لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

پارک فیل ­های بالی

پارک فیل ­های بالی

پارک فیل سافاری تور بالی به این تجربه می افزاید و به شما امکان می دهد تا در یک محیط غیرقابل انکار و خیره کننده با فیل­ها، این موجودات باشکوه، ارتباط نزدیکی و انسانی داشته باشید.

جزیره زیبا بالی در تور اندونزی مقصدی محبوب برای زیبایی­های طبیعی است. جنگل­های بارانی گرمسیری و کوههای آتشفشانی، سواحل شنی شگفت انگیز برای مسحور کردن شما و چندین بنای تاریخی و معابد برای بازگرداندن تاریخ به شما در این مکان وجود دارند. 

تصور کنید که بتوانید درست قبل از استراحت در یک هتل درجه یک، از نزدیک با گونه های نادر حیوانات وحشی دیدار نمایید! اگر به دنبال یک تجربه لذت بخش هستید، پارک فیل بالی جایی است که شما باید آن را انتخاب کنید. گشت و گذار در این پارک فیل از جمله به یادماندنی ترین فعالیت هایی است که هر بازدید کننده از تور لحظه آخری بالی تجربه خواهد کرد.

 

در سال 1997 در مناطق زیبا و مه آلود اوبود، پارک فیل­های بالی در پاسخ به اوضاع ویرانگر در سوماترا ایجاد شده است كه در آن جنگل زدایی بی نظیر و حضور شكارچی­ها در منطقه باعث كاهش جمعیت فیل بومی شده بود. این پارک با سابقه داشتن چند جایزه، تنها مرکز نجات ویژه فیل بالی است و دارای 31 فیل منتخب بحرانی منطقه سوماتران است که 4 مورد از آنها در بالی به دنیا آمده اند. این پارک فرصتی نادر برای مهمانان فراهم می کند تا ضمن بازدید از فیل­های منحصر به فرد این مجموعه، ا مناظر بدیع اطراف نیز لذت ببرید.این پارک در مساحت 4 هکتاری قرار گرفته است و به دقت محاصره شده است تا از زیستگاه اصلی بومی فیل­ها در سوماترا تقلید کند. موقعیت مکانی این پارک در مرکز بالی نیز به دلیل آب و هوای خنک­تر و محیط سرسبز آن انتخاب شده است که کمک می­کند تا فیل­های این مجموعه در این منظره آرام و خنک و راحت نگه داشته شوند.جالب است بدانید که در این مجموعه از روش­های آموزش وحشیانه یا بیرحمانه استفاده نمی­شود، زیرا تمام آموزش­ها با تکرار، پاداش و صبر است. سواری­های فیل این پارک در تور بالی، روی صندلی­های چوب ساج سبک مخصوص طراحی شده است که به شدت خمیده شده اند و وزن آن را به دور از ستون فقرات فیل منحرف می کنند و باعث ناراحتی و آسیب دیدگی در قسمت پشتی فیل نمی شوند. سوار شدن به یک فیل در واقع با ارائه تمرینات لازم برای عضلات، تراکم استخوان، سلامت پا و رفاه عمومی آن­ها کمک می­کند. فیل­ها همچنین از تعامل با میهمانان و سایر فیل­ها در این مکان لذت می­برند.این پارک بر اساس "پنج اصل آزادی و رفاه حیوانات" تأسیس می شود که در سال 1965 در بریتانیا ساخته شد و در 20 سال فعالیت آن، این پارک بطور فعال از دیگر خیرین جهانی هم فکر نیز حمایت می کند و توسط جامعه جهانی و بسیاری از سازمان های رفاه حیوانات شناخته شده است.  تفریحات پارک  این پارک همچنین 25 اتاق اقامتگاه را به سبک سافاری، لوکس و راحتی ارائه می دهد. در پارک فیل­های بالی همچنین می­توانید مستقیماً با فیل های سوماتران در تعامل باشید، می توانید فیل ها را تغذیه کنید، بر روی فیل­ها سواری کنید، آن­ها را تماشا کنید و با فیل­ها بازی کنید. همچنین فیل های سوماتران یکی از گونه های در معرض خطر است، در نتیجه توسط دولت اندونزی محافظت می شود.طراحی پارک فیل به گونه­ای است که متناسب با نیاز همه افراد باشد، در نتیجه نه تنها برای دوستداران فیل، بلکه در تعطیلات با خانواده به خصوص اگر همراه کودکان و نوجوانان در تعطیلات یا سفر باشید بسیار مناسب است. در صورتی که می خواهید یک شب دراین مکان بمانید، پارک فیل­های بالی، سواری فیل ها، باغ گیاه شناسی زیبا، رستوران و اقامتگاه مناسب را فراهم می کند. در حالی که سوار یک فیل هستید، می­توانید از زیبایی های محیط طبیعی نیز لذت ببرید. همچنین زوج­های جوان در صورت تمایل می توانند یک استراحت عاشقانه در این مکان زیبا داشته باشند و بسیاری از زوج ها تصمیم می گیرند که مراسم عروسی خود را در این پارک فیل برگزار کنند. برای سفر به این پارک زیبا و جالب و دیدار از جاذبه­های بالی با قیمتی ارزان و مناسب و امکانات کامل، می­توانید در تور ارزان بالی ثبت نام نمایید!


