لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

خیابان جمهوریت وان

خیابان جمهوریت وان

می توان از خیابان جمهوریت به عنوان بهشتی برای علاقمندان به خرید و غذا در تور وان نام برد، مکانی فوق العاده که رستوران های سنتی ترکی بی نظیری در تور ترکیه در آن قرار دارد.



درباره خیابان جمهوریت وان:


می توان از خیابان جمهوریت به عنوان بهشتی برای علاقمندان به خرید و غذا نام برد، مکانی فوق العاده که رستوران های سنتی ترکی بی نظیری را در دل خود جای داده است. جاییکه می توان لذت خرید و گشت و گذار را با صرف غذایی خوشمزه و بی نظیر تکمیل نمود.

 

 

از دیگر امکانات این خیابان می توان به یک فروشگاه بسیار بزرگ، یک کتابفروشی و مغازه شیرینی اشاره مرد. جاییکه واقعا ارزش دیدن و وقت گذاشتن را دارد. لطفا توجه داشته باشید در امتداد جاده چندین صرافی وجود دارند اما ین ژاپن را قبول نمی کنند.

 

اگر از معتادان خرید به شمار می روید برای رسیدن به خواسته تان می توانید بر روی این خیابان و خیابان کاظم کارابکر (kazem karabekir) حساب کنید، مناطقی که تمام برندهای معروف ترکیه همراه با رستوران هایی متعدد و فست فودهایی برتر در آنها یافت می شوند.

 

 

می توان از خیابان جمهوریت به عنوان قلب وان نام برد، خیابانی طولانی و شلوغ با جمعیت زیادی از گردشگران که بهترین مراکز خرید و رستوران ها را در دل خود جای داده. همچنین می توان در این خیابان ها بهترین سوغات وان که پنیر و عسل است را تهیه نمایید. 




خیابان جمهوریت در واقع یک خیابان طویل و شلوغ و یک بازار به تمام معنا است که برای خرید از وان ترکیه گزینه بسیار خوبی به حساب می آید.

 

از میان تمام مراکز خرید وان ترکیه (مرکز خرید آیدین پریهان یا مرکز خرید ترکاواز) در این راسته می توانید سوغات وان را تهیه نمایید؛ پنیر و عسل بهترین سوغات شهر وان هستند که طرفداران زیادی نیز دارد.

 

 در خیابان جمهوریت وان تمام امکانات خرید وجود دارد:

 

 فروشگاه های بزرگ؛ 270 فروشگاه در اینجا وجود دارد که معمولاً در زمینه فروش پرده، فرش و ظروف بلوری فعالیت دارند. کتاب فروشی که می تواند یک سوغات و هدیه خوب و ماندگار برای عزیزان و دوستان تان که به کتاب علاقه مند هستند، باشد. قنادی که می توانید شیرینی و نان شیرینی های خوشمزه و محلی وان را از آنجا تهیه کنید.

 

 

صرافی (توجه: صرافی های این منطقه، یِن ژاپن را قبول نمی کنند).

 

آدرس خیابان جمهوریت وان ترکیه  زمان حراج در وان که می توان آن جمعه سیاه در وان ترکیه در نظر گرفت، یکی از شلوغ ترین روزهای این خیابان است. حتی ایرانی ها نیز برای خرید به اینجا می آیند. تعدادی از هتل های وان که در این منطقه واقع شده است.

 

اقامت در آنجا به دلیل دسترسی خوب به پاساژها و تهیه هر آنچه که لازم دارید گزینه مناسبی است.

 

 




چطور به خیابان جمهوریت وان برویم؟  

 

حالا که تا حدودی با خیابان جمهوریت در شهر وان آشنا شدیم، چگونگی دسترسی به آن و وسایل نقلیه عمومی این ناحیه را بررسی می کنیم. متداول ترین وسیله نقلیه عمومی در وان اتوبوس است که از آن برای رسیدن به خیابان جمهوریت نیز می توانید استفاده نمایید.

 

نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس به خیابان جمهوریت وان اوتوبوس دوراغی Otobüs Durağı نام دارد که با 15 دقیقه پیاده روی از آن به جمهوریت خواهید رسید.

 

 

آژانس مسافرتی معراج گشت با بیش از ۱دهه تجربه در تور های آسیایی در خدمت شما عزیزان میباشد

معراج گشت جری تور ترکیه با بهترین قیمت ها و خدمات


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 1.5 از 5 | از بین 2 امتیاز دهنده به خیابان جمهوریت وان
معراج گشت آسمان