لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

باز شدن مرز مالزی

باز شدن مرز مالزی

باز شدن مرز مالزی بر روی گردشگران ایرانی :

بعد از اعلام پخش شدن ویروس کرونا در کشور مالزی این کشور ورود گردشگران ایرانی را از ۱۵ اسفند ما ۹۸ ممنون اعلام کرد و به همین دلیل تور مالزی ویژه نوروز ۹۹ انجان نگردید . بعد از ویروس کرونا در کشور مالزی تمام رفت و آمد ها قطع شده و تمامی مردم به صورت قرنتیه درآمدن و تا خرداد ماه به همین شکل گذشت .

کشور مالزی با وجود آمار بسیار کم در ویروس کرونا تمام مرز های خود را بسته است و حدس زده میوشد که در تا ریخ ۱۵ تیر ماه ۹۹ مرز های خود را برای گردشگران ایرانی باز کند.

در صورت باز نشدن مرز مالزی اکثریت کاری های توریستی در این کشور ورشکسته میشود و حتی اگر ویروس کرونا هم از بین نرود بایستی مالزی مرز های خود را برای نجات اقتصاد خود باز کند 

 

 

درباره مرز کشور مالزی :

کشور زیبا مالزی دارای ۲ منطقه جغرافیائی بیسا متفاوت است .

دریای جنوبی کسور چین بین آن‌ها را از هم جدا می ‌کندو  شبه جزیره مالزی یا مالزی غربی که بر روی شبه جزیره مالایی قرار دارد و از شمال با تایلند مرز خشکی دارد و از طریق جاده شوسه جوهور از جنوب با سنگاپور پیوند دارد. این کشور دربردارنده شاه نشینهای جوهور، کداه، پاهنگ، نگری سمبیلان، کلانتان، پراک، سلانگور، پرلیس و ترنگانا بوده و دو ایالت آن را فرمانداران ملاکا و پنانگ و دو منطقه فدرال پوتراجایا و کوآلالامپور سرپرستی می‌کنند.

زمان دقیقی برای باز گشایی مجدد مرز مالزی بعد از ویروس کرونا از طرف دولت این کشور اعلام نگردید است .

 

 بورنئوی مالزی یا مالزی شرقی که بخش شمالی جزیره بورنئو را دربردارد باآنکه هم مرز اندونزی است، زیر سرپرستی حکومت شاه نشین برونئی قرار دارد. مالزی شرقی دربردارنده ایالات ساباح و ساراواک و حوزه فدرال لابوآن است.اگرچه از دیدگاه سیاسی این بخش را مالایی‌ها سرپرستی می‌کنند، اما جمعیت جدید مالزیایی با وجود اقلیتهای چینی و هندی یکدست نیست.


مرز مالزی و سنگاپور آیا باهم باز میوشند :

 به نظر خیلی از کارشناسان کشور مالزی و سنگاپور در حال ورشکستگی میباشند و یی از دلایل بسیار مهم آن نبود گردشگران میباشد . کشور سنگاپور به عنوان امن تریم کشور دنیا در حال حاضر اعلام کرده است که در تاریخ ۱۸ تیر ماه ۹۹ مرز های خود برای ورود گردشگران باز کند 


 

 

چرا مرز مالزی باز نمیشود ؟

یکی از دلایل آن  سیاست‌ های مالزی برای بیان ماهیت ادعاشده مشاوره‌ای آن گفته شده‌است و سه حزب اصلی تشکیل دهنده ناسیونال باریسان، هریک وابستگی خود را به یکی از گروه‌های نژادی کاسته‌است. تنها تنش مهم دیده شده در این کشور، از زمان استقلال آن تا کنون، شورشهای نژادی ۱۳می در آستانه مبارزه انتخاباتی و بر سر درگیری‌های نژادی بوده‌است. با این همه، مالزی الگویی از هماهنگی نژادی شمرده می‌شود .  

 

برای اطلاعات بیشتر از تور مسافرتی مالزی میتوانید با کارشناسان معراج گشت در تماس باشد 

سوالات متداول باز شدن مرز مالزی + تمامی اطلاعات

1- زمان دقیق برگزاری تور مسافرتی مالزی بعد از شیوع کرونا


هنوز زمان دقیقی اعلام نشوده است ولی برای اطلاعات بیشتر میتوانیدبه شایت معراج گشت معراجعه فرمایید


2- آیا با داشتن کارت آقامت مالزی میتوان به مالزی سفر کرد


بله میشود با پرواز قطر به مالزی سفر کنید


3- آیا برای ورود به مالزی بایستی آزمایش کرونا داد ؟


در حال حاضر از طرف دولت مالزی چیزی اعلام نشده است 


4- آیا بعد از باز شدن مرز مالزی مرز سنگاپور هم باز میشود 


به احتما خیلی زیاد بله 



مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 7 امتیاز دهنده به باز شدن مرز مالزی
معراج گشت آسمان