گام فیل‌سواری، مسافران تور بالی همراه با یک راهنما پشت یک فیل نشسته و به گشت و گذار در مناطق بکر و زیبای جنگلی روستای تارو می‌پردازند. پس از فیل‌سواری در جنگل، از مسافران تور بالی در رستوران پارک به صرف نهار و نوشیدنی پذیرایی خواهد شد و می‌توانند به تماشای حمام فیل‌ها مشغول شوند. هفته‌ای سه شب نمایشی با همراهی فیل‌های و کارکنان پارک فیل‌های بالی برگزار می‌شود.  با استفاده از تور بالی و بازدید از پارک فیل‌های بالی می‌توانید این حیوانات دوست‌داشتنی را لمس کرده و به آنها غذا بدهید، فیل‌ها را حین حمام روزانه تماشا نموده و با آنها عکس یادگاری بیاندازید. علاوه بر آن قادر خواهید بود به تماشای نقاشی فیل‌ها با آبرنگ روی بوم‌های نقاشی بوده و اطلاعات جالب و شگفت‌انگیزی درمورد آنها یاد بگیرید. همچنین فیل‌های کوچکتری برای فیل‌سواری بچه‌ها نیز وجود دارند.  تمام فیل‌های موجود در پارک فیل‌های بالی از جنگل‌زدایی در نقاط مرکزی و جنوبی سوماترا (Sumatra) نجات یافته‌اند. این پارک که عضو رسمی انجمن جهانی باغ‌وحش است، طبق استانداردهای بین‌المللی برای مراقبت و حمایت از حیوانات فعالیت می‌کند. پارک فیل‌های بالی در هفت روز هفته از ساعت 8 صبح تا 6 غروب برای عموم باز بوده و مسافران تور بالی به همراه خانواده می‌توانند از این پارک لذت و بهره کافی را ببرند.


دفتر پذیرش پارک فیل‌های بالی دارای تابلوهای گرافیکی از تاریخ و فیزیولوژی فیل‌هاست. این پارک همچنین دارای یک مغازه خرید سوغاتی است که دارای انواع محصولات مربوط به فیل‌ها می‌باشد. رستوران موجود در پارک فیل‌های بالی دارای ظرفیت 200 نفره بوده و همچنین منظره‌ی بسیار زیبایی به دریاچه و پارک فیل‌های بالی برای مسافران تور بالی فراهم می‌آورد. از طرف دیگر موزه پارک ‌فیل‌های بالی دارای بیشتر از 1.000 سال نمایش و یک استخوان 15.000 ساله ماموت بوده که ممکن است برای مسافران تور بالی و علاقمندان به باستان‌شناسی بسیار جذاب باشد.

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به پارک فیل ­های بالی
معراج گشت آسمان