لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

رستوران تی بیلیسو سن پترزبورگ

رستوران تی بیلیسو سن پترزبورگ

رستوران زیبا تی بیلیسو که یکی از معروف ترین رستوران بزرگ های تور سن پترزبورگ می باشد.

که توسط یکی از مهمترین گروههای آشپزی سن پترزبورگ اداره می شود. مواد غذایی استفاده شده تازه می باشد و غذاها به سبک گرجستانی طبخ می شوند.

 

قیمتها نسبتا بالا هستند ولی در عوض غذاهای رستوران تی بیلیسو از کیفیت زیادی برخوردار میباشند. در این رستوران انواع نوشیدنی های سبک برای مشتریان عرضه می شود. این رستوران دارای امتیاز 4.9 از 5 امتیاز کاربران گوگل است.

این رستوران دارای امتیاز 4.9 از 5 امتیاز کاربران گوگل است.

 

رستوران تی بیلیسو سن پترزبورگ 

یکی از مسائل مهم در رابطه با این موضوع هزینه غذاها می باشد زیرا اکثر مردم خواستار این هستند که با قیمتی مناسب غذایی با کیفیت بالا را میل بفرمایند. در روسیه دقیقا این امر رعایت شده و قیمت غذا چندان گران نیست و به آسانی می توان در رستوران های شهر از خوردن غذاهای خوشمزه روسی و یا غیر روسی لذت برد.

 

 

 

یکی از معروف ترین رستوران های سنت پترزبورگ رستوران تی بیلیسو است که به دست متخصصین و مهم ترین گروه های آشپزی اداره می شود و مواد غذایی که به استفاده می کنند همه تازه و معتبر می باشند. در این رستوران اکثرا غذاها را به سبک و سیاق گرجستانی پخت می کنند.

 

در این رستوران شاید قیمت ها کمی بالا باشد اما در عوض کیفیت غذاها بسیار بالاست و مهمانان را همیشه راضی میبینیم.

 

البته در این رستوران انواع نوشیدنی های خوب و سبک نیز به مشتریان محترم سرویس دهی می شود. آژانس مسافرتی معراج گشت آسمان  در تور روسیه شهر سن پترزبورگ حداقل یک بار تجربه کردن این رستوران خاص را به شما پیشنهاد می کند. همچنین نزدیک ترین هتل به این رستوران هتل ماری و هتل کروپوتکین می باشد.


 

البته در این رستوران انواع نوشیدنی های خوب و سبک نیز به مشتریان محترم سرویس دهی می شود.

آژانس مسافرتی معراج گشت آسمان حداقل یک بار تجربه کردن این رستوران خاص را به شما پیشنهاد می کند. همچنین نزدیک ترین هتل به این رستوران هتل ماری و هتل کروپوتکین می باشد.


 

معراج گشت آسمان مجری تور های اروپایی با بهترین قیمت ها 

 

 

آژانس معراج گشت آسمان مجری تور روسیه با بهترین قیمت و خدمات 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به رستوران تی بیلیسو سن پترزبورگ
معراج گشت آسمان