لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

مركز خريد سنترال فستيوال در پوكت

مركز خريد سنترال فستيوال در پوكت

مركز خريد سنترال فستيوال پوكت

 

(جشنواره مرکزی پوکت) یکی از معدود مراکز بزرگ خرید در این جزیره است. Central Floresta در سال 2018 افتتاح شدو سریعا یک شعبه دیگر باز کردند.

 

 

سنترال فستيوال پوكت شامل بخش های زیر است:  فروشگاه مرکزی: فروشگاهی به خودی خود که دارای بخش گسترده ای در پنج طبقه است.

گالری خرید مرکزی :

منطقه ای دایره ای با مارک های شناخته شده و رویدادهای خاص. تالار غذا مرکزی: یک رستوران بزرگ و سوپر مارکت با کالاهای وارداتی. فود کورت: یک مفهوم فست فود در آسیا مرسوم و مد روز است.

 

SFX Cinemas با 6 اتاق شامل مبل های فوق العاده VIP رستوران آنداسی پوکت در زیر آب مسافرین تور پوکت در سنترال فستيوال پوكت بیشتر مارک های طراحان را پیدا خواهید کرد ، و لوازم آرایشی ، معروف ترین و گران ترین آنها همانطور که در طبقه همکف انتظار می رود است ، اما توجه داشته باشید که " سنترال فستيوال " فروشگاه در فروشگاه است ، غالباً دارای تبلیغات عالی است. فروشگاه های موجود در گالری اصلی در این تبلیغات شرکت نمی کنند. 

 طبقه زیرزمینی :

 لوازم خانگی ، دکوراسیون خانه ها ، ابزار و تجهیزات برقی.  طبقه همکف:  طبقه همکف غالباً میزبان رویدادها است و معمولاً در آخر هفته اتفاق می افتد و حتی در پایان ماه حتی زیادتر می شود. نمایش موتورها و نمایش املاک متداول ترین آنهاست. "فروشگاه های مد طبقه زیرین" در اطراف منطقه مرکزی است.

 لباس: با برندهایCK ، CK Jeans ، Armani Exchange ، دیزل ، DKNY (یکی خوب) ، میس اسمیت. همیشه فروش خوبی دارند دارد ، بنابراین ارزش دیدن دارد. اکثر مارک ها قیمت های جذابی دارند به جز دیزل که گران تر از اروپا است.

لوازم آرایشی: با برندهای L’Occitane ، Chanel ، Estee Lauder ، Shiseido و بسیاری از مارک های معمول دیگر یافت میشود و نمایش بسیار بزرگی از ساعتها و لوازم جانبی ، اما بسیاری از مارک های سطح بالا نیست.کفش زنانه: انتخاب بسیار بزرگی نیست ، خوشبختانه اگر اندازه خود را پیدا کنید.  

 

طبقه دوم :

 

 مد زنانه و منطقه در حال فروش چیزهای سرگرم کننده برای نوجوانان است.  

 

طبقه سوم:

 

 مد ، کفش ، چمدان ، یک فروشگاه کتاب گسترده. بانک ها و تمام رستوران ها در این طبقه قرار دارند.

 طبقه چهارم:

 

 کیف بچه ها با تعداد زیادی لباس ، اسباب بازی و موارد مفید. همچنین اخیراً ده ها فروشگاه لوازم آرایشی و فروشگاه رژیم غذایی به طبقه 4 منتقل شده اند.

 

رستوران ها در سنترال فستيوال تور پوکت  

 اکنون آنچه که واقعاً باعث موفقیت جشنواره مرکزی پوکت شد وجود تعداد زیادی از رستوران های معروف هستند. در ابتدا ، مردم برای خرید می آمدند ولی با نوسازی سال 2010 ، می توانید ببینید که چگونه این روند تغییر کرده است. مردم برای غذا می آیند ... و شاید آنها یک بار چیزی بخرند! محبوب ترین گزینه غذای خوب و قیمت مناسب و رستوران ذن ژاپنی در طبقه همکف است.

در طبقه سوم ، رستوران های ژاپنی MK Suki و Fuji همیشه مکانهای محبوب هستند.

همچنین S&P ، Sizzler ، Yaam Sap ، Hachi Ban Ramen و سایر موارد مشهور هستند.

 نکاتی مفید برای پوکت مرکزی(سنترال فستيوال)  هفته های آخر پر از بازدید کنندگان است و یک پارکینگ برای پیدا کردن دشوار است ، اما یک سناریو و بدترین حالت وجود دارد: یک روز بارانی در پایان ماه که حقوق پرداخت می شود! تصور کنید که همه در این جزیره تصمیم گرفتند مقداری از حقوق تازه به دست آورده خود را (عمدتا در مورد غذا) بپردازند و چون باران می بارد ، جای دیگری نمی تواند بروند


بنابراین اگر رانندگی می کنید ، ابتدا سعی کنید از زمان وعده های غذایی (سر ظهر و یا شب)خودداری کنید و دوم اینکه ، در کنار جاده در خانه خود پارک کنید. فقط با کمی پیاده روی با استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی  صد برابر بهتر از رانندگی در محافل در پارکینگ ها و زیرزمین های پز از دود است!


اطلاعات سنترال فستيوال پوكت  

مکان: شهر پوکت

 آدرس: 74-75 Wichitsongkran Road ، پوکت 83000  

 

باز: ساعت 10.30 صبح - 10 شب

 

 تلفن: 076 291 111

 

 فاصله از فرودگاه: 31.7 کیلومتر

معراج گشت آسمان مجری تور تایلند ، تجربه سفری بی نظیر


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به مركز خريد سنترال فستيوال در پوكت
معراج گشت آسمان