لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

وقت سفارت فرانسه

وقت سفارت فرانسه و قیمت آن

از طریق کارگزاری VFSGlobal در ایران تعیین می‌شود. زمان دقیق وقت سفارت فرانسه، دو روز پس از ارائه درخواست و برای ۱ ماه بعد مشخص می‌شود. ویزای فرانسه مصاحبه ندارد و شما فقط برای تحویل مدارک و انگشت نگاری به سفارت این کشور مراجعه می‌کنید

معراج گشت آسمان مجری تور فرانسه و تور پاریس با ارائه کامل ترین و بهترین خدمات و امکانات

 

سفارت فرانسه در یکی از محله‌های قدیمی و معروف تهران یعنی جمهوری، خیابان نوفل لوشاتو واقع شده

و سابق بر این، پیش از برون سپاری خدمات به مرکز Vfs Global، تمامی خدمات متقاضیان وقت سفارت فرانسه، خدمات مهاجرت و ویزای فرانسه در این محل انجام میگرفت.

در حال حاضر در سفارت فرانسه به اموری نظیر اخذ ویزای شینگن طولانی مدت (اقامت بالای ۹۰ روز)، ویزای معمولی و طولانی مدت برای همسر فردی با تابعیت فرانسوی، متقاضیان با پاسپورت خدمات و دیپلماتیک، متقاضیان خدمات و  چکاپ پزشکی رسیدگی می‌شود و الباقی امور اخذ ویزا و وقت سفارت شینگن فرانسه در Vfs Global به انجام می‌رسد.

 

همانطور که پیش‌تر به این موضوع اشاره کردیم، در چند سال اخیر مرکز خدمات وی اف اس گلوبال به طور مشترک به متقاضیان امور مهاجرت چندین کشور اروپایی عضو اتحادیه شنگن از جمله فرانسه خدمت‌رسانی می‌کند و اکثر خدمات مرتبط با سفارت فرانسه از جمله وقت سفارت فرانسه، ویزای توریستی، تحصیلی، کاری و خانوادگی را تحت پوشش خود قرار می‌دهد. مرکز وی اف اس گلوبال سفارت فرانسه در خیابان موسوی(گلستان پنجم)، میدان هروی، طبقه چهارم هروی سنتر تهران قرار دارد و  به استثنای روزهای جمعه و شنبه همه روزه از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۷:۰۰ به فعالیت می‌پردازد.

 

 

 

 

 

 

پس از تعیین وقت سفارت فرانسه به صورت آنلاین، متقاضیان خدمات مختلف سفارت می‌توانند برای انجام اموری نظیر مصاحبه، انگشت نگاری و ارائه مدارک از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۵:۰۰ و برای اخذ پاسپورت از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۷:۰۰ به این مرکز مراجعه کنند.

 

همچنین متقاضیان تعیین وقت سفارت فرانسه این امکان را دارند تا از طریق شماره تلفن‌ پشتیبانی ۲۱۲۷۶۷۴۰۰۰  و ایمیل آدرس info.franceiran@vfshelpline.com  با مرکز Vfs Global فرانسه ارتباط برقرار کنند.


هزینه وقت سفارت فرانسه قیمت وقت سفارت فرانسه در آژانس معراج گشت آسمان ، ۲۰۰ هزار تومان می‌باشد. این هزینه، فقط برای گرفتن وقت سفارت فرانسه می‌باشد و هزینه های صندوق داخل سفارت، به عهده متقاضی می‌باشد که این هزینه، بسته به نوع ویزای درخواستی متقاضی متفاوت می‌باشد.

 

 

 

 

مراحل تعیین وقت سفارت فرانسه

 

تعیین وقت سفارت فرانسه تنها به صورت آنلاین و از طریق وب‌سایت France-Visas انجام می‌پذیرد، برای شروع توسط گزینه My account یک حساب کاربری برای خود درست کنید، سپس در صفحه اصلی وب‌سایت با چهار گزینه روبرو می‌شوید که به ترتیب شامل:

 

اطمینان از نیاز داشتن به گرفتن ویزا (Do you need a visa?)،

ساختن حساب کاربری و پر کردن فرم درخواست ویزا(Start your visa application) ،

تقاضای تعیین وقت سفارت فرانسه(Submit your application) و پیگیری وضعیت پرونده و انجام مراحل نهایی (Track your application) می‌شود.

 

قبل از توضیح ادامه مراحل، لازم به ذکر است که با کلیک بر روی گزینه آبی رنگ اول (Do you need a visa) شما وارد ابزار Visa Wizard می‌شوید که نوعی پرسشنامه است که پس از تکمیل آن لیستی از مدارک و هزینه‌ها به همراه مشخصات شما نمایش داده می‌شود،

شما به عنوان متقاضی تعیین وقت سفارت فرانسه میبایست از آن پرینت گرفته و ضمیمه پرونده خود کنید.

 

برای تعیین وقت سفارت فرانسه گزینه Submit your application را کلیک کرده و در مرحله بعدی با انتخاب بخش قاره‌ای( Middle East ) و انتخاب کشور ایران در بخش( localization ) به صفحه بعدی و اطلاعات مناسب شهروندان ایرانی متقاضیان تعیین وقت سفارت فرانسه می‌روید.

