لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

مهاجرت به فرانسه

مهاجرت به فرانسه

مهاجرت به فرانسه :

 روش های گونا گونی هست که میتوانید برای مهاجرت به فرانسه انجام دهید .از جمله راه های مهاجرت به کشور فرانسه عبارتند از تولد بچه.

مهاجرت به فرانسه از طریق ازدواج هم یکی از راه ها میباشد ، مهاجرت به فرانسه از طریق کار ، مهاجرت تحصیلی و ثبت شرکت و سرمایه گذاری می باشد.  

این کشور در سطح جهانی برای فرهنگ خود شناخته شده است، غذاها و شراب این کشور مشهور است. 

دارای سابقه رنگین به عنوان یکی از اولین ابرقدرت جهانی، و مدت طولانی است نقش فعال در امور جهانی ایفا کرده است. 

این کشور عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد است، یکی از اعضای موسس اتحادیه اروپا است، و بخشی از منطقه شنگن اتحادیه اروپا است که کمک های مالی حرکت آزاد در بیشتر قسمت های قاره اروپا است.

تور فرانسه سفر به سرزمین عشاق را با معراج گشت آسمان تجربه کنید

اقامت و مهاجرت به فرانسه :

شما طریق ازدواج در کشور فرانسه شما می توانید با ازداج با یک شهروند فرانسوی پس از چهار سال از ازدواج به یک شهروند فرانسوی تبدیل شوید و این راه جز یکی از راه های اصلی میباشد و تا زمانی که:  تا زمانی که هنوز ازدواج شما پابرجاست؛ تا زمانی که همسر شما تابعیت این کشور خود را حفظ کند.

 

شما می توانید ثابت کنید که به خوبی دانش زبان فرانسه را دارید. در زمان هایی رید جاستکومیت های کیفری می توانند در تمام این مراحل شما را یاری کنند.مورد نیاز است تا شخص پنج سال در این کشور باشد بعضی از موارد این مقدار افزایش یافته است، به عنوان مثال، اگر شما نمی تواند ثابت کنید که شما به طور مداوم در فرانسه به مدت حداقل سه سال قبل از عروسی خود زندگی کرده اید.

 

 اگر شما در خارج از کشور ازدواج کرده باشید، قبل از شهروندی ثبت ازدواج خود را باید در رجیستری civl فرانسه ثبت کنید.

 

مهاجرت به کشور  فرانسه از طریق تولد :

اشخاصی که در کشور فرانسه متولد شده اند و یکی از والدین آن ها نیز در فرانسه متولد شده است به صورت اتوماتیک تابعیت فرانسه را بدست می آورند.

اشخاص متولد شده در فرانسه از والدین خارجی تحت شرایط زیر می توانند تابعیت فرانسه را بدست بیاورند.  با تولد اگر شخص بدون وضعیت باشد. در ۱۸ سالگی اگر شخص از ۱۱ سالگی به بعد ۵ سال در فرانسه اقامت داشته باشد. بین ۱۶ و ۱۸ سال اگر بعد از ۱۱ سالگی ۵ سال را در فرانسه اقامت داشته باشد.

 

بین ۱۳ و ۱۶ با درخواست والدین و سکونت پیوسته از سن ۸ سال اگر در فرانسه از والدینی متولد شده باشد که قبل از استقلال در مستعرات فرانسه متولد شده باشند.

 

تابعیت برای اشخاصی که در خارج از فرانسه متولد می شوند  کودک (مشروع یا طبیعی) فرانسوی است اگر در فرانسه متولد شده باشد و حداقل یکی از پدر و مادر نیز در فرانسه متولد یا شهروند فرانسوی باشد.

 

شخص فرانسوی است اگر یکی از والدین او فرانسوی باشد.

 

مهاجرت به کشور فرانسنه از طریق تحصیل :

مهاجرت به کشور فرانسه از طریق تحصیل و تحصیل در فرانسه در تمامی مقاطع امکان پذیرمیباشد.

با توجه به جمعیت ۶۷ میلیونی این کشور دانشگاه ها و موسسات آموزشی مناسبی برای تحصیل در این کشور وجود دارد. تحصیل در فرانسه دارای شرایط خاصی است که برخی از آن ها به شرح زیر هستند.  

