لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

مراکز خرید در سن پترزبورگ

مراکز خرید در سن پترزبورگ

مقالعه مناسب برای کسانی که به روسیه سفر میکنند و اطلاعاتی از مراکز خرید در تور سنت پترزبورگ ندارند 

 

 مراکز خرید در شهر زیبا و توریستی سن پترزبورگ بسیار شبیه مراکز خرید کشور های غربی میباشند.

 برند های داخلی و خارجی لاکچری و لوکسی بسیاری را در این مغازه‌های در کنار هم می ‌بینید.

بیشتر این مراکز خرید دارای کافه، رستوران و مراکز سرگرمی هستند.

به ‌عنوان مثال در ۳۰ کیلومتری جنوب سن پترزبورگ اوت لت النتون پرمیوم (Ellenton Premium) مجموعه‌ای از مغازه‌های عالی برای خرید است. اچ. اس.

آژانس معراج گشت پیشنهاد می هد به مسافرین که حتما از مراکز خرید دیدن فرمایید 

 

ان ریتیل (HSN Retail) از دیگر اوت لت‌ هایی است که اجناسی را از آن تهیه می‌کنید که تنها در تلویزیون دیده‌اید. اوت لت‌های بسیاری وجود دارند که به هر کدام از آن‌ها سر بزنید از قیمت‌های مناسب کالاها به وجد می‌آیید.  اگر قصد سفر به سن پترزبورگ یا هر یک از شهرهای روسیه را دارید، به کمک کجارو قیمت تور روسیه و تورهای سن پترزبورگ را مقایسه کنید و تور مدنظرتان را با کمترین قیمت از آژانس‌های معتبر همکار کجارو خریداری کنید.

مراکز خرید خوب در سن پترزبورگ

مرکز تفریحی و خرید گراند کانیون در سن پترزبورگ :

 

این فروشگاه در  ۱۱ فوریه ‌ی سال ۲۰۰۶ فعالیت خود را با مساحتی بالغ بر ۷۵ هزار مترمربع در منطقه‌ی شمالی سن پترزبورگ آغاز کرد. تعداد مغازه‌ های این مرکز بسیار زیاد و با پوشش دهی تمام وسایل مورد نیاز برای بک فرد میباشد . از فروشگاه‌های لباس و کفش گرفته تا عطر و جواهر و لوازم خانگی برقی در گراند کانیون به‌فروش می‌رسد. حتی مغازه‌هایی نیز به‌عرضه‌ی اقلام ساختمانی و نوسازی منزل،‌ مبلمان و محصولات خانگی اختصاص دارد. علاوه‌بر ۹ سالن سینمایی بانام سینما پارک با ۲۲۰۰ صندلی،‌ مرکز تفریحی خانوادگی «کریزی پارک»، چندین کافه و رستوران نیز در این مجموعه فعالیت می‌کنند. به‌طورکلی ۱۳۰ مغازه در ابعاد مختلفی از ۵۰ مترمربع تا ۹ هزار مترمربع در این مرکز خرید وجود دارد.

 

 

مرکز خرید یوروپلیس در سن پترزبورگ :

 

 در نزدیکی ایستگاه متروی لسنایا و در کرانه ‌ی رودخانه‌ی نوا قرار دارد و از جدیدترین مراکز خرید سن پترزبورگ به‌شمار می‌رود. این مرکز خرید مدرن در سال ۲۰۱۴ میلادی در ۳ طبقه‌ تأسیس شد و معماری آن با الهام از شهرهای معروف اروپایی بوده است. مساحت کلی این مجتمع تجاری بالغ بر ۱۴۱,۷۰۰ مترمربع است که ۱۸۰ فروشگاه مختلف برای عرضه‌ی مجموعه‌ای از برندهای روسی و بین‌المللی دارد.

