لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

مرکز خريد فوروم استانبول

مرکز خريد فوروم استانبول

مرکز خرید فروم استانبول یکی از بزرگترین مراکز خرید در قسمت اروپایی تور استانبول است، در این مجموعه 5000 نفر مشغول به کار شده‌اند و 280 برند داخلی و خارجی در کنارهم مشغول به فعالیت هستند. می‌توان تعداد افراد بازدیدکننده از این مجموعه در سال را چیزی بیش از 20 میلیون نفر تخمین زد. 495000 متر‌مربع بزرگی این مجموعه است که در خیابان بایرامپاشا قرارگرفته است.

اتاق‌های بازی مخصوص کودکان و پارک ژوراسیک در این مکان را از دست ندهید. نقطه تمایز فروم استانبول نسبت به سایر مراکز وجود آکواریوم و تونلی است که در زیر آب قرار گرفته‌اند

درباره مرکز خريد فوروم استانبول 

 اگر شماهم به دنبال محصولات IKEA آیکیا هستید، اینجا را به هیچ وجه فراموش نکنید چراکه متراژی بالغ بر 30000 مترمربع فقط به این فروشگاه اختصاص داده شده است. 15500 مترمربع فضا نیز سوپرمارکت این مجموعه اشغال کرده است. باقی مساحت را نیز پارک و مکانی برای برگزاری فستیوال های مهم در شهر استانبول و یا کنسرت‌های مختلف به خود اختصاص داده است.

 

 

 

شعبه هایی از برندهای مطرح همچون زارا، ام اند اس، سی اند ای و ... در فروم استانبول حضور دارند، پارکینگ این مجموعه گنجایش 5500 وسیله نقلیه را دارد. اگر میخواهید از بلندترین ارتفاع، تنگه بسفر را ببینید، به شما پیشنهاد می‌کنیم به بالاترین قسمت این مجموعه بروید، چرا که فروم یک آسمان‌خراش بزرگ در کنار این تنگه است. سالن بولینگ، رستوران‌های مختلف، سالن های نمایش سینمای imax ، اسکی روی یخ ، اتاق‌های بازی مخصوص کودکان و پارک ژوراسیک در این مکان را از دست ندهید. نقطه تمایز فروم استانبول نسبت به سایر مراکز وجود آکواریوم و تونلی است که در زیر آب قرار گرفته‌اند.

 

 

 


 

معماری خاص این تونل 270 درجه ای باعث شده است فضای فوق العاده ای ایجاد کند تا بازدیدکنندگان این حس را داشته باشند که در قعر دریا در کنار آبزیان مختلف هستند. اختصاص یک فضای بزرگ برای فستیوال ها، کنسرت ها و اتفاقات مهم ورزشی به این مجموعه باعث شده فروم استانبول به یکی از بی بدیل‌ترین مناطق توریستی استانبول تبدیل شود. بالن‌های غول آسایی که در آسمان افراشته شده‌اند، لوگوی این مجموعه را از فاصله های دور به بینندگان نشان می دهند.

 

 

 آشنایی با مرکز خرید فروم استانبول :

اگر به دنبال یکی از بهترین مرکز خریدهای شهر استانبول در تور ترکیه هستید، فروم استانبول را به راحتی در میان اولین گزینه های خود بگذارید و مطمئن باشید از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد. فروم استانبول با وسعتی برابر با 495,000 متر مربع نه تنها بزرگترین مرکز خرید کشور ترکیه، بلکه بزرگترین در قاره اروپاست. وقتی پای‌تان را به داخل فروم استانبول می گذارید، می توانید برای یک بازارگردی تمام عیار در میان 286 برند خارجی و ترکی برنامه ریزی کنید و اگر از طرفداران درجه یک خرید هستید، دست کم زمانی در حدود 5 تا 6 ساعت را برای آن کنار بگذارید. از جمله برندهای مشهور و خاص این مرکز خرید می توان به مارکس اند اسپنسر، زارا، منگو، آیکیا، دکتلون، نایک، آدیداس و ... اشاره کرد.  


 

وقتی در مورد یکی از برترین های مرکز خرید صحبت می کنیم، بنابراین طبیعی است که ویژگی های قابل توجه فروم استانبول تنها در فروشگاه و محصولات متنوعش خلاصه نشود.

 

 

به طور مثال جالب است بدانید که بزرگترین آکواریوم ترکیه یعنی آکواریوم سی لایف استانبول درست در طبقه همکف این مرکز خرید لوکس قرار دارد.

 

 

از دیگر بخش های جالب فروم استانبول می توان به فودکورت وسیع و متنوع مجموعه، سینمای پیشرفته و بزرگ، چندین شهربازی و زمین بازی از جمله لگولند، شبیه ساز پرواز هواپیما و سالن بولینگ اشاره کرد. همچنین این مرکز خرید خدمات رفاهی خوبی را به مشتریان و بازدیدکنندگان خود ارایه می دهد و ترتیبی داده است تا خریدی به یاد ماندنی را در فروم استانبول تجربه کنید. ارزیابی هزینه همان طور که احتمالا می دانید ترکیه مقصدی ارزان قیمت برای ما ایرانی ها محسوب می شود اما از طرفی این را در نظر داشته باشید که فروم استانبول، مرکز خریدی لوکس است.

 

از طرفی دیگر، در این مرکز خرید برندهای گران تا متوسطی به چشم می خورد و بنابراین خرید در این مجموعه تنها به برندهای بسیار لوکس محدود نمی شود. پس می توان گفت مرکز خرید فروم استانبول می تواند مکانی مناسب برای خرید ایرانی ها در نظر گرفته شود.  در ادامه همراه ما باشید تا به سراغ تک تک بخش های فروم برویم و با آن بیشتر آشنا شویم.

 

 

 

  بخش های مختلف فروم استانبول  همان طور که از یک مرکز خرید وسیع مانند فروم انتظار می رود، بیش از 10 بخش مختلف با محصولات متنوعی در این مجموعه به چشم می خورد. در ادامه با بهترین برندهای هر بخش آشنا می شویم.  برای آشنایی با تمام برندها و فروشگاه های فروم استانبول به این لینک سری بزنید.   در بدو ورود به فروم استانبول می توانید به سراغ فروشگاه های بزرگ مرکز خرید بروید که هر یک نمایندگی یکی از برندهای شناخته شده و بعضا لوکس دنیا را بر عهده دارند. در این فروشگاه ها انواع پوشاک و لوازم جانبی در اختیار مشتریان قرار داده می شود.  

 

 

مارکس اند اسپنسر :

برندی مشهور و انگلیسی که در زمینه طراحی و تولید پوشاک فعالیت دارد.

 

 

اچ اند ام | H&M زارا | Zara بوینر | Boyner:

 

از جمله فروشگاه های زنجیره ای ترکیه  وای‌کی‌ام | YKM: از جمله برندهای بومی ترکیه 

 

 

آژانس مسافرتی معراج گشت با بیش از ۱دهه تجربه در تور های آسیایی در خدمت شما عزیزان میباشد

معراج گشت جری تور ترکیه با بهترین قیمت ها و خدمات


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به مرکز خريد فوروم استانبول
معراج گشت آسمان