لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

چگونه از مالزی به سنگاپور برویم

چگونه از مالزی به سنگاپور برویم

تور سنگاپور کشوریست که به خاطر تمیز بودن، امکانات ایده آل و همین طور به خاطر جاهای دیدنی و اماکن تفریحی فوق مدرنی که دارد، در دنیا محبوب و معروف شده. کشوری که می گویند همه اماکن عمومی و همه خیابان های آن از تمیزی برق می زنند و اماکن تفریحی آن به قدری مدرن و شگفت انگیز هستند که انگار به جهان دیگری تعلق دارند. از آنجایی که سنگاپور در نزدیکی مالزی قرار گرفته و خیلی از تورها به صورت تور ترکیبی مالزی سنگاپور برگزار می شود، این سوال برای خیلی از افراد پیش می آید که چگونه می توان از کوالالامپور در تور مالزی به سنگاپور سفر کرد. 

ما در این مقاله می خواهیم به این سوال متداول شما درباره شیوه تردد از مالزی به سنگاپور پاسخ دهیم،با معراج گشت همراه باشید...

سفر از کوالالامپور به سنگاپور با اتوبوس
 

اگر شما بخواهید با اتوبوس از کوالالامپوربه سنگاپور بروید، حددا 5 تا 6 ساعت در مسیر خواهید بود. نکته خوبی که درباره اتوبوس های کوالالامپور- سنگاپور وجود دارد، این است که این اتوبوس ها مدرن هستند، سیستم سرمایشی و گرمایشی خوبی دارند و صندلی هایشان بسیار راحت است. گذشته از این ها، مزیت دیگری که اتوبوس های کوالالامپور- سنگاپور دارند، این است که بلیط آن ها بسیار ارزان است و شما با پرداخت فقط 11 دلار می توانید از آن ها استفاده کنید.در واقع سفر زمینی با اتوبوس ارزانترین روشی است که شما می توانید برای سفر از کوالالامپور به سنگاپور انتخاب کنید. البته این را باید بدانید که یک سری اتوبوس وی آی پی و لوکس نیز برای مسیر کوالالامپور به سنگاپور وجود دارد که شرایط بهتری به نسبت اتوبوس های معمولی دارند و قیمت بلیط آنها کمی گران تر (حدود 25 تا 30 دلار) است.

سفر از کوالالامپور به سنگاپور با اتوبوس

سفر از کوالالامپور به سنگاپور با قطار
 

شما می توانید در صورت تمایل مسیر کوالالامپور تا سنگاپور را با قطار طی کنید. قیمت بلیط قطار یک طرفه از کوالالامپور به سنگاپور 15 دلار است و شما برای طی کردن این مسیر باید سوار 3 قطار مجزا شوید و در واقع باید 2 بار قطار خودتان را تعویض کنید. این قطارها معمولا مسافت کوالالامپور تا سنگاپور را ظرف مدت 8 تا 9 ساعت طی می کنند و معمولا توریستان از کیفیت کابین ها و صندلی های این قطارها رضایت دارند. البته یک سری از افراد به خاطر اینکه باید چند بار قطارشان را تعویض کنند، طرفدار سفر ریلی از کوالالامپور به سنگاپور نیستند و ترجیح می دهند به جای قطار، از اتوبوس یا هواپیما برای طی کردن این مسیر استفاده کنند.


سفر از کوالالامپور به سنگاپور با هواپیما
 

آسان ترین روشی که شما می توانید برای سفر از مالزی به سنگاپور انتخاب کنید، سفر هوایی است. هواپیماهای متعددی برای مسیر کوالالامپور به سنگاپور وجود دارد و شما می توانید با تهیه بلیط هر کدام از آن ها فاصله کوالالامپور تا سنگاپور را ظرف مدت 1 ساعت طی کنید و بدین شکل در زمان خودتان صرفه جویی کنید. نکته اینجاست که هواپیماهای ایرلاین های مختلف برای این مسیر رنج قیمتی متنوعی (از 50 تا 350 دلار) دارند و شما باید با توجه به بودجه خودتان یکی از این ایرلاین ها را برای سفرتان انتخاب کنید. اصولا قیمت بلیط هواپیما ایرلاین ایر آسیا از دیگر ایرلاین ها پایین تر است و معمولا کسانی که به دنبال سفر ارزان به مالزی و سنگاپور هستند، با هواپیماهای این ایرلاین از مالزی به سنگاپور سفر می کنند.

سفر از کوالالامپور به سنگاپور با هواپیما

سفر از کوالالامپور به سنگاپور با تاکسی
 

شما می توانید برای سفر از کوالالامپور به سنگاپور از تاکسی ها نیز استفاده کنید. اما نکته اینجاست که تاکسی ها می توانند شما را از کوالالامپور به شهر جوهور بهرو در مالزی ببرند و بعد از آن شما باید با استفاده از یک قطار خودتان را از جوهور بهرو به سنگاپور برسانید. در این صورت شما باید یک تاکسی را با پرداخت 200 تا 220 دلار کرایه کنید و جدای از آن، یک هزینه مجزا بابت تهیه بلیط قطار جوهور بهرو به سنگاپور پرداخت کنید. با این اوصاف می توان گفت که تاکسی گزینه خیلی مناسبی برای سفر از کوالالامپور به سنگاپور محسوب نمی شود و معمولا توریستان در مواقع ضروری و با اهداف خاص از این روش برای تردد بین مالزی و سنگاپور استفاده می کنند. برای رزرو تور مالزی و تور سنگاپور حتما با کارشناسان با تجربه معراج گشت تماس بگیرید.

سفر از کوالالامپور به سنگاپور با تاکسی


 

 

در نهایت این را باید بدانید که اگر شما تور ترکیبی مالزی سنگاپور را از آژانس مسافرتی معراج گشت رزرو کنید، می توانید به رایگان مسیر کوالالامپور تا سنگاپور را طی کنید. شما در طول این سفر هیجان انگیز می توانید از هر دو کشور مالزی و سنگاپور که یکی از آن یکی دیدنی ترو خاص تر است دیدن کنید.


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 1 امتیاز دهنده به چگونه از مالزی به سنگاپور برویم
معراج گشت آسمان