لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

مراکز خرید جزیره قشم

مراکز خرید جزیره قشم

جزیره زیبا قشم جز یکی از زیباترین جزیره‌های ایران و خلیج فارس است که طبیعتی پیچیده و شگفت‌انگیز دارد. تور قشم به خاطر داشتن جاهای دیدنی بسیار و مراکز خرید ارزان قیمت، مورد توجه گردشگران و بازدیدکنندگانی است که با انگیزه‌های متفاوت از نقاط مختلف کشور راهی سفر به قشم می‌شوند. همیشه بخشی از جذابیت و تفریحات سفر مربوط به خرید و پرسه زدن در پاساژها و مراکز خرید است که شما با سفر به قشم می‌توانید در کنار تفریحات دریایی قشم، از بازارها و مراکز خرید قشم دیدن کنید و هر آنچه را که دوست دارید را برای خود خریداری کنید. جزیره قشم از نظر فراوانی مرکز خرید به دو بخشِ مرکز خرید قشم و درگهان تقسیم می‌شود. امروزه مراکز خرید جدید و قدیمی زیادی در این جزیره فعالیت می‌کنند که برای خرید و پیدا کردن اجناس با قیمت ارزان برای مسافران تور قشم بسیار مناسب به نظر می‌رسد. بازارهای قشم از بازار سنتی گرفته تا انواع و اقسام پاساژهای تازه تاسیس مسافران را برای خرید گیج کرده است. اغلب شنیدن نام بازار چینی ها در قشم و بازار استانبول قشم این تصور را به وجود می‌آورد که باید به دنبال بازاری بزرگ در قشم باشید به این نام‌ها، در حالی که به طور مثال در مورد بازار چینی ها بخشی از بازار بزرگ درگهان که اغلب خریداران آن به صورت عمده خرید می‌کنند با نام بازار چینی ها معروف شده است.

بازار نور درگهان قشم :

بازار نور درگهان دقیقا در مقابل بازار دو دلفین قرارگرفته است. تفاوت این بازار با دیگر بازارها این است که شما می توانید شاهد حضور بومی‌های جزیره در این بازار باشید و خریدهای بومی و سنتی‌تری داشته باشید. این مجتمع تجاری در طبقه دوم توسط یک پل هوایی رو بسته به طبقه دوم مرکز خرید دو دولفین متصل می‌شود.

 

بازار اطلس درگهان قشم :

بازار اطلس از معدود مراکز خرید قشم  است که در آن فقط می‌توانید کیف، کفش و چمدان ببینید. در این بازار تا چندی پیش تمامی کالاها فقط به صورت عمده عرضه می‌شدند ولی در حال حاضر به دلیل کم رونقی بازار عمده و تماشای بازارها توسط گردشگران تک‌فروشی نیز باب شده است. تنوع جنس و رنگ در این بازار گستره ای از انتخاب‌ها را پیش روی شما می گذارد و می‌توانید هر چه بخواهید بخرید.

 

بازار نخل درگهان قشم :

بازار نخل قشم یکی از قشنگترین مراکز خرید درگهان محسوب می‌شود. نمای بیرون و داخلی این بازار یک نمای سنتی و چوبی دارد که فوق العاده زیبا بوده و بسیاری از گردشگران تور قشم را محو در تمای خود می‌کند. تقریبا همه فروشگاه‌های این بازار مربوط فروش لباس‌های با برندها و طرح‌های مختلف از کشورهای دیگر و ایران است. کالاهای این فروشگاه‌ها در اصل به صورت عمده عرضه می‌گردد ولی به صورت تک هم بسیاری از صاحبان کسب و کار فروش دارند.

ساعت کار : ۹ صبح تا ۲۲ شب  

آدرس بازار نخل درگهان : جزیره قشم، درگهان، جنب پاساژ اطلس

 

بازار بین المللی ستاره قشم :

