لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

بازار آراستا استانبول

بازار آراستا استانبول

در پشت مسجد سلطان احمد و میدان هیپودروم راسته بازار قدیمی وجود داره که به بازار آراستا مشهوره. در دو طرف این راسته بازار بیشتر فروشگاه‌های صنایع دستی و سوغاتی وجود داره و تقریبا تمام بازدیدکننده‌های آن  توریست های تور استانبول و تور ترکیه هستند. محصولاتی که در این فروشگاه ها وجود داره  عبارتند از  فرش، کاشی، موزائیک، جواهرات، عتیقه جات، صابون و ... البته محصولاتی که وجود داره همه صنایع دستی ترکیه نبود و مواردی مانند فرش و سوزن دوزی دیدیم که سوغات کشورهای همسایه خودمون بود. با توجه به توریستی بودن بازار قیمت محصولات هم طبیعتا بالا بود و به نظرم این بازاربرای خرید مکان مناسبی نیست. در پشت مسجد سلطان احمد و میدان هیپودروم راسته بازار قدیمی وجود داره که به بازار آراستا مشهوره. در دو طرف این راسته بازار بیشتر فروشگاه‌های صنایع دستی و سوغاتی وجود داره و تقریبا تمام بازدیدکننده‌های آن  توریست ها هستند. محصولاتی که در این فروشگاه ها وجود داره  عبارتند از  فرش، کاشی، موزائیک، جواهرات، عتیقه جات، صابون و ... البته محصولاتی که وجود داره همه صنایع دستی ترکیه نبود و مواردی مانند فرش و سوزن دوزی دیدیم که سوغات کشورهای همسایه خودمون بود. با توجه به توریستی بودن بازار قیمت محصولات هم طبیعتا بالا بود و به نظرم این بازاربرای خرید مکان مناسبی نیست.

 

بازار آراستا برای کمک به تامین مالی پروژه‌های خیریه مسجد آبی ساخته شده‌است

 

بازار آراستا استانبول :

در پشت مسجد سلطان احمد و میدان هیپودروم راسته بازار قدیمی وجود داره که به بازار آراستا مشهوره. در دو طرف این راسته بازار بیشتر فروشگاه‌های صنایع دستی و سوغاتی وجود داره و تقریبا تمام بازدیدکننده‌های آن  توریست ها هستند. محصولاتی که در این فروشگاه ها وجود داره  عبارتند از  فرش، کاشی، موزائیک، جواهرات، عتیقه جات، صابون و ... البته محصولاتی که وجود داره همه صنایع دستی ترکیه نبود و مواردی مانند فرش و سوزن دوزی دیدیم که سوغات کشورهای همسایه خودمون بود. با توجه به توریستی بودن بازار قیمت محصولات هم طبیعتا بالا بود و به نظرم این بازاربرای خرید مکان مناسبی نیست.


 

ساعت باز کردن بازار  آراستا همه فروشگاه‌ها در بازار آراستا از ساعت 9صبح باز می کنند.  همچنین در روزهای جمعه نیز باز هستند.

 

 بازار آراستا برای کمک به تامین مالی پروژه‌های خیریه مسجد آبی ساخته شده‌است.

 

 و همچنین از این مزیت برخوردار است که تبلیغ را در میان فروشگاه های خود ممنوع کرده‌ است.  

 

اگر کمبود زمان دارید و نمی‌توانید بازار بزرگ را به خوبی بگردید، تجربه خرید از این بازار کوچک را از دست ندهید، زیرا که یک جایگزین خوب و سریع است.


محصولاتی که در این فروشگاه ها وجود داره عبارتند از فرش، کاشی، موزائیک، جواهرات، عتیقه جات، صابون و ...

 

وقتی در محله سطان اَحمت هستید از بازار آراستا دیدن کنید. این بازار یک بازار کوچک است که در قلب این منطقه و در قسمت جنوبی مسجد بلو (آبی) قرار گرفته است.

 

 

برخلاف اندازه اش بیش از 70 مغازه در آن قرار دارد که انواع محصولات را به فروش می رسانند.

 

این مغازه ها محصولاتی نظیر جواهرات، سرامیک ها، عتیقه جات، فرش و محصولات بسیار دیگری را عرضه می کنند.

 

 

آژانس مسافرتی معراج گشت با بیش از ۱دهه تجربه در تور های آسیایی در خدمت شما عزیزان میباشد

معراج گشت جری تور ترکیه با بهترین قیمت ها و خدمات


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به بازار آراستا استانبول
معراج گشت آسمان