لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

باز شدن مرز ترکیه

 

در حال حاضر مرز زمینی ترکیه در تمامی نقاط بر روی ایرانی ها بسته بوده و فقط از طریق مرز هوایی و از شهر تهران میتوانید به ترکیه سفر کنید .

 

قیمت بیلت ترکیه تا قبل از ۱۶آبان ماه۹۹ تقربیا بین ۸ تا ۱۵ میلیون تومان است و بایستی تمامی مسافرین تست کرونا بدهند قبل از سفر .

 

برای اطلاعات بیشتراز قیمت تور ترکیه و قیمت بلیت هوایی ترکیه با شماره ۰۲۱۴۵۱۶۲ تماس حاصل فرماید.

 

 

بعد از بسته شدن مرز ترکیه به علت ویروس کرونا در اسفند ماه ۹۸ قبل از نوروز ۹۹ تا به امروز دولت ترکیه زمان دقیق باز شده مرز را اعلام نکرده است . با اینکه ایر لاین ماهان ایر از ۱۲ خرداد ماه ۹۹ پرواز های خودرا برای فروش به مقصد ترکیه باز کرده است ولی همچنان انتظر میرود تا تاریخ ۱۱ تیر ماه مرز هوایی و زمینی ترکیه بسته شده باشد و امکان انجام تور ترکیه برای گردشگران ایرانی نباشد

برای رزور  تور استانبول  با کارشناسان معراج گشت تماس گرفته از بهترین قیمت تور استانبول را دریافت نماید .

 

در حال حاضر از مهر ماه ۱۳۹۹ با پرواز های ایرانی میتوانید به استانبول سفر کنید 

نکته : مرز زمینی ترکیه با ایران بسته میباشد.

 

بعد از بسته شدن مرز ترکیه به علت ویروس کرونا در اسفند ماه ۹۸ قبل از نوروز ۹۹ تا به امروز دولت ترکیه زمان دقیق باز شده مرز را اعلام نکرده است . با اینکه ایر لاین ماهان ایر از ۱۲ خرداد ماه ۹۹ پرواز های خودرا برای فروش به مقصد ترکیه باز کرده است ولی همچنان انتظر میرود تا تاریخ ۱۱ تیر ماه مرز هوایی و زمینی ترکیه بسته شده باشد و امکان انجام تور ترکیه برای گردشگران ایرانی نباشد

 

برای اطلاعات بیشتر از زمان برگزاری تور وان ترکیه  با کارشناسان معراج گشت در تماس باشید

لطفا برای سوال در مورد باز شدن مرز ترکیه بر روی ایرانی ها با آژانس معراج گشت تماس نگیرید!

زمان دقیق باز شدن مرز ترکیه و ایران :

 معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران  در تماس کنفرانس با رضا تونا توراگای یکی از  معاون وزیر تجارت و مسئول گمرکات ترکیه در خصوص توسعۀ تجارت، رفع محدودیت‌های تردد کالاهای تجاری میان دو کشور و بازگشایی مرزهای تجاری در شرایط کرونا مذاکره کردند ولی هنوز به صورت رسمی چیزی اعلام نکرده اند.

 

تلاش‌های بیسار زیاد و پست هم و  اقدامات لازم برای گشایش مرزهای تجاری فیمابین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه را دنبال می‌کنند. جناب آقای زادبوم با اشاره بر این اقدامات ایران در تضمین سلامت و بهداشت محموله‌های تجاری و استقرار امکانات ضد عفونی‌سازی بارها و رعایت بهداشت فردی که نتایج آن به خوبی در کنترل انتشار ویروس کرونا مشهود است، از معاون وزیر تجارت ترکیه خواست با رعایت پروتکل‌ های بهداشتی مرزهای تجاری بین دو کشور بازگشایی شود ولی لین به دین منظور نیست که تردد گردشگران آزاد شده است.  وی با انتقاد از مقررات جدید وزارت کشور ترکیه که کامیون‌های عراق و ایران را از ورود به خاک ترکیه منع می‌کند گفت: انتظار می‌رود ترکیه شرایط مناسب‌تری برای ورود کامیون‌های ایرانی به ترکیه اعمال کند.

 

زادبوم خواستار رفع محدودویت بازگشت کامیون‌های ترک که در ایران مانده‌اند به ترکیه شد و از آمادگی ایران برای پذیرش بارهای خریداری شده ایران که در گوربلاغ متوقف هستند، خبر داد.  وی از معاون وزیر تجارت و مسئول گمرکات ترکیه دعوت کرد تماس‌های ویدئو کنفرانس بین دو طرف تا حل مشکلات حمل و نقل ادامه یابد که مورد استقبال طرف ترک قرار گرفت.  معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در خصوص موضوع گزینش خطوط ترانزیت جدید از طرف ایران گفت: ترجیح ما این است که راه ترانزیت ایران به اروپا هر چه زودتر از مسیر ترکیه بازگشایی شود.  