 

شخص باید بالای ۱۸ سال باشد. دوره و نوع پذیرش شخص باید مشخص باشد. شما باید در مقاطع آموزش عالی پذیرفته شده باشید. برای دوره های کوتاه مدت تحصیلی شخص باید برای ویزای کوتاه مدت اقدام کند.  برای اقامت های بیشتر از ۳ ماه و کمتر از ۶ ماه باید برای ویزاهای موقتی بلند مدت اقدام شود.

 

 برای اقامت های بیشتر از ۶ ماه باید برای ویزاهای بلند مدت که معادل اجازه اقامت هستند اقدام کرد.  مانند اکثر ویزاهی دانشجوی شما به پاسپورت معتبر، عکس و نامه پذیرش نیاز دارید و باید فرم درخواست ویزا را تکمیل و امضا کنید، برای اشخاص زیر ۱۸ سال فرم درخواست ویزا باید توسط والدین امضا شود. معمولا پروسه تایید ویزا ۲ ماه به طول می انجامد.

 

 دانشگاه های بسیار معروفی و معتبر در فرانسه وجود دارد که شما با داشتن شرایط می توانید برای آن ها اقدام کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید تحصیل در فرانسه را با کلیدواژه آژانس معراج گشت در گوگل سرچ کنید.

 

 با در نظر داشتن این مطلب که  تحصیل در کشور فرانسه به صورت رایگان می باشد لیکن هزینه های زندگی در کشور فرانسه به نسبت دیگر کشورها که تحصیل در آن ها به صورت رایگان است ، بسیار بالا می باشد.  هزینه تحصیل در کشور فرانسه درهردو مقطع فوق لیسانس و دکترا به صورت کاملا رایگان است اما اشخاص علاقمند به تحصیل در کشور فرانسه باید هزینه های زندگی  فرانسه را نیز در نظر گیرند که در پاریس حدوداً ماهی ۹۰۰ یورو به بالا و در شهرستان ها ۷۰۰ یورو به بالا می باشد.  

 

آژانس معراج گشت برترین ارائه کننده خدمات مشاوره ای حقوقی درباره فرانسه و هزینه های زندگی در فرانسه می باشد .


یکی دیگر راه مهاجرت به فرانسه از طریق هزینه های زندگی در فرانسه :

لازم به ذکر است ۷۰ درصد هزینه های گفته شده مربوط به مسکن می باشد که بسیار هزینه بالایی است در نتیجه دولت فرانسه جهت مرتفع کردن این مشکل تصمیمی اتخاذ کرده است و آن این است که در کشور فرانسه سازمان هایی به نام CAF  وجود دارد که پس از اقامت در کشور فرانسه ، این سازمان ها مقداری از هزینه های مسکن را پوشش می دهند  چقدر هزینه های زندگی در فرانسه را در هر ماه صرف می کنید به شیوه زندگی خودتان بستگی دارد و در آن شما قصد دارید اقامت را بپذیرید. به نظر می رسد که در زندگی روزمره در پاریس، در هر بودجهای از هرگونه بودجهای از آرامش آرام در گوشه ای آرام فرانسه مانند شارنت یا اوورن استفاده شود.

 

