لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

اجاره ماشین در جزیره کیش

اجاره ماشین در جزیره کیش

یکی از دلایل سفر به جزیره کیش اجاره ماشین میباشد . معمولا قیمت اجاره ماشین در جزیره کیش بسیار پایین بوده و ماشین های پر قدرت آمریکایی باعث شده است تا بسیاری این جزیره را برای سفر انتخاب کنند.

معمولا برای اجاره ماشین در کیش شما بایستی ۱ فقره چک و مدارک شناسایی اراعه بدهید 

قیمت پایه اجاره ماشین در کیش از ۱۰۰ هزار تومان آغاز و تا شبی ۱۶ میلیون تومان ها میرسد 

اغلب سفرها به مقصد کیش معمولا با اهداف توریستی انجام می شود و در نتیجه در تجربه تور کیش دوست دارید در آن حداکثر لذت و هیجان را بدست آوردید. همچنین مواردی همچون پرواز راحت، هتل خوب، تفریحات متنوع و البته حمل و نقل ساده، شاید اولین نیازمندی‌ های یک سفر جذاب به جزیره کیش یا هر مقصد دیگری باشد.

 

اجاره ماشین در جزیره کیش علاوه بر همه این موارد گفته شده، لذتی توصیف ناپذیر و فوق العاده را از تجربه رانندگی با بهترین خودروهای روز جهان در اختیار شما می‌ گذارد که پیشنهاد می کنیم در سفرتان از آن بهره ببرید. شاید اطلاع داشته باشید که به دلیل قوانین مرتبط به مناطق آزاد تجاری و تعیین جزیره کیش به عنوان یک منطقه آزاد تجاری، ورود کالاهای متنوع، از جمله خودرو به جزیره کیش مشمول مالیات گمرکی نمی ‌شود به همین منظور حمل و نقل خودروهای لوکس در این منطقه به وفور دیده می شود.

 

 

در نتیجه قیمت خودروهای روز دنیا در این جزیره کمتر از نصف آن در سایر شهرهای ایران می باشد و نیز همین ویژگی اساسی باعث شده که شما بتوانید با قیمتی عالی و مقرون به صرفه خودرویی لوکس و مدرن را برای گشت ‌های درون شهری خود اجاره کنید و تور کیش خود را هیجان انگیزتر کنید. ضمنا تجربه رانندگی با یک خودروی متفاوت و گشت و گذار در نقاط دور و نزدیک جزیره کیش، قطعا می ‌تواند سفری متفاوت را برای شما بسازد.

قیمت و تمامی اطلاعات درباره اجاره ماشین در جزیره کیش :

 اجاره ماشین در جزیره کیش علاوه بر همه این موارد گفته شده، لذتی توصیف ناپذیر و فوق العاده را از تجربه رانندگی با بهترین خودروهای روز جهان در اختیار شما می‌ گذارد که پیشنهاد می کنیم در سفرتان از آن بهره ببرید  

 

مدارک لازم جهت اجاره ماشین در کیش برای اجاره ماشین در جزیره کیش، شرکت ‌های بزرگ و متفاوتی وجود دارند که این خدمات را به مسافران ارائه می ‌دهند. شما علاقه مندان به اجاره ماشین در این منطقه نمایندگی‌ های این شرکت ‌ها را تقریبا در همه جای جزیره به وفور خواهید دید.

 

حتی نماینده برخی از این شرکت ‌ها در فرودگاه هم هستند و شما می توانید از همان جا جهت رزرو اقدام کنید. علاوه بر این شما این امکان را هم دارید که درست قبل از سفرتان، ماشین مورد دلخواهتان را رزرو نمایید، در ادامه برای این کار تنها کافیست در سایت ‌هایی که برای این موضوع ارائه خدمات دارند رفته و ثبت نام کرده و سپس هزینه رزرو را پرداخت کنید.

شما مسافرین عزیز تور کیش آژانس معراج گشت میتوانید بعد از خرید تور مسافرتی کیش راهنمایی درباره اجاره ماشین در این جزیره از آژانس معراج گشت بگیرید .

