لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

پیست اسکی دبی ( Ski Dubai )

پیست اسکی دبی ( Ski Dubai )

این اسکی بزرگ که در شهر دبی در کشور امارات متحده عربی واقع شده است و یکی از مفرح ترین و زیبا ترین مناطق گردشگری دبی و بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده در کل دنیاست . اسکی دبی در مجموعه بزرگ امارات مال که در واقع یک مرکز خرید در دبی است واقع شده است . اسکی بزرگ دبی در سال 2005 میلادی افتتاح شد و از زمان افتتاح ، تبدیل به مهمترین مرکز اسکی سرپوشیده در امارات متحده عربی شهر دبی شد که گردشگران و همچنین مسافران بسیاری را از دور و نزدیک به خود جذب کرده است . اگر می خواهید اسکی در یک شهر کویری را تجربه کنید، نوروز امسال فرصت بسیار مناسبی با تور دبی هتل 5 ستاره و تور دبی 7 شب در اختیارتان می گذارد. پکیج های ما را مشاهده کنید و در تور دبی شرکت کنید. ما تمامی هماهنگی های لازم را انجام می دهیم و نیازی نیست از هیچ جهت دغدغه ای داشته باشید.  

پیست اسکی دبی ، بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده در کل دنیاست

معرفی پیست اسکی دبی

جالب است که شما تا همین چند سال اخیر وقتی حرفی ار دبی به گوشتان می رسید شهری کویری به ذهنتان می رسید و اینکه اگر کسی می گفت شما در این شهر می توانید اسکی کنید حتما خنده تان می گرفت اما در حال حاضر می توانید در شهر لوکس دبی ، شهری که دمای هوا در آن تا ۵۰ درجه سانتی گراد هم می رسد به راحتی اسکی کنید . اسکی سرپوشیده دبی ، بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده در دنیا محسوب می شود و با وجود قابلیت های بی شمار و امکانات فراوانی که این شهر دارد چندان دور از ذهن نیست که پیست اسکی آن از برترین جاذبه گردشگری برای شما گردشگران نیز باشد .

 

نکته قابل توجه اینجاست که در این پیست 6 هزار تن برف سفید خالص می بینید که به وسیله پیشرفته ترین سیستم های خنک کننده در دنیا مانع از آب شدن آن ها می شود و ضمنا این پیست اسکی ۴۰۰ متر طول و ۵ مسیر اسکی نیز دارد و سیستم تولید برف در این مجموعه به این صورت است که برف پاش های روی سقف آن تعبیه شده است که قطرات ریز آب را در هوا پخش و ذرات ریز یخ را به پایین این اسکی می ریزند ، ضمنا این ذرات ریزتر از آنی هستند که با چشم دیده شوند .


شما عزیزان در فصل زمستان در بسیار از شهرها و کشورهای جهان اسکی کردن را یک امر طبیعی ببینید و جای تعجبی ندارد که در هر فصل از سال شرایط اسکی محیا باشد ولی در شهر کویری دبی ، در میان گردشگران کمی گیج کننده و در ضمن بسیار مهیج خواهد بود . این اسکی سرپوشیده در نوامبر 2005 میلادی اولین پیست اسکی سرپوشیده در خاورمیانه در شهر دبی در کشور امارات افتتاح شد . 

 

اسکس دبی


امکانات

این پیست اسکی در داخل سالنی با وسعت ۲۲۵۰۰ متر مربع زمین ساخته شده است و گنجایش ۱۵۰۰ بازدید کننده به طور هم زمان را داراست . دمای هوای آن بین 1- تا 5- درجه سانتی گراد می باشد و دارای 85 متر ارتفاع و 80 متر عرض آن است ، در این پیست اسکی ۵ دور با ارتفاع و شیب های متنوع تعبیه شده است که طولانی‌ترین دور ‌آن  400 متر با سقوطی بیش از 60 متر را داراست .

