لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

پارک های آبی پوکت کجا هستند

پارک های آبی پوکت کجا هستند

مشخصات پارک های آبی در پوکت :

تور پوکت چند پارک آبی برای گذراندن یک روز سرگرم کننده دارد خواه بخواهید در یک پیراشکی غول پیکر بچرخید و یا یک شیب خیس 45 درجه را سر بخورید و در هوا پرواز کنید. این روز بسیار خوبی برای بچه ها است و مکانی امن برای بازی در آب وقتی که دریا خیلی خشن است ، که در طول فصل کم اتفاق می افتد. پارک های آبی در همه ابعاد و سبک ها از پارک غول پیکر گرفته تا زمین بازی کودک معتدل و استخرهای هتل با اسلایدها ارائه می شوند و تعداد آنها همچنان در حال رشد است.  

 

پارک آبی چلپ چلوپ  پارک آبی چلپ چلوپ در ساحل مای خائو اولین پارک در پوکت است که یک پارک کاملاً اختصاصی و آبی است که برای میهمانان خارجی تور تایلند در فضای باز بسیار عالی طراحی شده است.و دارای اسلایدها و فعالیت های آب زیادی است. فعالیت ها شامل یک استخر موج است ، یا می توانید فقط با تنبلی در یک شناور بزرگ روی یک رودخانه مصنوعی که در کل پارک قرار دارد شناور شوید.

 

 

 

بسیار خوب است اگر هتل شما در شمال جزیره باشد ، اما از پاتونگ ، کاتا بسیار فاصله دارد. کمی گران است.

 

 Splash Jungle Park یک پارک موضوعی محبوب در ساحل مای خائو ، درست در کنار فرودگاه بین المللی پوکت است.پارک آبی چلپ چلوپ پوکت بسیار بزرگ و کمی گران است ، اما این یک راه عالی برای گذراندن روز در کنار بچه ها و خانواده است که برای تفریح ​​، غذا خوردن یا حتی نوشیدن در آب و کنار استخر مناسب است.چلپ چلوپ جنگل شامل پنج جاذبه اصلی است. برای شروع ، به آرامی درون یک لوله در جریان 335 متری یک رودخانه " رودخانه تنبل " که در کل پارک آبی در حال گردش است حرکت کنید سپس "بومرگانگو" آسان و سرگرم کننده را امتحان کنید.پس از آماده شدن ، یک لوله را انتخاب کنید و در بالای برج اصلی صعود کنید و یکی از پنج کشویی غول پیکر را انتخاب کنید. دیواره عمودی Boomerango ترسناکترین اما احتمالاً محبوب ترین برای مسافران تور پوکت است ، در حالی که چرخش قیف "Super Bowl" برای ساختن شما به حالت "کمی گسسته" تا "گیجی" سرگرم کننده است. دو سرسره لغزنده در فضای باز و دیگری لوله ای طولانی و تاریک است ، برای افرادی که در معرض بیماری کلاستروفوبیا قرار دارند توصیه نمی شود.

 

 

پس از شلیک آدرنالین ، در استخر موج مصنوعی بازی کنید. نگران نباشید ، امواج خیلی بزرگ نیستند ، و مکانی عالی برای استراحت در شلوغی است. همچنین در "بهار گرم" ، استخر با دمای 35 -درجه سانتیگراد در یک فضای قطب شمال قرار گیرید.استخر بچه ها با نام "Aqua Play" به همراه تعداد زیادی از لغزنده های کوچک ، آبشارها و بازی های آبی قرار داده شده است. هر چند وقت یک بار ، یک سطل آب هیولا واقع در قسمت بالای زمین بازی کودک ، محتوای آن را در یک چلپ چلوپ بروی سر کودکان خالی می کند.

تمام شد یا به استراحت نیاز دارید؟

ناهار را در یکی از دو رستوران بخورید ، هیچ چیز فانتزی نیست اما این نوع ناهار میان وعده با فضای تابستانی پارک به خوبی پیش می رود. اطمینان حاصل کنید که نوشیدنی در نوار استخر دارید زیرا هوا بسیار گرم می شود و نشستن در استخر با یک کوکتل ، یا یک لیوان سرد برای برنزه کردن شما بسیار عالی در تور پوکت است!

پارک آبی چلپ چلوپ آبشار 

 ورودی 1.295 بات برای بزرگسالان ، 650 بات برای بچه ها و رایگان برای کودکان زیر پنج سال است. با ارائه گواهینامه رانندگی تایلند ، ساکنان 500 بات را پرداخت می کنند.

