لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

هزینه سفر به دبی چقدر است

هزینه سفر به دبی چقدر است

دبی شهر مدرن و پر طرفدار در سراسر دنیا در بین گردشگران جهان است که به شهری جهانی و مرکز تجاری غرب آسیا نیز نامگذاری شده است و از همین علت سالانه بسیاری از مردم از نقاط مختلف دنیا بخصوص مسافرانی که به این شهر لوکس سفر می کنند . این کلان شهر لوکس و مدرن ، پرجمعیت ترین شهر در تور امارات متحده عربی می باشد و درست در جنوب غربی خلیج همیشه فارس ما واقع شده است .  در ضمن در فهرست مقالات مرتبط با دبی ، قبلا اطلاعات و مقالات بسیاری اعم از آب و هوا دبی ، مناطق گردشگری تور دبی ، مراکز خرید دبی ، رستوران های معروف دبی  و ... برایتان شرح دادیم و حالا در ادامه این مقالات می خواهیم هزینه سفر به دبی بنا به درخواست شما گردشگران برایتان تخمین بزنیم تا دقیق تر و راحت تر برنامه ریزی خرید خود را را انجام دهید . 

 

خدمات


مزایای سفر گروهی

 

مهم است بدانید که : سفر دسته جمعی ، آشنایی اعضای گروه با یکدیگر ،  آشنا شدن با مکان های جدید و دیدنی و کسب اطلاعات مفید در سفر اعم از اطلاعات تاریخی ،کشاورزی ، فرهنگی و ... از مزایای آن  می باشد .

 

تور دبی

 

همچنین شما در سفر به این شهر این امکان را دارید تا با شهر دبی ، مراکز خرید دبی ، رستوران های معروف دبی ، مناطق گردشگری دبی ، بازار طلا دبی ، پارک های آبی دبی ، فرودگاه بین المللی دبی و خیلی از جاذبه های لوکس و مدرن شهر دبی را از نزدیک ببینید و به آنجا برید و کلی لذت ببرید . ضمنا جالب است که در سفر به دبی ، برایتان اتفاقات بسیار خوب در این تورهای مسافرتی رقم خواهد خورد که باعث دوستی و روابط با آدم های مختلف می شود . جالب است بدانید در این تورها به دلیل آشنایی با مسافران سبب ارتباطات دوستی ، کاری و حتی تجاری متعددی شده است .

 

خدمات تورها 

 

تورها خدماتی اعم از اخذ بلیط و ویزا ، رزرو هتل ، برنامه سفر ، راهنما ، بیمه مسافرتی ترانسفر از فرودگاه به هتل و بلعکس ، برنامه های گشت و گذار مشخص شده و سایر خدمات که معمولا به نحوه قرارداد شما با آژانس هواپیمایی شما در کشور مبدا و مقصد بستگی دارد را داراست .  در ضمن در چارچوب این مجموعه ، فعالیت ‌های روزانه گروه ، مسیر و برنامه سفر به مدیریت لیدر شما طراحی و تنظیم میشود تا با خیال آسوده به تفریحات و لذت بردن در سفرتان بپردازید . 


هزینه سفر به دبی چقدر است؟

هزینه تور دبی

لازم به ذکر است که این قیمت ها در فصل های پرطرفدار ( High Season  ) ممکن است از 300 الی 500.000 تومان برای هر نفر گرانتر شوند . 

قیمت ویزا + بلیط رفت و برگشت به دبی با پرواز هواپیمایی ایران ( ماهان و ... ) + بیمه مسافرتی حدودا : 1.500.000 تومان


قیمت ویزا + بلیط رفت و برگشت به تایلند با هواپیمایی خارجی ( امارات و ... ) + بیمه مسافرتی حدودا : 2.000.000 تومان

البته لازم است بدانید که قیمت ها بنا به کلاس پروازی که انتخاب می کنید متغیر می باشد و هزینه بیمه نامه مسافراتی که جزو الزامات سفر شماست که بین 20 الی 30 هزار تومان می باشد که تهیه آن برعهده آژانس هواپیمایی ، می باشد .

 

قیمت تور دبی


هزینه های اقامت


در شهر دبی هتل ها ، سوئیت ها و مسافرخانه های مختلف با هزینه های متفاوتی در پیش روی شما می باشد و برای مثال از هتل های 1 ستاره گرفته تا هتل های لوکس و گران قیمت 5 ستاره و بالا تر مثل هتل برج العرب که تنها هتل 7 ستاره دنیا نام گرفته است و شهرت جهانی دارد . در زیر قیمت حدودی هتل ها بنا بر چند ستاره بودن هتل ها را برایتان شرح می دهیم .

 


هتل های ۳ ستاره : حدود ۱۲۰-۷۰۰ درهم ، حدود ۱۲۰ هزار تا ۷۰۰ هزار تومان


هتل های ۴ ستاره : حدود ۱۳۰-۱۰۰۰ درهم ، حدود ۱۳۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان


هتل های ۵ ستاره : حدود ۳۰۰ درهم تا ۴۲ هزار درهم، حدود ۳۰۰ هزار تومان تا ۴۲ میلیون تومان

 

مهمان خانه ها و هاستل : ضمنا شما گردشگران مهم است بدانید که در شهر دبی چندین هاستل و مهمان خانه هایی نیز وجود دارد که حدود قیمت آنها شبی ۳۰ تا ۱۰۰ درهم ( حدود 36 تا 120 هزار تومان ) است . 

 
آپارتمان ها :  قیمت آنها بسته به محل آپارتمان ، تعداد اتاق ‌ها ، فاصله تا مرکز شهر و امکانات آن متغیر است که هزینه آپارتمان های دبی از شبی 100 - 3500 درهم متفاوت می باشد . 

 


هزینه سفر در فصل های مختلف

جالب است بدانید بهترین انتخاب برای سفر به شهر دبی این است که در فصل گرم سال به این شهر سفر نکنید و اینکه بهتر است تابستان از سفر به دبی منصرف شوید .  ضمنا بدانید که تور ارزان دبی در این فصل بسیار ارزانتر از فصل های دیگر می باشد و شما تور خود را با قیمت مناسبتری تهیه می کنید و اینکه در فصل های بین خرداد ماه تا مهرماه اگر به دبی می روید باید آگاه باشید که کاری جز گذراندن وقت در مراکز خرید دبی و هتل ‌ها نمی توانید انجام دهید زیرا هوا بسیار گرم و خشک است .

اما مراکز خرید و مناطق گردشگری دبی برحسب معمول به علت دمای بالا هوا تا نیمه های شب باز می باشند تا گردشگران سر فرصت مناسب به بازدید‌ ها و خرید خود برسند . ضمنا جالب است بدانید که در آبان ماه و آذر و فروردین و اردیبهشت ، دبی هوای بسیار مناسبی با دمای زیر ۳۰ درجه‌ دارد و بهترین وقت برای سفر به دبی در همین ماه ها است که قیمت تور کمی گرانتر می شود اما ارزش رفتن را دارد ، ولی پیشنهاد ما این است که در فصل پاییز سفر کنید که هوا مطلوبتر است .


همچنین در فصل زمستان میزان دمای هوای دبی در روز ۲۳ درجه سانتی گراد و در شب به ١٤ درجه‌ می رسد و برای این که در تابستان دمای هوای دبی افزایش می یابد ، شما تورهای دبی را با قیمت و بها کمتری می توانید از آژانس های هواپیمایی تهیه نمایید .

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 1 امتیاز دهنده به هزینه سفر به دبی چقدر است
معراج گشت آسمان