 

از برندهای مطرح این مرکز می‌توان به زارا، برشکا، پوما، مانگو، آدیداس، دیپلمات، پریسما، اسواچ، تام تیلور و…اشاره کرد. جالب است بدانید که روزانه به‌طور متوسط حدود ۲۵ هزار نفر از فروشگاه‌ها و دیگر بخش‌های این مرکز خرید دیدن می‌کنند.  از جاذبه‌های یوروپلیس، بخش تفریحی آن است که شامل پردیس سینمایی «Mirage Cinema» و کافه‌های متعدد می‌شود.

 

در آینده نیز قرار است،‌ پارک موضوعی بزرگی برای کل اعضای خانواده در این محل افتتاح شود.  ساعت کاری: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

 

آژانس معراج گشت آسمان مجری تور روسیه با بهترین قیمت و خدمات 


مراکز خرید  ولادیمیرسکی در سن پترزبورگ 

 

مرکز خریدی است که درست روبه‌روی کلیسای جامع ولادیمیرسکی قرار دارد و تمام انتظاراتی که از مرکز خریدی متوسط داشته باشید، برآورده می‌کند. از بهترین اقلام این مرکز خرید می‌توان به لباس، کفش و وسایل تزئینی از طراحان مطرحی نظیر اش گری و نوالنکی اشاره کرد که مدهای برتر دانمارکی، کره‌ای، گرجستانی و روسی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

 

در طبقه‌ اول آن یکی از بهترین قنادی‌های سن پترزبورگ فعالیت می‌کند و مشتریان ضمن خرید می‌توانند یک فنجان قهوه و کروسان‌های پخت همان روز، انواع ساندویچ و کیک‌های روسی را نوش جان کنند.  یک رستوران هندی به‌نام «جای هند» (Jai Hind)، همچنین سوشی‌بار و تعدادی غرفه‌ی فست‌فود ‌نیز در این مجموعه آماده‌ی ارائه خدمات به مشتریان هستند.

 

در زیرزمین پاساژ، سوپرمارکت ۲۴ ساعته‌ی بسیار بزرگی قرار دارد که مشتریان می‌توانند ماهی خاویاری تازه را از درون آکواریوم سفارش دهند یا اقلام گوناگونی نظیر روغن زیتون ایتالیایی، پاته فرانسوی، سس‌های تند مکزیکی و آمریکایی یا حتی لوازم آشپزخانه‌ی تایلندی را تهیه کنند. در اینجا یک نانوایی نیز به‌چشم می‌خورد که مشتریان می‌توانند در همان وسط سوپرمارکت خود را به یک پای خوشمزه و قهوه مهمان کنند.

 

 

مرکز خرید گرند پلاس GRAND PALACE در سن پترزبورگ :

 

مرکز خرید گرند پلاس Grand Palace یکی از بزرگ ترین مراکز خرید در سنت پترز بورگ روسیه است. این مرکز تجاری به دلیل ارائه برترین برند های موجود در بازار، معروفیت قابل توجه ای در بین مراکز خرید شهر سنت پترزبورگ کسب کرده است. این مجموعه در کنار پاساژ قرار گرفته و دارای دو ورودی مجزا که یکی در خیابان نوسکی و دیگری در کنار خیابان ایتالینسکایا قرار دارد می باشد و به شکل مربعی بین مرکز خرید الیت و موزه روسیه محصور شده است.

 

مرکز خرید گرند پلاس  Grand Palace دارای یک سالن بزرگ به همراه رستوران هایی با سطوح کیفیت متفاوت و چندین کافه در اطراف طبقه پنجم با یک منظره عالی رو به شهر است. این مرکز خرید به شکل هوشمندانه ای برای راحتی و آرامش مشتریان طراحی و ساخته شده و به عنوان مثالی برای اثبات آن می توان از سه آسانسور موجود در ساختمان با ظرفیت بالا نام برد.

