لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

مرکز خريد جواهير استانبول

مرکز خريد جواهير استانبول

مرکز خرید جواهر در تور استانبول شهر تاریخی استانبول با مراکز خرید متنوعی که دارد امکان خریدی آسان را برای شما فراهم می کند. این شهر معمولا هر سال در لیست برترین شهرهای جهان برای خرید قرار می گیرد. یکی از بهترین مراکز خرید تور ترکیه و این شهر مرکز خرید جواهر (Cevahir) است که در آن هم می توانید خریدی راحت و آسان داشته باشید و هم از امکانات تفریحی و رستوران های مختلف آن لذت ببرید.

 

 مرکز خرید جواهر از مراکز مدرن و معروفی است که معمولا گردشگران در هنگام سفر خود به این شهر آن را نادیده نمی گیرند. معراج گشت را همراهی کنید تا ببینید در این مرکز خرید چه چیزی انتظار شما را می کشد.  مرکز خرید جواهر در خیابان بیوکدره در منطقه شیشلی استانبول ترکیه قرار دارد. این مرکز در ۱۵ اکتبر ۲۰۰۵ افتتاح شد و در بین سال های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۱ بزرگ ترین مرکز خرید اروپا بوده است. این مرکز با مساحت ۶۲٫۴۷۵ متر مکعب  یکی از بزرگ ترین مراکز خرید جهان است و با هزینه ۲۵۰ میلیون دلار ساخته شده است. 


 

مرکز خرید جواهر، ۶ طبقه و ۳۴۳ مغازه دارد که بعضی از آن ها برای اولین بار است که بعضی از برندهای بین المللی را در ترکیه ارائه می دهند. اگر به قصد خرید از برند خاصی به این مرکز می روید به تابلوهای راهنما دقت کنید چون بر روی آن ها چگونگی دسترسی به آن مغازه ها توضیح داده شده است.  مرکز خرید استانبول  در این مرکز به غیر از مغازه های مختلف و اجناس متنوع، امکانات تفریحی و سرگرمی بسیاری هم وجود دارد. ۱۲ سالن سینما دارد که شامل یک سالن تئاتر و سالن سینما مخصوص  کودکان هم می شود در این سالن ها فیلم های روز دنیا و ترکیه به نمایش در می آید و کیفیت آن ها از نظر چیدمان صندلی و سیستم صوتی شرایط بسیار مطلوبی دارد. در مرکز تفریحی آن ترن هوایی کوچکی وجود دارد که بر روی آن می توانید هیجان را تجربه کنید.


 

 بهترین هوایی مرکز خرید جواهر  اگر علاقمند به بولینگ هستید در این مرکز سالن بولینگ بزرگی است که با قیمت مناسب امکان این سرگرمی را برای شما فراهم می کند. دومین ساعت بزرگ جهان بر روی ساعت سقف این مرکز خرید قرار دارد که تماشای یک چنین ساعت بزرگی می تواند خیلی جالب باشد.  ساعت سقف مرکز خرید جواهر استانبول  در این مرکز ۴۸ رستوران مختلف هست که شما را با دنیایی از غذاهای رنگارنگ روبرو می کند. این مرکز یک پارکینگ اختصاصی ۴ طبقه با مساحت ۷۱ هزار متر مربع و ظرفیت ۲۵۰۰ خوردرو دارد. دسترسی به مرکز خرید جواهر بسیار آسان است چون فاصله آن از میدان معروف تکسیم فقط دو ایستگاه مترو است با توجه به این که در طول سفر خود به استانبول حتما به حوالی میدان تکسیم و خیابان سرزنده استقلال هم خواهید رفت می توانید از آنجا سوار بر مترو شوید و ۵ دقیقه ای به ایستگاه شیشلی برسید در آنجا، همین که از مترو بیرون بیایید این مرکز را با ساختمان زیبایش در خروجی مترو می بینید. اگر بخواهید خود را با اتوبوس به این مرکز برسانید در میدان تکسیم چندین خط اتوبوس در فواصل زمانی مشخص حرکت کرده و از جلوی این مرکز می گذرند. ساعت کاری از ساعات ۱۰ صبح تا ۱۰ شب هر روز است. 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به مرکز خريد جواهير استانبول
معراج گشت آسمان