لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

موزه هرمیتاژ سنت پترزبورگ

موزه هرمیتاژ سنت پترزبورگ

موزه هرمیتاژ سنت پترزبورگ با وجود بیش از ۳ میلیون اثر هنری غیر قابل قیمت‌ گذاری که در سالن ‌ها و ساختمان ‌های متعدد موزه پخش شده و دارای سیستم امنیتی بسیار بالا میباشد.

 شما این فرصت بی ‌نظیر را دارید که از یکی از مهم ‌ترین و عظیم‌ ترین موزه ‌های جهان و البته یکی از شناخته ‌شده ‌ترین مکان های دیدنی تور روسیه دیدن کنید. حتی از بیرون، ساختمان قصر زمستانی سن پترزبورگ خیره‌کننده و باشکوه به نظر می‌آید.

قصر زمستانی  بین سال ‌های 1732 تا 1917 میلادی در منزلگاه پادشاهان روسیه بوده و حالا محل قرارگیری موزه ملی هرمیتاژ، دومین موزه بزرگ جهان است.

قصر زمستانی بین سال ‌های 1732 تا 1917 میلادی در منزلگاه پادشاهان روسیه بوده و حالا محل قرارگیری موزه ملی هرمیتاژ، دومین موزه بزرگ جهان است.

موزه هرمیتاژ سنت پترزبورگ

کاخ زمستانی آرمیتاژ در روسیه در آن دوران به عنوان یکی از محل های رسمی اقامت خاندان سلطنتی روسیه ساخته شد و هیچ وقت قرار نبود که به موزهای برای عموم تبدیل شود ولی بعد از انقلابی که در سال ۱۹۱۷ اتفاق افتاد، به عنوان بخشی از موزه آرمیتاژ در سنت پترزبورگ انتخاب شد.

 

آژانس معراج گشت آسمان مجری تور روسیه با بهترین قیمت و خدمات 

جالب است بدانید آن چه که در این موزه به نمایش گذاشته شده است، فقط ۳ درصد از دارایی های جمع آوری شده ی هنری و سلطنتی است. با این وجود برای گشتن همه جای آن، شاید نیاز به هفته ها زمان باشد. بنابراین می توان نتیجه گرفت که اصلی ترین بخش این موزه، کاخ زمستانی است که در گذشته محل زندگی تزارها بوده است و همین دلیل به تنهایی کافیست تا آن را به یکی از مشهورترین موزه های دنیا تبدیل کند. علاوه بر این، نشان ها و مدال های سلطنتی آنها، لباس ها و بسیاری از جواهرات سلطنتی را در این موزه می توان دید.

 

 

اطلاعات مورد میاز قبل از ورود به موزه هرمیتاژ سنت پترزبورگ 

 

 

هزینه ورود به موزه هرمیتاژ در سومین پنجشنبه هر ماهبه صورت رایگان میباشد و در روزهای دیگر قیمت بلیت موزه ارمیتاژ بین 300 تا 7000 روبل روسیه است.

موزه هرمیتاژ در غربی ‌ترین بخش خیابان نوسکی پراسپکت قرار دارد و از بیشتر هتل‌ها و جاذبه‌های مرکز شهر با یک پیاده‌روی کوتاه در دسترس است. شما می‌توانید بلیت خود را در دروازه ورودی تهیه کنید اما اگر در دوره شلوغ و پر گردشگر می تا سپتامبر به تور روسیه رفتید، توصیه می‌کنیم بلیت‌های خود را به صورت آنلاین و از قبل تهیه کنید. بلیت موزه ارمیتاژ دو نوع است: بلیت یک روزه به شما اجازه ورود به مجموعه اصلی موزه را می‌دهد. با خرید بلیت دو روزه شما می‌توانید از دیگر موزه‌های سن پترزبورگ که توسط موسسه هرمیتاژ اداره می‌شوند دیدن کنید. برای عکس‌برداری یا فیلم‌برداری در داخل موزه باید مبلغی اضافی را علاوه بر بلیت ورودی خود پرداخت کنید. در ضمن به یاد داشته باشید که برخی اوقات بخشی از اتاق‌های موزه برای انجام کارهای بازسازی و تعمیرات به روی عموم بسته می‌شوند. اگر نگران هستید که در زمان بازدیدتان از این موزه در تور روسیه، اثر هنری که علاقه‌مند به دیدنش بودید را از دست بدهید، توصیه می‌کنیم قبل از رفتن به موزه برنامه زمان‌بندی بسته شدن اتاقها را در وبسایت رسمی موزه ارمیتاژ سن پترزبورگ مطالعه کنید. در این وبسایت همچنین تقویم رویدادها و نمایشگاه‌های مختلف قرار داده شده است که می‌تواند به شما کمک کند تجربه به‌یادماندنی‌تری از بازدیدتان از این موزه بی‌نظیر داشته باشید.


