لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

آکواريوم سي لايف استانبول

آکواريوم سي لايف استانبول

آکواریوم سی لایف، یکی از بزرگترین آکواریوم ها در اروپاست که می توانید در تور استانبول به سراغش بروید. طول راهروی این آکواریوم ۸۳ متر است و به هنگام راه رفتن در آن زاویه دیدی ۲۷۰ درجه ای برای تماشای موجودات دوست داشتنی دریایی در اختیار دارید.

 

آژانس مسافرتی معراج گشت به شما عزیزان پیشنهاد می دهد  که حتما در تور ترکیه  از این نمای زیبا در استانبول دیدن فرمایید.

 

به طور کلی ۲۱ منطقه مختلف در این اکواریوم به چشم می خورند که در آن ها ۱۵۰۰ ماهی و موجود دریایی در معرض دید گردشگران و بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

 

 از جمله مجموعه های سی لایف می توان به موارد زیر اشاره کرد: بزرگ ترین مجموعه کوسه اروپا  راهروی اقیانوسی و زیر آبی سی لایف لمس ستارگان دریایی یا خرچنگ ها در استخر تجربه  تماشای غذادهی به ماهی ها بخش تفریح و سرگرمی کودکان: کودکان در این بخش ماهی رویایی و خلاقانه خود را نقاشی و رنگ آمیزی می کنند، سپس با اسکن گرفتن از آن در اسکنر چند رسانه ای، می توانند ماهی را که به صورت انیمیشنی و چد بعدی در آکواریوم دیجیتال به حرکت در می آید را ببینند.  آکواریوم سی لایف در مرکز خرید فروم استانبول قرار دارد.  

 

 

به طور کلی ۲۱ منطقه مختلف در این اکواریوم به چشم می خورند که در آن ها ۱۵۰۰ ماهی و موجود دریایی در معرض دید گردشگران و بازدیدکنندگان قرار گرفته است

 

 

آکواريوم سي لايف استانبول 

این آکواریوم در یکی از مشهورترین و مهم ترین مراکز خرید که در قسمت اروپایی استانبول می باشد، یعنی مرکز خرید فروم قرار داشته و پنجمین آکواریوم بزرگ دنیاست که تونل طویلی به طول 83 متر در اروپا را دارد. با آکواریوم سی لایف استانبول از بزرگترین مخزن اقیانوسی دنیا، تمام دنیای زیر آب را از نزدیک ببینید. در این آکواریوم میتوانید موجوداتی مثل ستاره های دریایی را لمس کرده و یا با آن ها غواصی کنید و به آن ها غذای دهید. تفریحات بسیاری در این آکواریوم ارائه شده که در ادامه هرکدام را معرفی می کنیم.

 

در آکواریوم سی لایف هر نوع تفریحی برای هر سن و سال پیدا می شود. همچنین در آن یک جنگل گرمسیری با پوشش گیاهی گرمسیری اما درختان مصنوعی قرار داشته که بسیار زیبا و دیدنی است. توریست ها و گردشگران تور استانبول میتوانند علاوه بر بازدید از آکواریوم از جنگل گرمسیری نیز دیدن کنند. 

 


 

 آکواریوم سی لایف استانبول  موجودات دریایی آکواریوم سی لایف استانبول آکواریوم سی لایف بشیشتر از 47 مخزن نمایش داشته که به طور کلی پانزده هزار موجود دریایی از 21 منطقه در آن زندگی می کنند.

 

این آکواریوم بزرگ و زیبا چهار قسمت مختلف دارد که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

 

 قسمت کوسه ها قسمت ستاره های دریایی قسمت میگوها قسمت خرچنگ ها آکواریوم سی لایف استانبول بزرگترین مجموعه از کوسه های اروپا را به توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول نشان میدهد مثل ببر کوسه ماسه ای، بیل کله، کوسه گورخری، گیتار ماهی خم دهان، کوسه خاکستری و ... . یکی از بهترین و مهم ترین ویژکی های این آکواریوم این است که به بازدیدکنندگان و گردشگران اطلاعات کامل و با جزئیاتی درباره موجودات آبزی می دهد. 

 


در آکواریوم سی لایف استانبول میتوانید همراه با ماهیان و حتی بعضی از کوسه ها شنا کنید

 

موجودات دریایی آکواریوم سی لایف استانبول  امکانات تفریحی در آکواریوم سی لایف استانبول این آکواریوم علاوه بر ماهیان بسیاری که داشته، کلی سرگرمی و امکانات رفاهی داشته تا بتواند تمام روز بازدیدکنندگان را سرگرم کند.

 

 

در آکواریوم سی لایف استانبول میتوانید همراه با ماهیان و حتی بعضی از کوسه ها شنا کنید. اگر غواصی را دوست ندارید، غذا دادن به ماهیان را امتحان کنید. کودکان عاشق غذا دادن به ماهیان هستند. قسمت بسیار مفرحی که میتواند برای کودکان توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول مناسب باشد، قسمت بازی و نقاشی است. در این قسمت باید از روی ماهی ها و حیوانات دریایی نقاشی کشیده و کارکنان این نقاشی ها را اسکن می کنند و در تلویزیون پشت آکواریوم نشان میدهد. این نقاشی ها با نرم افزار انیمیشن ادیت می شود و کودکان فکر می کنند موجودی که ساخته اند زنده است.  

 

 

امکانات تفریحی در آکواریوم سی لایف استانبول  هزینه بلیط و دسترسی های نزدیک به آکواریوم سی لایف استانبول اگر در محله های تقسیم و شیشلی اقامت دارید، بهترین مسیر برای رسیدن به آکواریوم سی لایف این است که از متروی تقسیم یا شیشلی مجیدیه کوی به سمت ایستگاه پایانی ینی کاپی سوار شده و در ایستگاه آخر پیاده شوید و سوار خط متروی ام یک شوید. سپس خط متروی ینی کاپی هاوالیمانی شده و در ایستگا کوجاتپه پیاده شوید سپس وارد مرکز خرید فروم که آکواریوم در آن قرار دارد شوید. آکواریوم سی لایف هر روز هفته از ساعت ده صبح تا هشت شب برای بازدیدکنندگان بازد بوده و هزینه بلیط آن برای کودکان زیر سه سال رایگان، برای کودکان بین سه تا چهارده سال چهل لیر و برای افراد بزرگسال پنجاه لیر می باشد.

 

 

همینطور این مجموعه دو پکیج داشته که برای خانواده هایی که بچه دارند بسیار مناسب است. پکیج اول برای دو بزرگسال و دو کودک بوده در آن دو کتاب راهنما نیز هست، این پکیج 174 لیر قیمت دارد. پکیج دوم نیز برای دو بزرگسال و یک کودک به همراه یک کتاب راهنما بوده که هزینه آن 134 لیر می باشد. 

 

 

آژانس مسافرتی معراج گشت به شما عزیزان پیشنهاد می دهد حتما از این نمای زیبا در استانبول دیدن فرمایید 

معراج گشت مجری تور ترکیه با بهترین قیمت و خدمات


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 1.0 از 5 | از بین 1 امتیاز دهنده به آکواريوم سي لايف استانبول
معراج گشت آسمان