لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

استعلام ممنوع ‌الخروجی

استعلام ممنوع ‌الخروجی :

ممنوع ‌الخروجی از کشور ایران به معنی اینکه هرآدمی  بدلیل مشکلات قانونی اعم از بدهکاری مالیاتی و یا سوء سابقه شخص در خارج از کشور ایران بدلیل مشکلات و بزه اجتماعی مانند دزدی و سرقت، بی خانمانی ، ولگردی،گدائی و ناتوانی از تامین نیازهای شخص در کشور بیگانه همچنین ،سوء سابقه کیفری که منجر به رای دادگاهای ایران علیه شخص در ایران شده باشد و شخص مجرم متهم به ندادن خسارت به دولت و یا اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر شده باشد.

 

در چین مواقعی خیلی از افراد دانسته و ندانسته در پشت گیتهای فرودگاهی کشور ایران از طریق پلیس دیپلماتیک ممنوع الخروجی آنها اعلام شده و اگر کلی هزینه برای سفرشان انجام داده باشند همگی به یکباره سوخت میشود.در گذشته تنها را حل جلوگیری از این خسارت مادی و معنوی که ذهن هر شخصی را درگیر مینمود.

 نرخ عوارض خروج از کشور در سال ۱۳۹۹ چند است ؟ 

شما برای اطلاعات بیشتر و دقیق تر بایستی بروید  به خیابان گیشا و اداره گذرنامه جهت اطلاع از ممنوع الخروجی و مطلع شدن از اینکه شخص ممنوع ‌الخروجی میباشد یا خیر ؟

 

و این امر برای خیلی ها که دسترسی راحتی به اداره گذرنامه نداشتن و یا اینکه در شهرستان زندگی میکردند خیلی سخت و دشوار بود.به مرور زمان شماره تلفنهای از طریق پلیس و اداره گذرنامه برای استعلام ممنوع ‌الخروجی راه اندازی شد و  در کاملترین قدم دولت الکترونیک خوشبختانه شما میتوانید از طریق اینترنت به راحتی از ممنوع الخروجی خودتان مطلع شوید.

 

 

شما به چدلیلی نمیتوانید از کشور خارج شوید؟

 استعلام ممنوع الخروجی کیفری

استعلام ممنوع الخروجی مالیاتی

استعلام ممنوع الخروجی قوه قضاییه

استعلام ممنوع الخروجی دارایی 

 

 

همچین می توانید برای اطلاعات بیشتر از هزینه پاسپورت به پایگاه مقالات مراجعه فرماید.

 

چرا ممنوع خروج میشویم ؟

ممنوع خروج از کشور می تواند انگیزه ها مختلفی داشته باشد که گرد از دلایل آن میتواند بدهی مالیاتی 500 میلیون تومانی باشد ، عدم احازه ولی یا قیم ، منع امنیتی برای مملکت همچنین پروانه مقام قضایی دارد و افرادی که دربرگیرنده آن می‎شوند پروانه نخواهند داشت از هیچکدام از مرزهای کشور به خارج سفر کنند.

مدت اعتبار بازداشته الخروجی  در ماده 133 قانون کیش دادگری کیفری آمده است که با پروا به اهمیت و دلایل جرم ، دادگاه و دادرس میتواند پیمان عدم برونرفت متهم از کشور را صادر کند. مدت هر یک با اعتبار زدن آن 6 ماه یک با خواهد بود و اگر دادگاه لازم بداند میتواند هر 6 ماه یک بار آن را تمدید کند و اعتبار بزند.    5 گروهی که قطعا بازداشته الخروج خواهند شد.  بدهکاران مالیاتی به دولت ( 500 میلیون تومان )  بدهکارانی که به انگیزه دستور دادگاه در اجرای ثبت سازمان ثبت اسناد بدهکار شناخته شده باشند.  افرادی که در خارج از کشور به تکدی ولگردی ، جرم ، کلاهبرداری ، سرقت بپردازند.  افرادی که دریافت پاسپورت و خروج از مملکت آنها به فرمان افراد دیگری است. ( پدر ، شوهر و … )  

 


سایت استعلام اینترنتی ممنوع الخروجی چیست ؟

 اخیرا با توجه به مشکلاتی که برای هموطنان برای خروج از کشور بوجود آمده است. اداره گذرنامه جهت اطلاع از ممنوع الخروجی افراد حقیقی و حقوقی به کمک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سامانه آنلاینی را افتتاح نموده که شما میتوانید براحتی و با استعلام ممنوع الخروجی با کد ملی خیالتان قبل از سفر به خارج از کشور راحت شود.آدرس سایت استعلام اینترنتی ممنوع الخروجی   exitban.ssaa.ir  میباشد .

 

 

 

همانطور که برای شما گردشگران توضیح دادیم در گذشته مسافرانی که قصد خروج از کشور را داشتند تنها از راه مراجعه حضوری به اداره گذرنامه یا استعلام تلفنی قادر به مشخص کردن وضعیت ممنوع الخروجی خود بودند و اما با راه ‌اندازی این سامانه از این پس این امکان را دارند به صورت آنلاین ممنوع الخروجی بودن یا نبودن خود را چک نمایند و قابل توجه شما مسافران اینکه ، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور" لینک استعلام فوری ممنوع ‌الخروجی افراد " را روی سایت خود قرار داده است .   اگر ممنوع الخروج شده اید و دلیل آن قضایی است، فقط باید از طریق سامانه ثنا ، اقدام به دیدن ابلاغیه های مربوط به آن کنید.


روش های ممنوع ‌الخروج شدن ؟ 

 لازم به ذکر است که در گذشته روش های مختلفی برای استعلام ممنوع خروج بودن اشخاص وجود داشت مانند تلفنی ، اینترنتی و … بوده تا اینجا که چک کردن ممنوع خروج بودن از طریق اداره گذرنامه انجام شد و هرشخصی که قصد سفر داشت باید به این ارگان مراجعه می کرد تا اینکه بر طبق قانون جدیدی که وضع شده است که ما قصد داریم در این مطلب به روش استعلام اینترنتی از ممنوع الخروج بودن با مراجعه به سامانه استعلام در سایت سازمان ثبت اسناد در خصوص ممنوع الخروج بودن بپردازیم ، پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید تا اطلاعات تکمیلی تری در اختیار شما گردشگران عزیز قرار دهیم .

 

 

 

برای اطلاعات بیشتر از فرودگاه بین المللی امام خمینی با کارشناسان آژانس معراج گشت در تماس باشید

 

همچین می توانید برای اطلاعات بیشتر از هزینه پاسپورت به پایگاه مقالات مراجعه فرماید.

 

 نرخ عوارض خروج از کشور در سال ۱۳۹۹ چند است ؟

سوالات متداول استعلام ممنوع ‌الخروجی در سریع ترین زمان

1- استعلام ممنوع ‌الخروجی کسانی که در ایران نیستن بچگونه است؟


بایستی یکی از دوستان خود به به پلیس +۱۰ معراجعه کند


2- آیا بابت مهریه و یا مالیت افراد ممنون الخروج میشوند؟


بله امکان دارد


3- آیا از طریق سایت میشود استعلام ممنوع ‌الخروجی  گرفت ؟


بله امکان پذیر است


4- آیا با کد ملی افراد میتوان استعلام ممنوع ‌الخروجی گرفت ؟


بله از طریق سایت میتوان



مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 4.8 از 5 | از بین 70 امتیاز دهنده به استعلام ممنوع ‌الخروجی
معراج گشت آسمان