 هزینه های خورد و خوراک در فرانسه هفتگی شما بستگی به این دارد که آیا شما در زنجیره ای از سوپرمارکت های خارج از شهر مانند Carrefour یا در یک فروشگاه محلی قرار می گیرید که گران تر خواهد بود. مغازه ها در اکثر شهرها کوچک، فریبنده و فردی هستند که به خرید یک مرحله ای متعهد نیستند. اگر شما یک باگت را بخواهید، به بولانگری بروید. شما سیگار را از توت، گوشت بوچری، شکلات از محرمانه خریداری می کنید.  اگرچه در خرید سوپرمارکت برخی از خرید های عمده شما وجود دارد، یکی از لذت های بزرگ کشور فرانسه، بازار آن است. در بازارهای خارج از محدوده های تازه ای قرار می گیرند و اگر می توانید در حدود ساعت ۱ صب Marché d’Aligre، در منطقه ۱۲ منطقه پاریس، یکی از ارزانترین و شلوغ ترین بازارها است و با بازار پوشش داده شده برای گوشت، مرغ و پنیر تکمیل شده است.  درباره فرانسه و هزینه های زندگی در فرانسه  می توان گفت که اگر شما یک آپارتمان را اجاره می کنید، باید برای نگهداری ساختمان و امکانات دیگر هزینه کنید. شارژ شامل مواردی نظیر تمیز کردن راه پله، اتهام تهویه مطبوع، تعمیر آسانسور، آب، و غیره است. اقامت لوکس تر، بیشتر به شما پرداخت می شود. این اتهامات اغلب در قیمت اجاره به عنوان “هزینه های شامل” می باشد. اگر اینطور نیست، به عنوان یک ماده جداگانه به عنوان “هزینه ها” نمایش داده می شود. هزینه های زندگی  ماهانه در پاریس هزینه های نگهداری ماهانه ۲۵ یورو (۲۹٫۷۵ دلار) در هر سال (۲٫۳۲ € [۲٫۷۶ دلار] در هر فوت مربع).  هزینه های زندگی در فرانسه نیز به اندازه اموال شما و همچنین آب و هوا بستگی دارد. برای اکثر زوج هایی که در یک خانه معمولی روستایی در خارج از سردترین مناطق آلپ زندگی می کنند، هزینه های گاز و برق در فصل بهار و تابستان به میزان ۵۰ دلار و در ماه زمستان حدود ۱۰۰ دلار می باشد. با توجه به تلفن، اینترنت و تلویزیون کابلی پایه، معمولا می توانید “بسته بندی” را که هزینه های آن را حتی پایین تر می اندازد و گاهی اوقات کمتر از ۶۰ دلار (۶۸ دلار) در ماه (یا کمتر)  شما عزیزان اگر می خواهید در خصوص قوانین و راه های مهاجرت به فرانسه و شرایط زندگی در فرانسه و اقامت دائم فرانسه از طریق تحصیل و کار در فرانسه  اطلاعات داشته باشید و سپس برای مهاجرت به فرانسه اقدام نمایید و همچنین می خواهید که هزینه های زندگی در فرانسه  را با شرایط خود مورد مقایسه قرار دهید می توانید با آژانس معراج گشت آسمان همکار موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش و شعبه مرکزی آن در وین اتریش به صورت مستقیم تماس حاصل نموده و یا با تمامی دفاتر همکار این موسسه در سراسر ایران برای  مهاجرت به فرانسه و شرایط زندگی در فرانسه می توانید با مشاورین متخصص و کارشناسان امور بین الملل در این دفاتر درباره اخذ اقامت فرانسه مشاوره رایگان دریافت نمایید .

 

 

مهاجرت به کشور فرانسه از طریق تحصیل :

مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل و تحصیل در فرانسه در تمامی مقاطع امکان پذیر است با توجه به جمعیت ۶۷ میلیونی این کشور دانشگاه ها و موسسات آموزشی مناسبی برای تحصیل در این کشور وجود دارد. تحصیل در فرانسه دارای شرایط خاصی است که برخی از آن ها به شرح زیر هستند.  شخص باید بالای ۱۸ سال باشد. دوره و نوع پذیرش شخص باید مشخص باشد. شما باید در مقاطع آموزش عالی پذیرفته شده باشید. برای دوره های کوتاه مدت تحصیلی شخص باید برای ویزای کوتاه مدت اقدام کند.  برای اقامت های بیشتر از ۳ ماه و کمتر از ۶ ماه باید برای ویزاهای موقتی بلند مدت اقدام شود.

 

 برای اقامت های بیشتر از ۶ ماه باید برای ویزاهای بلند مدت که معادل اجازه اقامت هستند اقدام کرد.

 

 مانند اکثر ویزاهی دانشجوی شما به پاسپورت معتبر، عکس و نامه پذیرش نیاز دارید و باید فرم درخواست ویزا را تکمیل و امضا کنید، برای اشخاص زیر ۱۸ سال فرم درخواست ویزا باید توسط والدین امضا شود. معمولا پروسه تایید ویزا ۲ ماه به طول می انجامد.  دانشگاه های بسیار معروفی و معتبر در فرانسه وجود دارد که شما با داشتن شرایط می توانید برای آن ها اقدام کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید تحصیل در فرانسه را با کلیدواژه معراج گشت در گوگل سرچ کنید.