 

 


زمان دقیق باز شده مرز بین ایران و ترکیه :

اگر بخوایم به صورت واقعی به این موضوع اشاره کنیمم  هنوز تاریخ دقیق باز شدن مرزهای ایران و ترکیه اعلام رسمی نشده است و به صورت رسمی چیزی اعلام نشده است . اما مساله ای که مشخص است، این است که به احتمال زیاد مرزهای ایران و ترکیه تا پایان تیر ماه ۹۹  بسته باقی خواهند بود.

 

بر اساس اخرین اخبار و اطلاعاتی که از کشور ترکیه به ایران رسیده است و  تحقیقات اعضای صنف گردشگری و کارشناسان مربوطه، مشخص شده که به احتمال خیلی زیاد مرزهای ایران و ترکیه بعد از پایان یافتن ماه خرداد  یا اوایل تیر ماه ۹۹ باز شوند. در این صورت اگر مرزهای ایران و ترکیه دوباره باز شوند، مسافران ایرانی می توانند سفرهایشان به ترکیه را از سر بگیرند و برنامه های مسافرتی خودشان را به روال قبل داشته باشند.

 

 


لطفا برای سوال در مورد باز شدن مرز ترکیه بر روی ایرانی ها با آژانس معراج گشت تماس نگیرید!

آیا مرز زمینی هم بسته است ؟

کشور زیبا ترکیه از آغاز ویروس کرونا ۱۷۰۰ کامیون ترک را به کشورش فراخوانده و آنان را قرنطینه کرد، اما طبق آخرین اطلاعات دولت ترکیه هنوز تصمیمی برای بازگشایی مرزهای زمینی خود با ایران را ندارد،  ایران نیز در تاریخ هفدهم اسفند ۹۸ در اقدامی متقابل به این اقدام ترکیه پاسخ داده و مرزهای زمینی را با ترکیه بست.  در هفته گذشته دولت ایران در مذاکره با مقامات ترک سعی کرده بازارچه ساری سو را بازگشایی کند اما دولت ترکیه همچنان زیر بار بازگشایی این بازارچه مرزی نشده است.  تدابیر سختگیرانه دولت ترکیه به جایی رسیده است که  ۲۱۰ کامیون ترکیه ای در مرز بازرگان بلاتکلیف هستند، این در حالی است که ایران تشریفات گمرکی را به صورت کامل انجام داده و ترکیه در این خصوص تعلل می کند.  تنها راه مبادله کالا بین ایران و ترکیه مرزی ریلی رازی است که در این مسیر بیش از ۱۳۰ واگن کالاها را جابجا می کنند.  

 

 

سوالات متداول باز شدن مرز ترکیه + تمامی اطلاعات

1- زمان برگزاری تور استانبول ؟؟


طبق آخرین صحبت های شده بین ۲ کشور در ۱۱ مرداد ماه ۹۹ 

2- پروتکل های بهداشتی برای ورود به ترکیه چیست ؟


برای جواب این سوال بایستی به سایت معراج گشت آسمان معراجه کنید 

3- آیا مرز زمینی ترکیه با ایران باز است ؟


خیر در حال حاضر بسته است 

4- آيا برای ورود به کشور ترکیه بایستی تست کرونا بدهیم؟


بله باید ۷۲ساعت قبل از ورود تست کرونا بدهید pcr

5- آیا مرز ترکیه باز است ؟


بله، در حال حاضر مرزهای ترکیه برای سفر و تردد باز است. با این حال، برای ورود به ترکیه، باید برخی از مقررات و شرایط بهداشتی مربوط به COVID-19 را رعایت کرد. همچنین، احتمال تغییر در شرایط و مقررات ورود به ترکیه در آینده وجود دارد، بنابراین بهتر است قبل از سفر به ترکیه، شرایط و مقررات جدید را بررسی کنید.

6- وضعیت راه ترکیه چگونه است ؟


وضعیت راه‌ها و جاده‌های ترکیه به طور کلی خوب است و در حالت کلی، ترافیک معمولاً در جاده‌های بزرگ و شلوغی مانند جاده‌های شهری و جاده‌های اصلی بین شهری، در برخی ساعت از روز ممکن است پربار باشد. به عنوان یک کشور بزرگ و پویا، ترکیه دارای شبکه راه‌ها و جاده‌های عمومی بسیار گسترده‌ای است که به سراسر کشور می‌رسد. بسیاری از جاده‌ها با شرایط بسیار خوبی، از جمله بزرگراه‌های بین شهری، اتوبان‌ها و جاده‌های دولتی مجهز شده‌اند. علاوه بر این، ترکیه دارای شرکت‌های حمل و نقل عمومی اتوبوس و قطار با سرویس‌های خوبی است که بین شهری و بین المللی عمل می‌کنند.

مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 115 امتیاز دهنده به باز شدن مرز ترکیه
معراج گشت آسمان