 

 همچنین این مجموعه نیز دارای شیب های آرام برای کسانی که مبتدی و تازه کار هستند ، نیز است و همچنین تعداد زیادی مربی حرفه ‌ای که در صورت نیاز شما آماده همکاری با اسکی بازان و اسنوبرد سواران می باشند ، اسکی سوارها می توانند به پایین شیب منتقل شوند و تله کابین چهارنفره و یدک‌ کش ها آن ها را برای دور بعدی به بالا انتقال می دهند .


این پارک برفی در در دو طرف این پیست در زمینی به وسعت ۳۰۰۰ متر مربع عنوان بزرگ ترین پارک برفی سرپوشیده در جهان را از آن خود کرده است و محیط هایی متنوع نیز ایجاد شده که مخصوص بازی و سرگرمی برای کودکان و خانواده های آنهاست .

 

اسکی در دبی مال


از دیگر امکانات این مجموعه می توان به اتاقهای خصوصی برای میهمانی بچه‌ ها ، کمد های لباس ، فروشگاه خرده‌ فروشی انحصاری – اسنو‌ پرو ، کافه سنت‌ موریتس‌ و کافه آوالانچه و ... اشاره نمود .


ضمنا اینکه شما عزیزان ، در صورتیکه لباس گرم و یا تجهیزات اسکی را همراهتان نیاورده اید ، نگران هیچی نباشید زیرا در این مرکز کلیه امکانات جهت تفریح خانواده ها به طور منظم تعبیه و قرار داده شده است و در ضمن امکان استفاده از لباس زمستانی و تجهیزات اسکی و اسنو‌بورد را نیز دارید و اینکه شما در اینجا امکان اجاره وسایل مورد نیازتان وجود دارد .


 وجود ۲۰ پنگوئن در این پیست که از تگزاس آورده شده اند و به همراه یک دامپزشک و چندین خدمه برای تهیه غذا که پنگوئن ها سلامت بمانند و محیط طبیعی برایشان فراهم شده به واقع این مجموعه را بی نظیر می سازد.


جالب است شما گردشگران بدانید که اولین سالن سرپوشیده مخصوص اسکی در سال 1987 میلادی برای مردم آدلاید استرالیا ساخته شد تا این امکان را داشته باشند که بتوانند بدون رفتن به کوههای مشهور آلپ ، در این سراشیبی های پوشیده از برف مشغول اسکی شوند .

 

سالها بعد این سالن های سرپوشیده اسکی در نقاط مختلف جهان مانند : انگلستان ، فرانسه ، ژاپن و کره جنوبی نیز  شدند . شما گردشگران ، ورزش ها و تفریحاتی که در این سالن ها می توانید انجام دهید محدود به اسکی نمی شود و اسنوبورد و سورتمه سواری هم به صورت گسترده مورد توجه گردشگران و توریست ها در جهان قرار گرفته است .

 

پیست اسکی دبی


برای گردشگرانی که به دنبال مسیر های بکر و مهیج هستند ، اسنوبورد می تواند یک ورزش فوق العاده باشد و شما در اسکی دبی یک مسیر 400 متری می بینید که برای انجام اسنوبورد به شکل آزاد برایتان تعبیه شده است.

 

در کنار کوه برفی ، پارک برفی قرار گرفته است که دارای محوطه بازی به مساحت 3000 هزار متر مربع می باشد ، ضمنا از برج های مخصوص بالا رفتن ، سورتمه و Ice surrender ، تئاتر سه بعدی ، سرسره و اسنوبال شوتینگ از دیگر امکانات این مجموعه برای شما مسافران می باشد .


جالب اینجاست که انقدر این مجموعه کامل و بی نقصی می باشد که به فکر همه چیز بوده اند از جمله اینکه : بچه ها معمولا چرخیدن و درست کردن گوله برفی و پرتاب آنها به سوی یکدیگر و درست کردن آدم برفی را بیشتر از بقیه بازی ها دوست دارند و استقبال می کنند .

 

ضمنا برای شما در سفر به دبی ، امکانات بازیهای زمستانی مثل لژ سواری و سر خوردن از سرازیری برای کسانی که اسکی یا اسنوبورد را دوست ندارند نیز تعبیه شده است .


 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 141 امتیاز دهنده به پیست اسکی دبی ( Ski Dubai )
معراج گشت آسمان