 

 

مرکز خرید نوسکی اتریوم NEVSKIY ATRIUM در سن پترز بورگ :

 

مرکز خرید نوسکی اتریوم »» شهر سن پترزبورگ به دلیل اینکه در تمام سال پذیرای تعداد زیادی توریست می باشد، مراکز خرید بسیاری را برای ارائه خدمات رفاهی به عموم مردم در خود جای داده است؛ یکی از این مراکز خرید معتبر و شناخته شده در شهر سن پترزبورگ، مرکز خرید نوسکی اتریوم Nevskiy Atrium است. مرکز خرید نوسکی اتریوم Nevskiy Atrium در پانزدهم دسامبر سال 2006 تأسیس شد و دارای مساحتی در حدود 8500 متر مربع می باشد که در مرکز شهر سن پترز بورگ واقع شده است. دسترسی به مرکز خرید نوسکی اتریوم برای مشتریان به دلیل موقعیت مکانی خوبی که دارد بسیار آسان است، زیرا در نزدیکی این مرکز در خیابان ماراتا (Marata) ایستگاه مترو مایاکوفسکایا قرار دارد که از این مترو می توان به عنوان راهی برای دسترسی آسان به آن استفاده کرد و همچنین سبب کاهش ترافیک در این منطقه نیز می شود.

 

پروژه ساخت مرکز خرید اتریوم توسط شرکت (Adamant) انجام گرفت، این شرکت سابقه طراحی و ساخت مراکز خرید و تفریحی دیگری را نیز در شهر سن پترزبورگ داشته است و به نوعی مدیریت 22 مرکز خرید سن پترزبورگ توسط شرکت (Adamant) انجام می گیرد. مرکز خرید نوسکی اتریوم دارای دو درب ورودی اصلی می باشد که در نزدیکی ایستگاه مترو قرار گرفته و دارای چندین راهرو است که بخش های مختلف هر طبقه را به هم ارتباط می دهد و در مجموع ساختمان این مرکز دارای 5 طبقه می باشد.

آژانس معراج گشت آسمان مجری تور روسیه با بهترین قیمت و خدمات 

رستوران ها و کافه ها و سایر بخش های خدمات رفاهی مرکز خرید نوسکی اتریوم  در بخش های دیگر از این مرکز خرید نوسکی اتریوم رستوران ها و کافه های خوبی تاسیس شده تا مشتریان مراجعه کننده به این مرکز خرید بتوانند بخشی از اوقات فراغت خود را بعد از خرید در این کافه ها و رستوران ها در کنار خانواده و دوستان بگذرانند و روز خوبی را سپری کنند؛ در رستوران های موجود در مرکز خرید نوسکی اتریوم انواع غذاهای تایلندی، ژاپنی، اروپایی و ایتالیایی به مشتریان ارائه می شود.

 

 

فروشگاه گوستینی دوور GOSTINY DVOR  سن پترزبورگ

 

گوستینی دوور Gostiny Dvor بزرگ ترین فروشگاه و مرکز تجاری سن پترزبورگ در طی 250 سال اخیر واقع در خیابان نوسکی می باشد. ایده ی ساخت این بنا به ملکه الیزابت تعلق دارد که تصمیم داشت در خیابان نوسکی، مرکزی برای تجارت اصلی روسیه بسازد. در سال 1750 چند معمار برجسته برای طراحی این ساختمان آزمون دادند و در نهایت طرح Bartoloemeo Rastrelli و Antonio Rinaldi مورد قبول واقع شد که متشکل از سبک نئوکلاسیک ژان باپتیست بود. طراحی و ساخت و ساز این بنا بیش از بیست سال از 1761 تا 1785 به طول انجامید.

 

ساختمان Gostiny Dvor شبیه به یک مستطیل نامنظم در بازی آرکید می باشد که دو طبقه از آن رو به حیاط داخلی بوده که ایوانی زیبا دارند و نیز در هر چهار گوشه ی خارجی آن یک رواق مرکزی بزرگ رو به خیابان نوسکی وجود دارد. برخی از طرح های خاص معماری ظاهری این بنا به دلیل کمبود بودجه رد شد و شاید اگر آن طرح ها صورت می گرفتند امروزه شاهد بنای بسیار باشکوه تری در خیابان نوسکی بودیم. در سال 1887 نمای Gostiny Dvor به شکل قابل توجهی دستخوش تغیر شد و یک گنبد در بالای ایوان مرکزی به آن افزوده و دیوارها نیز با گچ بری ها و مجسمه های زیبایی آراسته شدند.

