لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

آبشارهای تایلند

آبشارهای تایلند

تقریبا به هر شهری از کشور زیبای تایلند که سفر کنید ، امکان ندارد که آبشارهای زیبایی را نظاره گر نباشید ، همانطور که می دانید بعضی شهرهای تور تایلند بیشتر به خاطر ساحل ، آبشار ها ، جنگل و طبیعت بکر و برخی دیگر به واسطه جشن ‌هایشان و بین گردشگران شهرت یافته است .همچنین شما دست روی هر نقطه ای بر روی کره زمین بگذارید ، جهان هستی زیبایی و دیدنی های خاص و منحصر به فردی را برای شما انتخاب کرده است . در سمتی از این دنیای بزرگ ، شگفتی هایی در دل جنگل های زیبا و سرسبز و انبوه آمازون پنهان شده است و در هر قدم گوشه ای از اعجاب های طبیعی ، طبیعت بکر ، حیوانات باهوش ، فرهنگ و آداب و رسوم و آبشارهای حیرت آوری را رونمایی خواهد کرد .

 

در سمت دیگر شما در میان صحرا و بیابان های بزرگ ، سازه های باستانی و مرتفعی قرار داده که برای رسیدن به آن ها باید چندین کیلومتر را بگذارید تا به آنها برسید و در سمت دیوار بزرگ چین را می بینید و در گوشه ای دیگر از دنیا شما می توانید سواحل و جزایر بکر و  زیبا و آب های نیلگون و شفاف اقیانوس ها را نظاره گر باشید . 

بزرگترین و معروفترین آبشار تایلند ، آبشار اراوان است که دارای 7 طبقه در پاتایا می باشد

زیباترین آبشار های تایلند

آبشار اراوان ( Erawan )


این آبشار زیبا به فاصله چند ساعتی از شمال غربی کانچانابوری ( Kanchanabur ) یعنی پارک ملی معروف اراوان واقع شده است ، این آبشار دارای 7 طبقه از سمت شرقی پارک است و از همان سمت شروع می ‌شود و تا 1.5 کیلومتر وسعت دارد ، آبشار اراوان که در پارک ملی نامتوك اراوان در پاتایا قرار دارد که يكي از زیباترین و معروفترین آبشارهاي کشور تايلند محسوب می شود که دیدن آن را از دست ندهید  .

 

اين منطقه منظره هایی از كوهستان را داراست که اصلا چشمان شما را خسته نخواهد کرد چرا که در اطرافش مزارع سرسبزی دارد که زیبایی آن را دو چندان کرده است ، آب شفاف اين آبشار از بالای سنگ های آهكي زرد رنگ به داخل استخرهای بزرگی می ريزد و منظره ای فوق العاده ناب و وجد آور را  به شما گردشگران هدیه می دهد  .

در کافه واقع در اولین طبقه آبشار حتما توقف کنید و قبل از پیمودن بقیه راه ، آب مورد نیاز بدنتان را تامین و خستگی تان را رفع کنید ، در طول مسیر هم باید حداقل یک بطری آب همراه خود داشته باشید چون مورد نیازتان است ، جالب است بدانید که اولین طبقه آبشار لای کوئِن رنگ نام دارد .

 

اراوان


 
آبشار خلانگ لان ( Khlong Lan )


این آبشار به واسطه ابعادش یکی از آبشارهای متفاوت در بین آبشارهای دیگر این کشور است که طول آن 100 متر و عرضش 40 متر می باشد و همچنین یکی از عظیم‌ ترین آبشارهای کشور تایلند است . برای دیدن این آبشار افسانه ‌ای باید به ایالت کامفائنگ پت ( Kamphaeng Phet ) که تا پایتخت تایلند یعنی شهر بانکوک 5 ساعت فاصله دارد بروید .


آبشار خلانگ لن آبشاری است با ارتفاعی نزدیک به 100 متر و درست در دل طبیعتی جذاب و بکر این کشور واقع شده است . خلانگ لن یکی از زیباترین آبشارهای کشور تایلند بشمار می رود که در فضایی بکر و دور از شلوغی میزبان عموم مردم الخصوص گردشگران می باشد .

 

ضمنا دسترسی نسبتا آسانی دارد و برای رسیدن به این شکوه دلربا پیاده روی چندان نیز ندارید و با یک تاکسی و یا ماشین شخصی خودتان می توانید در عرض 5 ساعت خود را با تور بانکوک و دیدن این منظره زیبا برسانید ، آبشار خلانگ لن ، متجلی زیبایی و تمام عیاری از آب های جاری ما در طبیعت است که شما قطعا در زندگی خود چنان عظمت باشکوهی را ندیده اید .