این بازار از آن دسته از مرکز خریدهای قشم است که هم برای تفریح و هم برای خرید گزینه مناسبی به شمار می‌آید. بازاره ستاره در خیابان ولیعصر و روبروی هتل مارینا 2 قشم قرار دارد که با اقامت در این هتل به راحتی می‌توانید به این بازار دسترسی داشته باشید. شما با گشت‌و‌گذاری که در مرکز خرید ستاره قشم دارید می‌توانید نمایندگی‌های زیادی از سامسونگ، سونی، تفال، اِل جی و فیلیپس گرفته تا لوازم آرایشی مثل نیوا، کلون، آرکانسیل و غیره را ببینید که با کیفیت و قیمت ارزان و مناسب به فروش می‌رسند. در این بازار علاوه بر خرید از امکانات تفریحی زیادی همچون سالن بیلیارد، موزه حیوانات تاکسیدرمی، بازی‌های کامپیوتری و غیره نیز بهره‌مند می‌شوید. واحدهای صنفی به فروش انواع پوشاک، کیف و کفش، عینک، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، لوازم کامپیوتر، لوازم‌خانگی و … مشغول هستند. پله برقی در تمام طبقات در دسترس است و همچنین با وجود پله های معمولی در تمام زوایای بازار می‌توان به خدماتی نظیر اطلاعات، سرویس بهداشتی، نمازخانه، نیمکت و فضاهایی برای استراحت، کافی شاپ و … دسترسی داشت. همچنین برای راحتی برداشت و انتقال وجه خریداران در ورودی درب اصلی سه دستگاه خودپرداز بانک ملی، سپه و صادرات وجود دارد. بنا بر توصیه همیشگی مسافران اگر عطر و ادکلن خوب با قیمت ارزان و مناسب می‌خواهید بازار بین المللی ستاره قشم گزینه‌ی فوق‌العاده‌ای است تا بهترین خریدها را از آنِ خود کنید.

ساعت کار: ۹ صبح تا ۱۲ شب

 آدرس بازار بین‌المللی ستاره قشم : استان هرمزگان، جزیره قشم، بلوار ولیعصر، بالاتر از میدان گل‌ها

 

بازار سیتی سنتر قشم :

بیشتر گردشگرانی که با تور قشم به این جزیره سفر می‌کنند، بازدید از مجتمع سیتی سنتر را در صدر لیست گشت‌های خود قرار می‌دهند، چرا که این مجتمع تجاری از مراکز خرید شیک و لوکس قشم به شمار می‌آید. سیتی سنتر قشم در اصل از دو مرکز خرید بزرگ تشکیل شده است که یک پل ارتباطی سیتی سنتر 1 را به سیتی سنتر 2 وصل می‌کند. شما تقریبا به دنبال هر کالایی که باشید، می‌توانید سراغش را از این دو مرکز خرید بگیرید. در سیتی سنتر قشم کالاهایی همچون پوشاک، کیف و کفش، سیسمونی، لوازم خانگی، لوازم آرایشی، بدلیجات و ساعت به فروش می‌رسند. همچنین در این مجتمع تجاری برندهای معروف آی کیا، مسی مو، کاترپیلارف آدیداس، فیلیپس و غیره را پیدا می‌کنید و هرچه که دوست دارید را خریداری نمایید. شما می‌توانید برای استراحت و تفریح کودکانتان به طبقه سوم مجتمع سیتی سنتر بروید و از فود کورت  و شهربازی این مرکز بهره‌مند گردید و اوقات خوشی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید. این مرکز در خیابان ولی عصر و در نزدیکی بلوار دریا قشم قرار دارد. پیشنهاد می‌کنیم برای دسترسی راحت به مجتمع سیتی سنتر در هتل آپارتمان سفیر قشم و یا هتل نخل زرین قشم اقامت کنید.

ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۲ ظهر- ۵ عصر تا ۱۲ شب

 آدرس سیتی سنتر ۱ قشم : استان هرمزگان، جزیره قشم، بلوار ولیعصر، نبش خیابان دریا

 

بازار پردیس قشم :

بازار پردیس یکی از بازارهای باسابقه جزیره قشم است که درست روبروی بازار ستاره ساخته شده است. این بازار دو طبقه دارد و در بین اهالی قشم و گردشگران به عنوان مرکز خرید لباس قشم شناخته شده است. پس اگر به دنبال خرید لباس مجلسی زنانه به صورت عمده یا خرده هستید، حتما یه سری به این بازار بزنید و لباس‌های مورد نیاز خود را خریداری کنید. 

