لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

کلیسای سانتا کروز هند

 کلیسای سانتا کروز هند

کلیسای سانتا کروز( Santa Cruz Basilica) در منطقه قلعه کوچی یکی از زیباترین و تاثیر برانگیزترین کلیساهای تور هند است.

در اصل این کلیسا توسط پرتغالی ها و به دنبال اشغال قلعه کوچی ساخته شده است.

درباره کلیسای سانتا کروز هند

این کلیسا در میان ۸ کلیسای برتر کشور جای دارد و یکی از بهترین مکان های کوچی برای بازدید است. این کلیسا به عنوان یکی از آثار باستانی کشور شناخته می شود و گردشگران را از سراسر دنیا به کوچی می کشاند.

 

کلیسای سانتا کروز نه تنها از لحاظ مذهبی مورد اهمیت است، بلکه از لحاظ معماری و تاریخی نیز حائز اهمیت است. در اصل این کلیسا توسط پرتغالی ها و به دنبال اشغال قلعه کوچی ساخته شده است.  


 

بعد از دیدن معروف‌ترین جاذبه‌های پایتخت اندلسی وقت آن رسیده که به محبوب‌ترین محله آن که سابقاً محله یهودیان بود سر بزنید. «سانتا کروز» (Santa Cruz) محله‌ای بسیار زیبا است که فردیناند سوم یهودیانی را که در زمان پس گرفتن شهر از مورها در اواسط قرن سیزدهم در سویل زندگی می‌کردند به آنجا فرستاد. این محله در شمال شرق کلیسا قرار داشته و می‌توانید پیاده در آن گردش کنید.


 

 در واقع خیابان‌های اینجا به قدری باریک هستند که «تریانا» (Triana) در قیاس با آن مانند بلوارهای پاریسی به نظر می ‌رسد. کشف میدان‌های پنهان سانتا کروز و تماشای عمارت‌های زیبای قدیمی و کلیساهایی که در آن هستند یکی از بهترین راه‌ها برای دو ساعت گردش جذاب در سویل است.

 

علاوه بر این وقتی که خسته و گرسنه شدید، می‌توانید به یکی از تاپاس بارها سر بزنید و تجدید قوا کنید. برخی از بهترین تاپاس بارها و رستوران‌هایی که در قلب سانتا کروز هستند در «خیابان ماتیوس گاگو» (Calle Mateos Gago) قرار دارند.

 

آژانس مسافرتی معراج گشت با بیش از ۱دهه تجربه در تور های آسیایی در خدمت شما عزیزان میباشد

معراج گشت جری تور هند با بهترین قیمت ها و خدمات

 

 

آژانس مسافرتی معراج گشت با بیش از ۱دهه تجربه در تور های آسیایی در خدمت شما عزیزان میباشد

معراج گشت مجری تور هند با بهترین قیمت ها و خدمات


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به کلیسای سانتا کروز هند
معراج گشت آسمان