لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

قیمت سفر به تایلند

قیمت سفر به تایلند

گردشگران عزیز در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه ی انتخاب سفر مناسب همراه با قیمت های صحیح و مناسب در یک سفر مناسب را بیان کنیم تا در انتخاب میان آژانس های مسافرتی مختلف و خدمات متنوع آنها سردرگم نشوید . با ما همراه باشید تا شما گردشگران را با انتخاب بهترین سفر در کنار هزینه های مناسب آشنا سازیم . اگر می خواهید نوروز امسال را در تایلند بگذرانید، قیمت تور تایلند ما را در پکیج ها مشاهده بفرمایید. 

خدمات

تورهای مسافرتی خدماتی اعم از : اخذ ویزا ، خرید بلیط هواپیما ، رزرو هتل ، راهنما ، بیمه مسافرتی ، برنامه ریزی سفر و برنامه ریزی دقیق در زمینه گشت و گذار در تایلند در درون و بیرون شهری که سفر می کنند را در تایلند به مسافران ارائه میدهند .
   

راهنما یا لیدر

 

لیدر به فردی گفته میشود که در مواردی اعم از ، انواع مناطق گردشگری تایلند ، مناطق زیبا و تاریخی و تفریحی ، فرهنگ و آداب و رسوم مردم تایلند ، مراکز خرید ، آب و هوای تایلند و سواحل معروف تایلند ، معابد تایلند و ... را برایشان معرفی و برنامه ریزی می کند که تک تک این مقاصد گردشگری را به آنها نشان دهد . لیدرها باید دارای اطلاعات عمومی و تخصصی مربوط به تورها و شناخت از شهرهای آن کشور را داشته باشند و از قدرت مدیریتی بالایی برخوردار باشند تا قدرت و تسلط کامل را داشته باشند تا بتوانند به هنگام بروز مشکل در سفر اَن را مدیریت کنند و احساس آرامش را به افراد بدهند .


همچنین لازم است بدانید که استفاده و انتخاب بهترین سفر،  بهترین گزینه برای سفر است و شما گردشگران با خیالی آسوده و راحت سفرتان را آغاز خواهید کرد .

 

قیمت تور تایلند

 

دسته بندی تور های مسافرتی 

 

تورها به دو دسته تقسیم می شوند که در پایین برایتان شرح می دهیم .

 

گروهی ( بسته )

انفرادی ( باز )

 

تورهای گروهی :  از آن دسته از تورهای تفریحی می باشد و طوری طراحی می شوند که آژانس مسافرتی و آژانس هواپیمایی ، برای این سفر تاریخ مشخصی تعیین کرده و با توجه به تعداد صندلی های پرواز بلیط خریداری می کند ، گروهی معدود را ثبت نام کرده و برنامه سفر آنان را برنامه ریزی و تنظیم می نماید و اغلب در چنین حالتی تمام گروه از کشور مبدا به همراه لیدر به کشور مقصد سفر نموده و بر می گردند .


تورهای انفرادی : این تورها که حجم بالاتری از مسافران را تشکیل می دهد ، اغلب از آژانس های مسافرتی گوناگون ، تورها خریداری می شوند و تمام مسافران با یک پرواز از قبل تعیین شده به سوی کشور مقصد پرواز می کنند و برنامه سفر و لیدر و موارد دیگر آن در کشور مقصد مشخص می شود .


قیمت تور مسافرتی تایلند در فصل های مختلف

دلیل اصلی این که بیشتر گردشگران و مسافران در سراسر دنیا بخصوص کشور خودمان به تایلند سفر می کنند ، این بوده که به این کشور بکر و زیبا سفر کنند تا با : آب و هوای تایلند ، مناطق گردشگری ، فرهنگ و آداب و رسوم مردم تایلند ،  سواحل معروف تایلند ، جشن های متنوع آن ، تست غذاهای تایلند ، دیدن شهرهای پاتایا ، بانکوک ، پوکت ، سامویی ، خیابان معروف واکینگ استریت و ... بیشتر آشنا شده و از نزدیک این همه زیبایی را ببینند .


کشور تایلند در خرداد ماه به دلیل شروع امتحان های مدارس یک روند نرمالی را برای مسافرین به همراه دارد ، اما با شروع فصل گرم تابستان و شروع مسافرت ها در ایران قیمت سفر تایلند افزایش زیادی می یابد در واقع فصل گردشگری در ایران محسوب می شود و دلیل گران بودن به همین علت است . همچنین قیمت تایلند در تیر ماه با مرداد ماه تفاوت چندانی ندارد و جالب است که این دو ماه در فصل تابستان نسبت به کل فصل های بهار طرفدار زیاد و رشد قابل توجهی نیز دارد . توجه داشته باشید که قیمت تایلند در آبان ماه و آذرماه درست بعد از تاریخ نوروز بالاترین نرخ  را در کل سال  داشته است .