ساعت کار : ۹:۳۰ صبح تا ۱۴ ظهر – ۱۷ عصر تا ۲۳:۳۰ شب  

آدرس بازار پردیس قشم : استان هرمزگان، جزیره قشم، بلوار ولیعصر، بین خیابان فلسطین و میدان گلها


 

بازار فردوسی قشم :

هم یه بازار سه طبق که در نزدیکی بازار ستاره قشم است و در ضلع شمالی این مرکز خرید واقع شده است. این بازار در قشم مثل تمامی مراکز خریدها از اصناف و برندهای مختلف تشکیل شده است. این مجتمع دارای سه طبقه است که در طبقه اول و دوم حدود ۴۵۰ فروشگاه و در طبقه سوم ۱۸۰ واحد اداری و مسکونی وجود دارد. اندازه فروشگاه‌ها در این مجتمع به قدری است که فروشندگان به راحتی می‌تواند کسب‌وکار خود را در آن رونق بخشند. در این مجتمع کالاهایی همچون دوچرخه و ماشین شارژی، انواع پوشاک، انواع صندل و دمپایی عرضه می‌شود. در طبقه پایین این مجتمع یک فروشگاه بزرگ انواع محصولات تزیینی و دکوری خانه را به‌طور مستقیم از کشور چین عرضه می‌کند. حال اگر بعد از گشت و گذار در مغازه‌های این بازار احساس گرسنگی و تشنگی کردید ،می‌توانید خودتان را به فروشگاه‌هایی که در روبروی بازار فردوسی قشم قرار دارند برسانید تا از غذاهای فست فودی خوشمزه و نوشیدنی‌های گوارای وجودتان کنید.

ساعت کار: ۹:۳۰ صبح تا ۲ ظهر- ۵ عصر تا ۱۱:۳۰ شب

 آدرس مرکز خرید فردوسی قشم : استان هرمزگان، جزیره قشم، بلوار ولیعصر، بین خیابان فلسطین و میدان گلها  

شماره تماس:‌ ۰۷۶۳۵۲۴۰۴۱۰ی 24 است.

 

بازار بزرگ خلیج فارس قشم :

این بازار در سمت چپ بازار ستاره قرارگرفته است و برخلاف نامی که بر آن انتخاب شده است، چندان بزرگ نیست. ولی فضای خوبی دارد و با ۸۰ فروشگاه در طبقه اول و دوم لذت خرید را در مسافران تور قشم برمی‌انگیزد. طبقه سوم بازار خلیج فارس قشم نیز شامل ۳۰ واحد اداری و مسکونی است و در طبقه چهارم رستوران خلیج فارس میزبان مسافران و اهالی جزیره است. بازار بزرگ خلیج فارس قشم، محل مناسبی برای خرید لوازم آشپزخانه به خصوص انواع ظروف و خرده‌ریز آشپزخانه و لباس های ارزان قیمت است.

 

بازار ها و مراکز خرید درگهان در جیزه قشم :

اگر مراکز خرید شهر قشم به‌اندازه کافی طبع خرید شما را راضی نکرده است و دوست دارید اجناس بیشتری ببینید و قیمت‌های مناسب‌تری پیدا کنید و یا به‌طور عمده خرید کنید می‌توانید به درگهان بروید. برای رفتن به درگهان می‌توانید با هتل خود هماهنگ کرده و از سرویس‌های آنها استفاده کنید و یا اگر به هر دلیلی میل دارید خودتان به آنجا بروید. می‌توانید از میدان برگ سبز در محله بازار قدیم تاکسی‌های خطی این مسیر را سوار شوید و به درگهان برسید. لنگر دو روستای درجهان یکی از مناطقی است که هم‌اکنون به خود تجاری جزیره قشم تبدیل ‌شده است و اکثر کالاها از گمرک ترخیص شده به این منطقه می‌روند و بیشتر اجناس در این منطقه به صورت عمده عرضه می‌شود. در درگهان بازارهای زیادی همچون بازار دودلفین، بازار سیمرغ قشم، بازار اطلس، بازار زمرد، بازار صدف، بازار نور و … وجود دارد و همچنین قسمتی از منطقه نیز به بازار قدیم معروف است که قبل از احداث بازارهای به سبک جدید، اهالی درگهان در این منطقه به فعالیت و کسب‌وکار مشغول بوده‌اند.

 

مجتمع تجاری دریا :

اگر از شهر قشم وارد درگهان شوید، اولین مرکز خریدی که در مقابل چشمانتان ظاهر می‌شود، بازار دریاست که دو طبقه دارد و در میدان اصلی درگهان واقع شده است. مثل همه بازارها و مراکز خرید قشم و درگهان در طبقه همکف مجتمع تجاری دریا از تمامی صنوف از پوشاک، کیف و کفش، لباس گرفته تا عینک و غیره به فروش می‌رسد. طبقه بالای این هتل که در آن هتل سینگو قشم قرار دارد بسیار خلوت و دنج است. پیشنهاد می‌کنیم بعد از گشت‌وگذار و خرید به رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مجتمع تجاری دریا که در طبقه دوم آن قرار دارد، بروید و از آنجا منظره زیبای خلیج نیلگون همیشه فارس را تماشا کنید.