 

در این بخش نیز با چهار گزینه: با چه کسی میبایست ارتباط برقرار کنم (Whom should I contact?)، موقعیتهای خاص (Particular situation)، هزینه‌ها (fees) و پشتیبانی (Help) روبرو می‌شوید.

 

 برای ادامه پروسه تعیین وقت سفارت فرانسه بر روی گزینه Whom should I contact کلیک کنید تا از این طریق از اطلاعات مورد نیاز ادامه مسیر مطلع گردید.

 

با ورود به صفحه بعدی شما می‌توانید با کلیک بر روی گزینه Book An Appointment مطابق تصویر زیر نسبت به اخذ وقت سفارت فرانسه در مرکز وی اف اس گلوبال اقدام کنید.

 

البته گزینه مشابهی برای سفارت اصلی فرانسه نیز قرار گرفته که در صورت تمایل می‌توانید از طریق آن برای وقت سفارت فرانسه اقدام کنید، اما بنابر تاکید وب‌سایت، برای گرفتن سریع‌تر وقت سفارت فرانسه میبایست مرکز Vfs Global را انتخاب کنید.

 

برای تعیین وقت سفارت فرانسه از طریق سامانه VFS Global، میبایست ایمیلی به آدرس  appointmentfrance@vfshelpline.com با اطلاعات زیر به زبان انگلیسی ارسال کنید:

 نام کامل (نام و نام خانوادگی)

شماره پاسپورت

تاریخ تولد (روز/ ماه/ سال)

تاریخ اعتبار پاسپورت (روز/ ماه/ سال)

ملیت جنسیت تاریخ عزیمت-سفر (روز/ ماه/ سال)

شماره تماس ( شماره موبایل)

 

 

 

 

 

تنها در صورتی که اطلاعات درخواست شده به صورت صحیح و بدون نقص توسط متقاضی ارسال شود، وقت سفارت فرانسه برای ایشان تعیین می‌گردد و در صورت وجود هرگونه مورد و نقصی پروسه رزرو وقت سفارت ناموفق خواهد بود.

 

با تعیین وقت سفارت فرانسه توسط VfsGlobal، امکان کنسل کردن و یا زمان‌بندی مجدد وجود نخواهد داشت و فرد متقاضی در صورت حضور پیدا نکردن در مرکز وی اف اس گلوبال در موعد مقرر ملزم به تعیین مجدد وقت سفارت فرانسه خواهد بود.

 

لازم به ذکر است که با تایید وقت سفارت از طرف مرکز خدمات VfsGlobal، نامه‌ای به نام appointment confirmation letter برای شما ارسال خواهد شد که میبایست آنرا پرینت گرفته و به هنگام حضور در مرکز VFS  آنرا ارائه دهید.

 

باید خاطر نشان کنیم که متقاضیان تعیین وقت سفارت فرانسه میبایست پیش از ارسال درخواست ویزای تحصیلی از طریق وب‌سایت www.iran.campusfrance.org نسبت به تعیین وقت کمپ تحصیلی فرانسه اقدام کنند.

با توجه به تعداد بالای پرونده‌های درخواستی تعیین وقت سفارت فرانسه و اخذ ویزای شینگن در ایران، معمولا آفیسر‌های پرونده با حساسیت بیشتری مدارک و پرونده‌های متقاضیان ایرانی را مورد بررسی قرار می‌دهند. متاسفانه متقاضیان تعیین وقت سفارت فرانسه و اخذ ویزای شینگن در موارد متعددی با مشکل مواجه شده و به خاطر عدم آگاهی و یا تکمیل نبودن و یا تناقض اطلاعات پرونده ارسالی، با پدیده ریجکت ویزای شینگن مواجه می‌شوند. بدین خاطر شما می‌توانید برای اطمینان از صحت روند تکمیل و ارسال اطلاعات و مدارک تعیین وقت سفارت فرانسه و جلوگیری از بروز مواردی این چنینی، از خدمات مشاوره رایگان تعیین وقت سفارت فرانسه کارشناسان مجرب معراج گشت آسمان استفاده نمایید


وقت سفارت فرانسه در تهران در صورتی که در سایت وی اف اس گلوبال مبدا خود را ایران انتخاب کنید

 

برای انگشت نگاری و تحویل مدارک باید به دفتر تهران مراجعه کنید. دفتر vfs فرانسه در تهران در آدرس میدان هروی، خیابان موسوی (گلستان پنجم)، مجتمع هروی، طبقه چهارم واقع شده است.

 

 

مدارک مورد نیاز وقت سفارت فرانسه برای حضور در سفارت فرانسه، با توجه به نوع ویزای انتخابی‌تان، باید یک سری مدارک ارائه کنید. با توجه به اینکه ویزای فرانسه مصاحبه ندارد، مدارک شما است که در اعطای ویزا به شما تاثیرگذار است. برای هر نوع ویزایی که درخواست می‌کنید، باید مدارک مخصوصی ارائه کنید. در اینجا، مدارک عمومی که باید برای هر نوع ویزای فرانسه ارائه کنید را، برای شما آورده ایم.  

 

 

 

برای اطلاعات بیشتر از وقت سفارت ایتالیا و یا وقت سفارت یونان با کارشناسان ما در تماس باشید


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 2.1 از 5 | از بین 12 امتیاز دهنده به وقت سفارت فرانسه
معراج گشت آسمان