 

قسمت خوب ماجرای این آبشار جذاب و فوق العاده زیبا ، همیشگی بودنش است یعنی اینکه فرقی ندارد چه فصلی از سال به آنجا می روید ، آبشار خلانگ لن با ابهت و قدرت همیشگی بر روی پهنه سبز پارک ملی خودنمایی می کند و شما را محصور خود می کند . خوب است بدانید آب آبشار خلانگ لن از چند جریان مختلف تأمین می شود که سرچشمه آن از رشته کوه های خلانگ سوانگ ماک است و در نهایت به رود پینگ ادامه می یابد و آن را تشکیل می دهد .

 

خلانگ لان

 

آبشار سریدیت ( Sridit )


این آبشار معروف نیز در 6 ساعتی از شمال بانکوک قرار گرفته است ، پیشنهاد ما این است که شما مسافران وقتی به شهر دلفریب پچابون ( Phetchabun ) می ‌رسید حتما سری به این آبشار بزنید درست است که آبشار سریدیت ، آبشار کوچکی است اما گول ظاهرش را نخورید زیرا سریدیت مکانی عالی برای یک روز شنا و لذت بردن از گرمای استوایی کشور تایلند برایتان خواهد بود .ضمنا به یاد داشته باشید اگر قصد رفتن به اینجا را دارید ، بهترین زمان برای بازدید از آن موسم بارانی است .

 

سیریدیت

آبشار مائه ‌یا ( Mae Ya )


این آبشار زیبا در بیرون شهر تاریخی چیانگ مای در فاصله 1 ساعتی ، در پارک ملی معروف اینتانون قرار دارد و اینکه آبشار مائه ‌یا ، یکی از بلند ترین آبشارهای کشور تایلند با ارتفاع ۲۶۰ متر و ۱۰۰ متر دهانه در این مکان  برای عموم مردم خودنمایی می کند و قطعا این همه زیبایی و شکوه در یکجا جمع شدن هر بیننده ای را متعجب خواهد کرد .

 

چیزی که این آبشار را جالب و مورد توجه کرده ، پله پله بودن آن می باشد ، شما گردشگران در صورت رفتن و لذت از این محیط دوربین ‌هایتان را برای عکاسی حسابی از این مکان شگفت ‌انگیز شارژ نگه دارید .

 

مائه یا


آبشار بانگ پائه ( Bang Pae )


آبشار بانگ پائه در شهر جنوبی پوکت واقع شده است. از سواحل دلفریب گرفته تا طبیعت بکر و زیبایی های بی نظیر و ... ، همچنین آبشار بانگ پائه را نیز به این همه دلایل برای رفتن با تور پوکت اضافه کنید .

 

این آبشار دیدنی حدودا یک ساعت با شهر فاصله دارد و اینکه این آبشار ، خصوصا در مقایسه با دیگر آبشارهای این فهرست کوچک تر هست اما دارای محیطی سبز است و بازدید کنندگان می ‌توانند در استخری که در پایین این آبشار تعبیه شده است نهایت لذت شنا کردن را ببرند .

 

بانگ پائه


آبشار خونگ چاک ( Khong Chak )


آبشار خونگ چاک در جزیره کولانتا ( Koh Lanta ) قرار دارد و برای رسیدن به این آبشار ، ابتدا باید از مسیری بلند و باریک بگذرید و طی این مسیر فرصت تماشای فیل ‌ها و میمون ها را هم در این منطقه خواهید داشت و اینکه شما مسافران توجه داشته باشید که این آبشار طی فصل های خشک کاملا بی آب می باشد  .

 

خونگ چاک

 

آبشار هائو سووات ( Haew Suwaat )


این آبشار بسیار محشر و تماشایی است که در پارک ملی خائو یای ( Khao Yai ) واقع شده است و اینکه در مقایسه با دیگر آبشارهای این پارک ملی ، دسترسی به این آبشار بسیار راحتتر است ، به همین سبب یکی از معروف ‌ترین آبشارهای تایلند در میان توریست ها است و اغلب محلی ‌ها برای شنا کردن در استخر بزرگ پایین آبشار یا بالا رفتن از آن ، این آبشار را انتخاب می کنند .

 

هائو سووات

 

آبشار پلیو ( Phlio )


این آبشار در پارک ملی پلیو نامتوک ( Namtok Phlio ) واقع در استان چانتابوری که در 4 ساعتی از شهر بانکوک قرار گرفته است و اینکه آبشار پلیو مکانی عالی برای بازدید عموم مردم است که به طور عمومی بیشتر به واسطه این است که آبشار پلیو شهرت جهانی یافته است .

 

پلیو

 

حوضچه ‌های قابل شنا متعددی در آن هست که جهانگردان و مسافران می‌ توانند در بین ماهی ‌های زیبای اینجا به شنا بپردازند و بین طبقات آن هم مکان های بسیار مناسبی جهت پیک ‌نیک برای گردشگران و توریست ها تعبیه شده است . 


 

 


 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 1.0 از 5 | از بین 1 امتیاز دهنده به آبشارهای تایلند
معراج گشت آسمان