لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

سفر به مالزی بهتر است یا سفر به تایلند

سفر به مالزی بهتر است یا سفر به تایلند

به نظر شما تور مالزی بهتر است یا تور تایلند ؟ به نظر شما کدامیک از این کشورهای آسیایی حال و هوای بهتری برای سفر دارند و سفر به کدامشان می تواند تجربه جالب تری باشد؟ اگر شما هم در پاسخ دادن به این سوال ها مطمئن نیستید و می خواهید بین سفر به تایلند و سفر به مالزی یکی را انتخاب کنید، با ما همراه باشید تا این دو را از نظرهای مختلف با هم مقایسه کنیم و ببینیم که در این رقابت کدامشان به آن یکی برتری پیدا می کند. شما با خواندن این مطلب می توانید درک کنید که با توجه به اولویت هایی که خودتان برای سفر دارید، کدام کشور برای سفر شما گزینه مناسب تری است. پس با معراج گشت همراه باشید و این مطلب را با دقت بخوانید.

در این مقاله با معراج گشت همراه باشید تا مالزی و تایلند را با هم مقایسه کنیم و ببینیم که در این رقابت کدامشان به آن یکی برتری پیدا می کند...

مالزی ارزانتر است یا تایلند؟
 

اول از همه بهتر است که هزینه های سفر به مالزی و تایلند را با هم مقایسه کنیم تا ببینیم که کدامیک از این کشورها ارزانتر هستند. اصولا قیمت هتل های تایلند به نسبت هتل های مالزی ارزانتر هستند، اما اگر به طور کلی به هزینه های سفر به مالزی و تایلند نگاهی بیندازیم و قیمت تورهای مالزی و تایلند را با هم مقایسه کنیم، می بینیم که هزینه های سفر به این دو کشور تفاوت آنچنانی با هم ندارند. پس بهتر است که برای انتخاب یکی از این کشورها، بر روی جوانب دیگر متمرکز شوید و موارد دیگر را مد نظر بگیرید.

مالزی ارزانتر است یا تایلند

هوای مالزی بهتر است یا هوای تایلند؟
 

هر دو کشور مالزی و تایلند در جنوب شرقی آسیا واقع شده اند و این بدین معنی است که هر دو کشور تایلند و مالزی در بخشی از سال با باران های شدید رو به رو می شوند و در بخشی از سال آب و هوای معتدلی دارند. شما باید ببینید که برنامه سفرتان در چه فصلی و کدام ماه از سال است و در آن ماه یا در آن فصل کدامیک از کشورهای مالزی و تایلند هوای بهتری دارند. اصولا اواسط اسفند تا اواسط مهر به عنوان بهترین زمان سفر به مالزی و اواسط آبان تا اواسط فروردین به عنوان بهترین زمان سفر به تایلند شناخته می شود. با این حساب اگر برنامه سفر در نیمه اول سال را دارید، بهتر است که به مالزی سفر کنید و اگر قرار است که در نیمه دوم سال به یک سفر خارجی بروید، بهتر است که تایلند را برای سفر انتخاب کنید.

هوای مالزی بهتر است یا هوای تایلند

مالزی دیدنی تر است یا تایلند؟
 

هر دو کشور مالزی و تایلند زیبا هستند و هر دو طبیعت زیبا، اماکن دیدنی شگفت انگیز و اماکن تفریحی متنوع دارند. به خاطر طبیعت زیبا و اماکن تفریحی متعددی که در هر دو کشور تایلند و مالزی وجود دارد، هر دو برای تجربه تفریحات مفرح مثل غواصی، طبیعت گردی، کوهنوردی و تفریحات آبی گزینه مناسبی هستند و مسلما شما در هر دو کشور می توانید اوقات خوشی را سپری کنید. اما سوال این است که سفر به مالزی تجربه جذاب تری است یا سفر به تایلند؟ جواب این است که بستگی به خودتان دارد! اگر به دنبال یک سفر خانوادگی هستید و نیاز به آرامش دارید، مالزی برای شما گزینه مناسب تری است. اما اگر به دنبال یک تجربه خاص از سفر هستید و می خواهید سفرتان حال و هوای شادتری و جوان پسندی داشته باشد، برای شما تایلند گزینه بهتری به نظر می رسد.

مالزی دیدنی تر است یا تایلند


غذاهای مالزی خوشمزه تر هستند یا غذاهای تایلند؟
 

طعم غذاهای هر دو کشور مالزی و تایلند برای ذائقه ما ایرانیان جدید است و مسلم است که ممکن است یک نفر از غذاهای مالزی بیشتر خوشش بیاید و شخص دیگر تجربه بهتری از چشیدن طعم غذاهای تایلندی به دست بیاورد. اما سوال این است که از نظر عموم توریستان غذاهای مالزی طعم بهتری دارند یا غذاهای تایلند؟ تفاوت غذاهای این دو کشور در چیست؟ در پاسخ باید بگوییم که بیشتر غذاهای مالزی سرخ کردنی هستند، معمولا شکر بیشتری در تهیه آن ها به کار برده می شود و می توان گفت که غذاهای سنگین تری به نسبت غذاهای تایلند هستند و عموما کالری بیشتری دارند. در مقابل غذاهای تایلندی سالم تر هستند و برای کسانی که رژیم غذایی دارند، مناسب تر از غذاهای مالزی هستند. به همین دلیل معمولا کسانی که عاشق غذاهای چرب و پر کالری و البته شیرین هستند، غذاهای مالزی را ترجیح می دهند و کسانی که به دنبال غذاهای رژیمی هستند، غذاهای تایلندی را لذیذتر می دانند.

مالزی برای خرید بهتر است یا تایلند؟
 

از این بابت مطمئن باشید که شما در هر دو کشور تایلند و مالزی می توانید خرید خوبی را تجربه کنید. در هر دو کشور تایلند و مالزی مراکز خرید و بازارهای متعددی وجود دارد و در هر دو تنوع اجناس زیاد است. اما تفاوت اینجاست که تعداد مراکز خرید مالزی از تایلند بیشتر است و از آن طرف تعداد بازارهای محلی تایلند از مالزی بیشتر است. پس اگر خرید از مراکز خرید مدرن و لوکس برایتان جالب تر است، باید مالزی را برای سفر انتخاب کنید و در مقابل اگر فکر می کنید که گشت و گذار در بازارهای محلی و سنتی جذاب تر است، باید به تایلند سفر کنید و از بازارهای محلی تایلند دیدن کنید. برای رزرو ارزانترین تور تایلند و ارزانترین تور مالزی می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی معراج گشت تماس بگیرید.

مالزی برای خرید بهتر است یا تایلند


 

 

 

 

با همه مواردی که گفته شد، شما فکر می کنید که تور مالزی برایتان جذاب تر است یا تور تایلند؟ انتخاب شما کدام است؟ مالزی یا تایلند؟


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به سفر به مالزی بهتر است یا سفر به تایلند
معراج گشت آسمان