لازمه بدونید که بعد از رسیدن به جزیره، ماشین در فرودگاه کیش یا محل اقامت به شما تحویل داده شده و شیوه اجاره ماشین به هر شکلی که با شما هماهنگ کرده اند، باید یک سری مدارک را آماده کرده و تحویل شرکت بدهید. بنابراین برای اجاره ماشین در کیش بهتره که درست بعد از قطعی شدن زمان سفر ابتدا به یکی از سایت های معتبر این حوزه مراجعه کرده و بر اساس هزینه ای که مد نظرتان است، ماشین مورد نظر را انتخاب کنید تا بتوانید دید درستی از هزینه ها داشته باشید که شوکه نشوید. همچنین هزینه اجاره خودرو از مدلی به مدل دیگر و از شرکت به شرکت دیگر و از فصلی به فصل دیگر در این منطقه کاملا متفاوت است.


 بیشتر گردشگران ماشین را برای چند روزی که اقامت دارند در اینجا اجاره می کنند اما امکان اجاره ماهیانه نیز برای شما وجود دارد. لازم به ذکر است که بعد از هماهنگی با شرکت انتخابی و پرداخت هزینه اجاره، طبق توافق صورت گرفته ماشین در فرودگاه، هتل محل اقامت و یا شرکتی که ماشین اجاره کرده اید، به شما تحویل داده می شود و نیز در زمان تحویل خوردو اجاره نامه ای بین شما و شرکت مربوطه با مضمون نام اجاره کننده، مدت زمان اجاره، مدل ماشین، مشخصات فنی، کد ملی و .... امضا می شود که شما را وادار به اجرای قوانینی جهت اجازه اتومبیل مورد نظر می نماید.

پیشنهاد می کنیم اجاره نامه را در هنگام رانندگی در کیش همراهتان باشد و همچنین کارت ملی و گواهینامه و یا در صورت سفر از کشورهای دیگر پاسپورت و گواهینامه بین المللی مدارکی بوده که به هنگام عقد قرارداد اجاره باید به همراه داشته باشید. در ضمن توجه داشته باشید که یک فقره چک که مبلغ آن بسته به مدل ماشین و شرکت دهنده متفاوت می باشد هم به عنوان ضمانت نزد شرکت از شما دریافت می کنند.

راستی  در صورت همراه نداشتن چک باید مبلغ ضمانت را به صورت نقدی در شرکت به امانت بگذارید ؛ البته که به هنگام تحویل خودرو چک یا مبلغ به امانت گذاشته شده عودت داده می شود. موضوعی که حائز اهمیت است این بوده که اگر در مدتی که ماشین در اجاره شماست، خلاف رانندگی مرتکب نشده باشید، مبلغ خلافی به شما پس داده می ‌شود در غیر این صورت از مبلغ کسر خواهد شد.

 

همچنین مبلغ ضمانت بین 3 تا 10 روز کاری بعد از پایان مدت اجاره نزد شرکت اجاره‌ دهنده باقی میماند تا وضعیت خلافی بطور کامل ببرسی و مشخص شود. در صورتی که شما با ماشین تصادف کنید و مقصر هم باشید، هزینه خسارت بر عهده شما می باشد.

 

در ادامه مدارکی که شما برای اجاره ماشین در کیش نیاز دارید، از این قرارند:

 

•    اصل گواهینامه رانندگی (گواهینامه باید اعتبار داشته باشد)       

•    اصل کارت ملی       

•    به امانت گذاشتن پول نقد یا چک (بین 2 تا 7 میلیون تومان) برای ضمانت       

•    به امانت گذاشتن مبلغ 200 تا 300 هزار تومان برای ضمانت خلافی     

•    واریز اجاره یک روز ماشین مورد نظر       

•    میزان اجاره به نوع ماشین و شرکت اجاره ‌دهنده بستگی دارد.

 

 

قوانین اجاره ماشین در کیش برای اینکه بعد از اجاره ماشین در جزیره با مشکلی مواجه نشوید، باید یک سری قوانین و مقررات اجاره ماشین را قبل سفر با تور کیش بدانید تا متهمل اشتباه یا هزینه های گزاف نشوید که در ادامه قصد داریم به مهمترین قوانین در این زمینه اشاره کنیم، پس همراهمان باشید.

