها متعجب نشوید.

خرید لباس ارزان در منطقه باکرکوی استانبول

خرید لباس ارزان در منطقه کادیکوی استانبول
 

یک پاساژ خوب برای خرید لباس ارزان در خیابانی به نام بهاریه در منطقه کادیکوی وجود دارد. این پاساژ در گذشته پاساژ بسیار معروف و محبوبی بوده است ولی حالا به یک پاساژ خلوت و کم رونق تبدیل شده است. اما با این حال هنوز در آن لباس های بسیار خوب و قیمت مناسب پیدا می شود و هنوز مشتری های دائم خودش را دارد. گذشته از این پاساژ، یک بازار به نام سالی در منطقه کادیکوی وجود دارد که در روزهای پنجشنبه و جمعه باز است و شما می توانید برای خرید لباس ارزان به آن مراجعه کنید. البته باید این را بدانید که در این بازار لباس ها کیفیت آنچنانی ندارند و شما نمی توانید به دنبال خرید لباس های برند و با کیفیت در آن باشید. اما به هر حال قیمت مناسبی دارند و اگر قیمت برایتان مهمتر از کیفیت باشد، می توانید آن ها را خریداری کنید.

خرید لباس ارزان در منطقه کادیکوی استانبول


 

 


 

 

 

 

در آخر به شما توصیه می کنیم که همین حالا یک لیست از بازارها و پاساژهای ارزان استانبول که در این لیست به شما معرفی کردیم، تهیه کنید و در استانبول برای خرید ارزان به آن ها مراجعه کنید. برای رزرو تور ارزان استانبول می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی معراج گشت تماس بگیرید.


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 2.7 از 5 | از بین 11 امتیاز دهنده به از کجای استانبول لباس ارزان بخریم
معراج گشت آسمان