 

بازار قدیم درگهان :

بازار قدیم درگهان از قدیمی ترین بازار های جزیره قشم محسوب می‌شود که در قلب شهر درگهان قرار دارد. این بازار شکلی کاملا سنتی و راهروها و کوچه‌های تودرتو و قدیمی شکل دارد، به همین دلیل با گشت‌وگذار در آن حس نوستالژیکی به شما دست می‌دهد. تمامی صنوف در بازار درگهان قشم کالاها و اجناس خود را به صورت عمده به فروش می‌رسانند. اما فروشندگان خرده فروش زیادی در این بازار هستند که پوشاک و کالاهای مورنیازتان را با قیمت ارزان در اختیار شما می‌گذارند. بازار درگهان در آغاز برای رفع مایحتاج اهالی قشم ساخته شده بود ولی با گذشت زمان بیشتر گردشگرانی که با تور قشم به این جزیره سفر می‌کردند هر آنچه را که نیاز دارند را از این بازار پیدا می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم برای دسترسی به بازار قدیم درگهان، در هتل آلاله 2 قشم اقامت کنید تا به راحتی از این بازار دیدن کنید.  

 

بازار دو دلفین قشم :

این بازار در دو طبقه تقریبا یکی از محبوب ترین بازارهای درگهان است که در طبقه اول آن می‌توانید انواع کالاهایی نظیر کیف و کفش، بدلیجات، پوشاک، شال و روسری و … را بیابید و آن‌ها را هم به صورت عمده و هم تک‌فروشی تهیه کنید. در طبقه دوم بیشتر عمده‌فروشی‌های پوشاک وجود دارند. در این مجتمع امکاناتی نظیر پله برقی، تهویه مطبوع، رستوران، فست فود و نیمکت‌هایی برای نشستن و استراحت وجود دارد.

ساعت کار: ۹ صبح تا ۹ شب  

آدرس مرکز خرید دو دلفین قشم : استان هرمزگان، جزیره قشم، درگهان،روبه‌روی مجتمع تجاری نور

 

پاساژ ایران زمین :

پاساژ ایران زمین دقیقا بعد از بازار دریای درگهان قرار گرفته است که دو طبقه دارد. طبقه همکف این بازار را به بانک، رستوران و فست‌فود اختصاص داده‌اند که شما می‌توانید در رستوران‌ها و فست‌فودهای آن از غذاهای محلی و خوشمزه‌ ایرانی نوشِ‌جان کنید. در طبقه دوم پاساژ ایران زمین فروشگاه‌های لباس و لوازم ورزشی بسیاری را مشاهده می‌کنید که کالاهای خود را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. 


مجتمع تجاری پرشین گلف قشم :

مرکز خرید پرشین گلف درگهان یکی از مجتمع‌های چند عملکردی جزیره قشم است که واحدهای تجاری و اداری بسیاری را در خود جای داده است. این بازار به دلیل قرارگیری در منطقه درگهان، موقعیت بسیار عالی و دید فوق‌العاده‌ زیبایی رو به دریا دارد. مجتمع تجاری پرشین گلف 120 واحد تجاری دارد که در فروشگاه‌های آن کالاهایی همچون پوشاک زنانه و مردانه، لباس‌های کودک و نوزاد، لوازم خانگی، شال و روسری، انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم آشپزخانه، عطر و ادکلن، ساعت و عینک، لوازم ورزشی، مواد غذایی و انواع پتو را با قیمت‌های مناسب و ارزان به فروش می‌رسانند. این مرکز برای خریداران و مسافرانی که عمده فروشی می‌کنند، بسیار مناسب است تا هر چه را که می‌خواهند، خریداری کنند. 

ساعت کار: ۹ صبح تا ۲۲ شب

 آدرس مجتمع تجاری پرشین گلف:  استان هرمزگان، جزیره قشم، درگهان، میدان انقلاب، پشت مجتمع تجاری دریا

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به مراکز خرید جزیره قشم
معراج گشت آسمان