هنگام بازدید از مراکز خرید چشم خود را باز نگه دارید.

آنها اغلب کوپن های تخفیف می دهند.

 مکان: ساحل مای خائو آدرس: 65 Soi Mai Khoo 4، Tambon Mai Khao، Phuket 83110

باز: 10 صبح - 6 عصر

 

پارک آبی درخت آبی پوکت(Tree Blue):

پارک آبی درخت آبی پوکت برای مدت کوتاهی آخرین پارک آبی در پوکت بود.

این پارک وسیع است و تالاب بسیار زیاد است اما دارای اسلایدها و ویژگی های کمتری نسبت به Splash Jungle که در بالا گفته شد.

به نظر می رسد بیشتر به فعالیت های آب و زمین با پرواز Slip ‘N '، زیپ لاین بالای آب ، جنگ آب ، دست و پا ایستاده و حتی یک مدرسه ذوزنقه اختصاص است.

این پارک با تعداد زیادی رستوران و یک گالری خرید دارد.

 مکان: Cherngtalay

آدرس: 4/2 Srisoonthorn ، Cherntalay ، پوکت 83110

باز: 10 صبح - 6 عصر

تلفن: 076 602 435

هزینه: 950 بات برای بزرگسالان ، بچه ها: 350 بات


پارک آبی کاتو (KC Kathu)

یک پارک آبی کوچک در نیمه راه بین ساحل پاتونگ و شهر پوکت است. این ویژگی ها فقط شامل 3 اسلایدها در یک استخر بچه ها است ، اما مشخص شده است که برای تعطیلات آخر هفته مکان خوبی برای مهمانی در پوکت است.مکان با اندازه متوسط ​​ را تشکیل می دهد.

 مکان: کاتو آدرس: 2/98 Moo2 ،

جاده Phraphuketkeaw ، کاتو ، تایلند 83120

باز: 11 صبح - 11 عصر

تلفن: 076 603802

قیمت: 750 بات برای بزرگسالان ، 450 بات برای کودکان.

 

جاذبه اصلی 'Slip N Fly' اسلایدهای آب معمول شما نیست ، جایی که تمام راه را به آرامی سر میخورید و به آرامی داخل استخر می روید Slip N Fly خیلی بیشتر شبیه یک منجنیق است: یک رمپ 40 متر به پایین کشیده شده و منحنی که در پایین شما را تا 6 متر به هوا پرتاب می کند.(واقعاً چشمگیر و ترسناک است)  

 

منطقه بچه ها:  کودکان و نوجوانان می توانند در KC Kathu Connection نیز سرگرم باشند و در یک استخر کوچکتر با اسلایدهای مخصوص آب خود در کنار بزرگسالان بازی کنند. بسیار زیبا و سرگرم کننده است و استخر بسیار کم عمق است. افراد جوان می توانند از 4 اسلاید رنگارنگ استفاده کنند و بچه های بزرگتر هیجان امن یک مارپیچ بلندتر را تجربه می کنند.  

 

غذا و نوشیدنی:

 با داشتن یک رستوران ، یک نوار بزرگ شنا ، یک ترکیب خوب از موسیقی و سیستم صدا ، KC Kathu Connection نیز یک مکان عالی برای مهمانی با دوستان در تور لحظه آخری پوکت است. می توانید در هر کجای یکی از استخرها در یک کاناپه VIP بنشینید و در کنار استخر از نوشیدنی و موسیقی لذت ببرید.

 

قیمت نوشیدنی برای این نوع مکان طبیعی است: 100 بات برای یک نوشابه است.تیم دوستانه و مفید است و بیشتر آنها انگلیسی خوب صحبت میکنند. موقعیت مکانی بین شهر پوکت و پاتونگ باعث می شود مکانی مناسب برای گذراندن ساعاتی که زمان کافی برای ساحل داشته باشید ، یا حتی در شرایطی که هوا خوب نیست یا وقتی دریا برای شنا کردن خیلی خشن است.


 

پارک آبی انداماندا پوکت(Andamanda Waterpark) پارک آبی انداماندا پوکت یک پروژه است که هم اکنون در کاتو واقع شده است ، درست در کنار یک مرکز خرید گسترده جدید و یک هتل 300 اتاقه به نام  Holiday Inn. قرار است 37 اسلاید ، 19 سواری عالی و 20 جاذبه داشته باشد.

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به پارک های آبی پوکت کجا هستند
معراج گشت آسمان