لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

ساحل سمینیاک بالی

ساحل سمینیاک بالی

تمامی اطلاعات در مورد ساحل سمینیاک بالی :

 

اگر بخوایم به یکی از ساحل‌ های معروف در تور بالی اسره کنیم آنجا سمینیاک نام دارد که در قسمت جنوب غربی بالی واقع شده است. شهر سمینیاک به عنوان یک شهر کوچک ولی پر از مراکز خرید با لباس‌های مد روز، هتل‌های ۵ ستاره، ویلاهای لوکس و رستوران‌های بین‌المللی معروف است .

یکی از جاذبه‌های گردشگری محبوب در انواع تورها از جمله تور اندونزی، شهر لوکس بالی به شمار می‌رود. سالن‌های ماساژ متعددی در سطح شهر و ساحل سمینیام بالی وجود دارند که اکثر این مراکز، به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت دارند.

یکی از تمیزترین و شیک‌ترین ساحل‌های بالی، ساحل سمینیاک است

یکی از تمیزترین و شیک‌ترین ساحل‌های بالی، ساحل سمینیاک است.

 

تماشای منظره غروب خورشید از ساحل این شهر، بی‌نظیر است و آرامشی بلاتشبیه برای مسافران تور بالی به ارمغان می‌آورد. علاوه بر آفتاب گرفتن و لذت بردن از صدای امواج دریا روی شن‌های ساحل سیمیناک، این منطقه دارای مراکز تفریحی بسیاری از جمله تخته‌موج‌ سواری، شنا و غیره بوده و سالن‌های ماساژ و زیبایی موجود در سمینیاک، ایده‌آل مسافران خانم تور بالی خواهند بود.  

 

رعایت بهداشت و نظافت در ساحل سمینیاک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بطوریکه مسافران تور بالی ممکن است در ساعاتی از روز خدمه‌هایی را در حال جمع‌آوری زباله‌های ساحل سمینیاک بالی ببینند. این ساحل داری صندلی‌های بسیاری در خط ساحلی خود است که گردشگران و مسافران تور بالی می‌توانند در این تخت‌ها استراحت نموده و آفتاب گرفته یا به صدای دلنشین امواج دریا گوش دهند.  


غذا و ناهار خوری در ساحل سمینیاک  منطقه جالان دیانا  (همچنین به عنوان Jalan Camplung Tanduk نیز شناخته می شود) دارای یک ردیف کافه­ها و رستوران­ها میزهای ساحلی است که غذاهای سنتی و خوشمزه بسیاری در آن سرو می­شود. این منطقه به سمت Anantara آنانتارا منتهی می­شود که ساحل سمینیناک را در آغوش می کشد.

 

جالان لاکسمانا به دلیل تمرکز رستوران های عالی در خود به نام "خیابان خوردن " لقب گرفته است. منطقه جالان پتیتنگت نیز در جنوب این ساحل دارای مکان­های قابل توجهی مانند رستورانی با خوراک­های سیب زمینی خوشمزه، مرکز موزیک ساحل سیمینیاک و رستوران زیبای Ku De Ta می­باشد.

 

می­توانید پس از صرف یک ناهار خوشمزه در رستوران­ها و کافه های شیک این ساحل، کمی در میان ماسه های نرم استراحت نموده و از نسیم دریایی و مناظر طبیعی بدیع منطقه لذت ببرید.  


اسب سواری  یک فعالیت محبوب در ساحل سمینیناک بالی سوارکاری با اسب است که از اصطبل اومالاس در منطقه کانگو در شمال شروع می­شود و به سواحل Petitenget Seminyak و منطقه ساحل اقیانوس آبی لجیان ختم می­گردد.

 

مسیر این اسب سواری بسیار زیبا با صحنه­هایی شگفت انگیز از دریا و طبیعت می­باشد. پیشنهاد می­کنیم این تفریح دلچسب و سرگرم کننده در تور بالی را از دست ندهید!

 

 منظره زیبای غروب خورشید در ساحل سمینیاک بالی  ساحل سمینیاک و پتیتنگت شامل ناحیه زیبا و گسترده ای از شن و ماسه خاکستری رنگ است که در هر دو جهت تا آنجا که چشم می بیند، امتداد دارد.

 

در جنوب آن به ساحل لجیان و سپس ساحل كوتا ختم می شود، اما از هر دو كاملاً مجزا می­باشد. منظره غروب خورشید در اینجا مشهور است و مردم بسیاری برای تماشای آن و گرفتن عکس­هایی خاص و زیبا به این ساحل مراجعه می­کنند.پیشنهاد می­کنیم غروب خورشید سمینیاک را از دست ندهید!

 

 

 می توانید در حالی که با دوستان و آشنایان خود در اطراف استخر های شیک ووبار در اطراف ساحل نشسته­اید به تماشای این غروب یبا در یکی از بهترین و زیباترین جزیره­های جهان بپردازید.

 

 معبد پورا پتیتنگت  Pura Petitenget در کنار ساحل پتیتنگت بالی، یک معبد کاملاً زیبا و بالیایی است که به خاطر مراسم های دیدنی و جذاب در کنار ساحل مشهور است. حداقل از قرن شانزدهم در اینجا معبد وجود داشته است و اگرچه این یکی از معابد اصلی در  بالی نیست، اما پیوند مهمی در سری معابد ساحل غربی بین پورا اولوواتو و پورا تاناها لوت محسوب می­شود.برای تجربه سفری فراموش نشدنی و دلپذیر به جزیره زیبای بالی در اندونزی و تجربه جاذبه­های گردشگری بیشمار آن، از طریق تور لحظه آخری بالی ثبت نام نمایید!

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به ساحل سمینیاک بالی
معراج گشت آسمان