لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

بهترین و ارزانترین زمان سفر به سریلانکا

بهترین و ارزانترین زمان سفر به سریلانکا

شهرهایی مثل تور کلمبو، گاله و تور بنتوتا از محبوب ترین شهرهای توریستی تور سریلانکا هستند و در این مساله هیچ شکی نیست. اما سفر به این شهرهای زیبا در سریلانکا در صورتی می توانند برای شما تجربه جالبی باشد که بدانید بنا بر هدفی که از سفر به سریلانکا دارید، چه زمانی را باید برای سفر به این کشور انتخاب کنید. 

ما در ادامه می خواهیم درباره ارزانترین زمان سفر به سریلانکا و بهترین زمان سفر به سریلانکا برای تجربه تفریحات مختلف صحبت کنیم و برایتان توضیح دهیم که برای تجربه تفریحات ساحلی، سافاری در حیات وحش یا بازدید از جاذبه های گردشگری سریلانکا باید در چه زمانی از سال به این کشور سفر کنید.

آب و هوای سریلانکا
 

آب و هوای شهرهای کلمبو، گاله و بنتوتا در سریلانکا از اواسط آذر تا اوسط اردیبهشت از همیشه بهتر می شود. در این زمان از سال بارش باران در این شهرها که در بخش های غربی و جنوبی سریلانکا قرار گرفته اند، از همیشه کمتر می شود و در مقابل باران های بخش های دیگر جزیره سریلانکا شدت پیدا می کنند. پس اگر می خواهید به یکی از این سه شهر سفر کنید و در ضمن با بارش باران میانه خوبی ندارید، بهتر است که در این ماه ها به سریلانکا سفر کنید. البته قبل از اینکه تصمیم قطعی خود را درباره زمان سفر به سریلانکا بگیرید، بهتر است که ادامه مطلب را بخوانید تا دقیق تر برایتان شرح دهیم که شما با توجه به انتظارات خودتان از سفر به سریلانکا باید چه زمانی راهی این جزیره سرسبز و زیبا شوید.

آب و هوای سریلانکا

ارزانترین زمان سفر به سریلانکا
 

هر سال در روز 13 یا 14 ماه آوریل یا به عبارتی روز 24 یا 25 فروردین سال نو سریلانکا در این کشور جشن گرفته می شود. در حوالی این جشن آمار سفرها در سریلانکا به شدت بالا می رود و در نتیجه قیمت هتل ها و هزینه دیگر از جمله هزینه تفریح در این کشور بالاتر می رود. با این اوصاف اگر شما به دنبال سفر ارزان به سریلانکا باشید، باید از سفر به سریلانکا در حوالی این دو روز خودداری کنید.در واقع اگر به دنبال سفر ارزان به سریلانکا هستید، هوشمندانه است که حدود دو هفته قبل از این جشن به سریلانکا سفر کنید تا توریستان کمتری در این کشور حضور داشته باشند.در این صورت می توانید از یک سو از آب و هوای خوب شهرهای توریستی سریلانکا مثل کلمبو، گاله و بنتوتا استفاده کنید و از طرفی با هزینه کمتری این سفر جذاب را تجربه کنید. البته اگر با بارش باران مشکلی نداشته باشید، می توانید اردیبهشت به بعد را برای سفر به سریلانکا انتخاب کنید تا هزینه سفرتان به این کشور کمتر بشود. چراکه هزینه سفر به سریلانکا در فصل بارانی سال از همیشه کمتر می شود.

زمان ایده آل برای بازدید از اماکن دیدنی سریلانکا
 

در بازه زمانی اواسط دی تا اواسط اردیبهشت که هوای سریلانکا از هر جهت ایده آل می شود، زمان بسیار خوبی برای گشت و گذار در شهرهای سریلانکا و بازدید از جاذبه های گردشگری سریلانکا است. البته شما باید این را در نظر داشته باشید که در ابتدای این بازه زمانی یعنی اواسط دی که مصادف با سال نو میلادی می شود، سریلانکا شلوغ می شود و شما باید انتظار شلوغی را در این کشور و مخصوصا در مناطق توریستی آن داشته باشید.


زمان ایده آل برای طبیعت گردی در سریلانکا
 

در ماه ژانویه یعنی از اواسط دی تا اواسط بهمن ماه هوای سریلانکا از همیشه برای طبیعت گردی بهتر می شود. این ماه خنک ترین و خشک و بی باران ترین ماه سال است و این بدین معنی است که شرایط آب و هوایی سریلانکا در این ماه برای طبیعت گردی ایده آل است.

زمان ایده آل برای طبیعت گردی در سریلانکا

زمان ایده آل برای تفریحات ساحلی در سریلانکا
 

اگر می خواهید به شهرهای ساحلی سریلانکا مثل کلمبو و بنتوتا سفر کنید و برایتان مهم است که بتوانید از سواحل سریلانکا نهایت استفاده را ببرید، بهتر است که از اواسط دی تا اواسط اردیبهشت راهی سریلانکا شوید. چرا در این ماه ها هوای سریلانکا مناسب تجربه تفریحات ساحلی، شنا کردن و آفتاب گرفتن است.

زمان ایده آل برای سافاری حیات وحش در سریلانکا
 

اواسط آذر تا اواسط اردیبهشت زمان بسیار مطلوبی برای دیدن وال های جنوب سریلانکا و همین طور دیدن پرندگان مهاجر در پارک ملی بوندالا است. از طرفی یک شهر کوچک به نام مینریا در سریلانکا وجود دارد که یک پارک ملی بسیار معروف در آن وجود دارد که فیل های متعددی در آن زندگی می کنند. اگر احیانا دوست دارید که در تور سریلانکا از این پارک ملی در شهر مینریا دیدن کنید و فیل های بامزه آن را از نزدیک ببینید، بهتر است که از اواسط تیر تا اواسط مهر به این کشور سفر کنید تا شرایط برای دیدن این فیل ها مناسب باشد.

زمان ایده آل برای سافاری حیات وحش در سریلانکا

 


 

 

حالا که به اینجای مطلب رسیدید، باید از خودتان بپرسید که اولویت شما برای سفر به سریلانکا چیست؟ به دنبال سفر ارزان به سریلانکا هستید، سافاری در حیات وحش برایتان مهم است، طبیعت گردی در سریلانکا برایتان در اولویت است یا ترجیح می دهید که از سواحل سریلانکا دیدن کنید و تفریحات ساحلی را در این کشور تجربه کنید؟ شما فکر می کنید که با توجه به همه مطالب گفته شده، بهترین زمان برای سفر شما به سریلانکا چه زمانی است؟ اگر از ما می پرسید، به شما توصیه می کنیم که نوروز را برای سفر به سریلانکا انتخاب کنید تا بتوانید از آب و هوای دلچسب این کشور در ایام نوروز استفاده کنید. برای رزرو تور سریلانکا نوروز 1400 می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی معراج گشت تماس بگیرید.

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 4.0 از 5 | از بین 3 امتیاز دهنده به بهترین و ارزانترین زمان سفر به سریلانکا
معراج گشت آسمان