 


مرکز خرید المپیک پلازا OLYMPIC PLAZA سن پترزبورگ

 

المپیک پلازا  » یکی از مراکز خرید معروف در شهر سن پترزبورگ  المپیک پلازا  می باشد که برای بسیاری از ساکنین شهر سن پترزبورگ نامی آشنا دارد و از جمله مراکز خرید و خدماتی ترکیبی به شمار می رود و بسیاری از مردم این شهر برای خریدهای روزانه به این مرکز مراجعه می کنند. این مرکز خرید که دارای ساختمانی با معماری مدرن با مساحتی در حدود 13 هزار متر مربع است در سال 2010 توسط یک تیم معماری قوی در سن پترزبورگ طراحی و ساخته شد و مورد توجه بسیاری از اهالی شهر سن پترزبورگ قرار گرفت.

 

ترکیبی از فروشگاه ها و خدماتی که در شش طبقه، در مرکز خرید المپیک پلازا وجود دارد عبارت اند از: ده ها فروشگاه خرده فروشی که دارای اجناس مختلفی می باشند، مرکز ویزای فنلاند که در طبقه دوم این ساختمان قرار دارد، یک باشگاه تناسب اندام که دارای سالنی به مساحت 3000 متر مربع در طبقات بالایی قرار دارد، بر روی سقف نیز یک استخر روباز طراحی شده که شنا در روزهای آفتابی در این استخر بسیار لذت بخش است و همچنین دارای یک پارکینگ بزرگ برای رفاه شهروندانی است که به این مرکز خرید مراجعه می کنند و سایر خدمات رفاهی دیگر از جمله آسانسور و پله برقی و غیره نیز در آن برای رفاه هرچه بیشتر مشتریان موجود است

 

در المپیک پلازا یک مرکز صدور ویزای فنلاند قرار دارد که می توان از آن مرکز برای دریافت ویزای شنگن فنلاند اقدام کرد، همچنین باشگاه تناسب اندام (Olymp) که ارائه دهنده خدمات به ورزشکاران رشته بدن ‌سازی در این محدوده از شهر سن پترزبورگ می باشد در این ساختمان وجود دارد، در بخش های فروشگاهی نیز انواع پوشاک، کیف، کفش و لوازم جانبی با مد روز دنیا در اختیار مشتریان قرار داده می شود، همچنین مشتریان می توانند مواد غذایی خود را نیز از طریق سوپرمارکت های موجود در این مرکز که در تمام ساعات روز باز هستند خریداری کنند و یا اینکه برای صرف یک وعده غذا یا نوشیدنی ساعاتی را در یکی از رستوران ها یا کافی شاپ های المپیک پلازا با دوستان و خانواده بگذرانند و از خدماتی دیگری همچون وای فای رایگان نیز بهره ‌مند شوند.

 

پاساژ ولادیمیرسکی Vladimirsky Passage در سن پترزبورگ

 

پاساژ ولادیمیرسکی Vladimirsky Passage در مقابل کلیسای جامع ولادیمیرسکی Vladimirsky واقع‌شده است. در طبقه اول آن یکی از بهترین نانوایی‌های سن‌پترزبورگ قرار دارد که در آن شما می‌توانید نوشیدن قهوه و خوردن شیرینی‌های رولتی بسیار لذیذ، ساندویچ و کیک‌های روسی را تجربه کنید. در زیرزمین این پاساژ نیز یک سوپرمارکت بزرگ شبانه روزی قرار دارد.

 

فروشگاه پونت قوژ Au Pont Rouge در سن پترزبورگ

یکی از اولین فروشگاه‌های ساخته ‌شده در جهان، فروشگاه Au Pont Rouge است. این فروشگاه در سال 1907 بنا شد و 108 سال بعد در سال 2015 مجددا بازسازی شد. اولین مشتریان این مرکز خرید، خانواده‌های سلطنتی بودند اما در حال حاضر عموم مردم می‌توانند در این فروشگاه به خرید بپردازند.

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به مراکز خرید در سن پترزبورگ
معراج گشت آسمان