 

 

 1- شخصی که ماشین را اجاره کرده است، حق ندارد آن را به فرد دیگری اجاره دهد یا واگذار کند؛ اگر ماشین به فرد دیگری داده شود، اجاره کننده در صورت بروز خسارت، مسئول پرداخت هزینه‌ های تعمیر و همچنین خسارت کاهش ارزش ماشین بوده و از آنجایی که ماشین های اجاره ای اکثرا گران قیمت و لوکس ‌اند و قیمت اجاره‌ شان بالاست، این هزینه‌ ها نیز زیاد خواهند شد.  

2- اگر ماشین خراب شود، اجاره کننده باید موضوع را به شرکت اجاره دهنده سریعا اطلاع رسانی کند ؛ شما به هیچ وجه اقدام به انتقال ماشین یا تعمیر خودسرانه ماشین نکنید.  

3- در صورت تصادف نیز شرایط بالا را رعایت می کنید؛ ضمنا علاوه بر اینکه به شرکت اطلاع دهید، حتما پلیس را هم در جریان بگذارید.  

4- ورود خودرو به کنار ساحل و جاده ‌های خاکی ممنوع است.  

5- اگر قصد دارید ماشین را مدت زمان بیشتری در اختیار داشته باشید، باید با توافق شرکت مدت اجاره را تمدید کنید.    

6- در زمان‌هایی که از ماشین استفاده نمی‌ کنید، آن را در پارکینگ بگذارید تا آسیب جدی نبیند چرا که مسئولیت ماشین با شماست.  

7- انجام حرکات نمایشی با ماشین اجاره ‌ای ممنوع است.  

8- در سیستم فنی ماشین دخالت نکنید. (مثل باز کردن گاز ماشین های اسپرت)  

9- ماشین را در روز تعیین شده و در ساعت مقرر باید به شرکت اجاره کننده برگردانید. برای هر یک ساعت تاخیر باید میزان 10 درصد اجاره بها را پرداخت کنید و اگر تاخیرتان به 3 ساعت برسد، باید اجاره یک روزه کامل را بدهید.  

10- هنگام تحویل، داخل و خارج ماشین باید تمیز و مرتب باشد. در غیر این صورت باید 20 هزار تومان به عنوان هزینه کارواش به شرکت بدهید.  

11- استعمال دخانیات در ماشین اکیدا ممنوع است. اگر با استعمال دخانیات، خسارتی به ماشین وارد شود، باید خسارت بپردازید.  


هزینه‌ های اجاره ماشین در کیش اجاره ماشین در جزیره زیبای کیش پیچیدگی خاصی برای شما مسافلران ندارد. تنها وجود مدارک شناسایی و گواهینامه معتبر اصلی ‌ترین مدارکی هستند که همه شرکت ‌های کرایه ماشین در کیش از شما می خواهند که تحویل دهید. همچنین دریافت مبلغ نقدی حدود 200 هزار تومان بابت ضمانت جرائم رانندگی احتمالی؛ و یک چک حدودا 5 میلیون تومانی (یا معادل نقدی آن) برای ضمانت به سلامت برگرداندن خودرو، از جمله اصلی ترین و مهمترین مواردی است که برای اجاره ماشین در کیش باید مدنظرتان باشد.

با وجود این مدارک شما می ‌توانید با خیال راحت بنابر نیاز و علاقه خود، خودروی مدنظر برای اجاره را انتخاب کنید و آن را در فرودگاه و یا هتل محل اقامت خود تحویل بگیرید و سفرتان را آغاز کنید. طبیعی است که بعد از تحویل خودرو، در صورت عدم وجود خسارت و خلافی، مبالغ نقدی و ضمانت شما بازگردانده می شود پس نگران نباشید. در نهایت توجه داشته باشید که هزینه‌ های اجاره ماشین در کیش بنابر مدل و قیمت ماشین کاملا متفاوت محاسبه می شود و مبلغ ذکر شده بر مبنای اجاره یک روزه (24 ساعته) تعیین می گردد. به صورت تخمینی هزینه اجاره خودرو را از روزانه 200 هزار تومان برای خودروهای معمولی تا حدود 2 میلیون تومان برای خودروهای لوکسی مثل مازراتی، بوگاتی و… در نظر بگیرید.      

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 7 امتیاز دهنده به اجاره ماشین در جزیره کیش
معراج گشت آسمان