 

ضمنا تایلند در پاییز طرفدار بسیار زیادی نسبت به فصل تابستان دارد و حدود 30 درصد افزایش را در بر دارد و همچنین قیمت تایلند در فصل زمستان روند بالایی را خواهد داشت و شلوغ ترین فصل خرید تایلند در بهمن ماه است چرا که رزرو تورهای نوروزی شروع می شود  .


شما با ویزای تایلند خود می توانید 30 یا 60 روز در تایلند اقامت داشته باشید

نکات مهم در سفر گروهی به تایلند

توجه داشته باشید که شما در سفر با تورهای مسافرتی می توانید با 2 پرواز ایرانی و خارجی سفر کنید . البته توجه داشته باشید که سفر به تایلند با  به صورت 6 شب یا 7 شب برگزار می شود که مهم اینجاست که شما قصد رفتن به کدامیک از شهرهای تایلند را دارید.

بیمه نامه مسافرتی تایلند : 


بیمه مسافرتی وسیله مناسبی برای حفظ سلامتی در برابر اتفاقاتی که ممکن است در حین سفر برای شما بوجود بیاید و لزوم آن برای شما این است که می تواند هزینه های مالی و استرس های ناشی از سفر شما گردشگر تایلند را کاهش دهد و امکان این را دارید که در نهایت آرامش و راحتی به تفریح و خوشگذرانی بپردازید .

 

سفر کردن یکی از عوامل مهمی است که خانواده ها برای گذران اوقات فراغت و تعطیلات خود انتخاب می کنند و مسافران و گردشگران توقع دارند زمانی را که برای این روزهای خود در نظر گرفته اند ، بدون استرس باشد و اگر حادثه ناگهانی برای او یا همراهانش اتفاق بیفتد از نظر مالی نگرانی خاصی برایشان نداشته باشد .

 

بنابراین هنگام مسافرت به یکی از کشورهای خارجی باید از بیمه نامه مسافرتی استفاده کنید تا بتوانید در مواقع لزوم از آن بهره مند شوید و اینکه توجه داشته باشید وظیفه خرید این بیمه نامه بر عهده آژانس هواپیمایی می باشد و قیمت هر شخص حدودا بین 20 الی 30 هزار تومان در زمان اقامت خود در آن کشور می باشد .

 

قیمت ویزا تایلند 

 

گردشگران دقت داشته باشید که هزینه ویزا بین 200 الی 250 هزار تومان می باشد و مدت اعتبار ویزای توریستی تایلند ، سه ماه پس از صدور آن است و همچنین با دریافت ویزای تایلند می‌ توانید ۳۰ یا ۶۰ روز در کشور تایلند اقامت داشته باشید . 

 

ویزا تایلند

 

قیمت های تایلند 


در اینجا قیمت های سفر به  تایلند با پرواز های مختلف را برایتان شرح می دهیم : 

 

این قیمت ها در فصل های پرطرفدار ( High Season ) ممکن است از 300 الی 500.000 تومان برای هر نفر گرانتر شوند .

 

قیمت ویزا + بلیط رفت و برگشت به تایلند با پرواز هواپیمایی ایران ( ماهان و ... ) + بیمه مسافرتی حدودا : 2.000.000 تومان


قیمت ویزا + بلیط رفت و برگشت به تایلند با هواپیمایی خارجی ( قطر ، امارات و ... ) + بیمه مسافرتی حدودا : 3.000.000 تومان

 

البته لازم است بدانید که قیمت ها بنا به کلاس پروازی که انتخاب می کنید متغیر می باشد .

 

قیمت هتل ها در تایلند

 

خوب می خواهیم قیمت های هتلهای تایلند را در یک توضیح اجمالی دهیم . توجه داشته باشید که هتل های تایلند از شبی 8 دلار شروع می شود .

 

هتل های ۳ ستاره در تایلند از 18 تا 48 دلار میباشند این هتل ها معمولا کوچکتر و دارای استخر و فضای سبز یا باغ کوچکتری هستند .

  

هتلهای ۴ ستاره در تایلند از 35 دلار به بالا میباشد .


هتلهای ۵ ستاره در تایلند از 50 دلار به بالا هستند و برای هتلهای لوکس تایلند 150 دلار به بالا تنها استثنا در این مورد هتل آمباسادور جمتین پاتایاست هتلی که ۴ یا ۵ ستاره برای آن ذکر میشود اما قیمت آن در حد هتل سه ستاره است و ضمنا این هتل با ۵۰۰۰ اتاق ظاهرا بزرگترین هتل دنیا می باشد .

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 18 امتیاز دهنده به قیمت سفر به تایلند
معراج گشت آسمان