مشخصات کلی درباره موزه ارمتیاژ سن پترزبورگ

❌  وسعت بنا موزه : 233345 متر مربع

❌ سال تاسیس موزه : 1764 میلادی

❌  تاریخ دقیق جشن تاسیس موزه: هر سال 7 دسامبر

❌  موسس اولیه : کاترین کبیر

❌  تعداد آثار هنری ثابت نگهداری شده: 1013653 قطعه هنری

❌  تعداد آثار باستانی موزه: 784395 شی باستانی

❌  تعداد سکه های نگهداری شده: 1125623 سکه دوره های مختلف

❌  تعداد ابزارهای جنگی: 13982 اسلحه و ابزار جنگی

❌  سایر آثار نگهداری شده در موزه: 212775 قطعه در زمینه های مختلف هنری، جنگی و باستانی

❌  دو تابلوی معروف در موزه ارمیتاژ: تابلو شبانه ونگوگ، تابلو رقص ماتیس

 

آثار هنری ارمتیاژ و اشیا باستانی که در موزه نگه داری میشود چیست ؟

❌  انواع تابلو های هنری

❌  اموال سلطنتی مانند نشان‌ها، لباس‌ها و جواهرات سلطنتی

❌  مجموعه جواهرات ساخته شده توسط فابرژه

❌  مجموعه بزرگ ترین کلکسیون طلاهای باستانی اروپای شرق و غرب آسیا موجود در جهان، شامل منطقه های پازیریک، پرشچپینا، گنجیه تروا، عتیقه های یونان، روم و مصر


الب است بدانید آن چه که در این موزه به نمایش گذاشته شده است، فقط ۳ درصد از دارایی های جمع آوری شده ی هنری و سلطنتی است

موزه هرمیتاژ سنت پترزبورگ :

 

در جریان انقلاب روسیه در سال 1917، هرمیتاژ بخشی از اموال خصوصی اعلام شد. پس از ملی شدن مجموعه ‌های هنری عمومی ملی، دامنه آثار موجود در موزه وسعت بیشتری یافت، به‌ویژه ورود هنر مدرن از مجموعه‌های هنری سرگی شکوکین و ایوان موروزوف

حکومت شوروی توجه چندانی به نگهداری از هنر، به‌ویژه هنرهای طبقه‌های بالادست جامعه نداشت. به دستور استالین تعدادی از باارزش‌ترین آثار موجود در هرمیتاژ در خارج از کشور به فروش رسید، که شاهکارهایی همچون آلبا مدونا اثر رافائل، بشارت اثر ون ایک و ونوس در مقابل آینه اثر تیشین، بخشی از آن آثار بودند.

 

تعدادی از کلکسیون‌های موزه در جریان محاصره لنین‌گراد در جنگ جهانی دوم، هنگامی‌که از ساختمان هرمیتاژ به‌عنوان پناهگاه استفاده می‌شد قربانی بمباران شدند.

مقامات موزه در سال ۲۰۰۶ اعلام کردند که ۲۲۱ فقره آثار کوچک مانند جواهرات، شمایل‌های ارتودوکس، ظروف نقره و اشیائی با میناکاری فراوان از موزه به سرقت رفته است. ارزش این اشیاء که تاکنون یافت نشده‌اند، ۵۴۳ هزار دلار برآورد شده است.

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به موزه هرمیتاژ سنت پترزبورگ
معراج گشت آسمان