 

 با در نظر داشتن این مطلب که  تحصیل در کشور فرانسه به صورت رایگان می باشد لیکن هزینه های زندگی در کشور فرانسه به نسبت دیگر کشورها که تحصیل در آن ها به صورت رایگان است ، بسیار بالا می باشد.

 

 هزینه تحصیل در کشور فرانسه درهردو مقطع فوق لیسانس و دکترا به صورت کاملا رایگان است اما اشخاص علاقمند به تحصیل در کشور فرانسه باید هزینه های زندگی  فرانسه را نیز در نظر گیرند که در پاریس حدوداً ماهی ۹۰۰ یورو به بالا و در شهرستان ها ۷۰۰ یورو به بالا می باشد.

 

 

نحوه گرفتن ملیت فرانسوی :

اگر بچه‌ ای که در کشور خارجی به دنیا آمده است، والدینی فرانسوی داشته باشد، با شرط گرفتن گواهی ملیت فرانسوی می‌تواند شهروند محسوب شود.

برای درخواست این گواهی نیازی نیست فرد حتما در فرانسه حضور داشته باشد. افرادی که در کشورهای بیگانه متولد شده‌اند و زوجی فرانسوی دارند، می‌توانند پس از گذشت 4 سال از ازدواج، شهروند فرانسوی محسوب شوند.

 

معایب مهاجرت به فرانسه :

در کل مزیت های مهاجرت به فرانسه از معایب آن بیشتر خواهد بود اما این نکته را نباید فراموش کرد که بالاخره هر کشوری دارای معایبی نیز خواهد بود، به عنوان مثال اختلاف طبقانی بین اتباع فرانسوی و مهاجران در این کشور بسیار دیده میشود و بافت شهرهای فرانسه به این صورت میباشد که بیشترین پیشرفت و پویایی زندگی در شهر پاریس دیده میشود که در شهرهای دیگر فرانسه کمتر خواهد بود و از طرفی هم این کشور از شهرهای گران دنیا میباشد.  از دیگر معایب مهم مهاجرت به فرانسه نرخ بیکاری و شرایط استخدام این کشور میباشد زیرا اکثر استخدامی ها در بخش خصوصی توسط شخص کارفرما صورت میگیرد نه بخش دولتی و اکثرا تا فردی تسلط کامل به زاب فرانسه نداشته باشد به راحتی نمیتواند در این کشور کار پیدا کنید. در نوشتار بالا سعی بر این شد تا موضوعات پرتکرار که هرروزه برای متقاضیان مهاجرت به فرانسه مورد سوال و پرسش قرار میگیرد به شما عزیزان توضیح داده شود، 


آگهی استخدام برای ویزای کاری فرانسه در این حین، یک آگهی استخدام هم در دفتر بیکاری فرانسه به ثبت می‌رسد. سپس گواهی شغلی به مدت 5 هفته به DDTEFP فرستاده می‌شود تا روند کاری فرد شروع شود. پس از آن، این اداره فایل‌ های تایید شده را به ANAEM ارسال می‌کند تا مروری گذرا بر آنچه نوشته شده، داشته باشد و پس از آن، فایل را به کنسولگری خارجی فرانسه بفرستد. فرد استخدام شونده باید شخصا در محل کنسولگری حضور داشته باشد تا مراحل ویزای ورودی به کشور را طی نماید به محض رسیدن فرد به فرانسه، باید از نظر پزشکی معاینه شود تا اجازه کاری به او داده شود. در قسمت دوم مقاله مهاجرت به فرانسه در مورد سوالات پر تکرار مهاجرت به این کشور یعنی مهاجرت به فرانسه از طریق خرید ملک، مهاجرت به فرانسه از طریق تمکن مالی و معایب مهاجرت به فرانسه و همچنین دلایل آن می پردازیم.

 

شرکت های بین المللی برای کار در فرانسه :

سه مورد خاص برای انتقال یافتگان شرکت‌های بین‌المللی و پرسنل بین مرزی وجود دارد:

 

 گروه اجرایی سطح بالا

گروه انتقال یافته موقتی

گروه تازه استخدام شده طبق قانون عرفی نظام

 

گروه اول، یعنی گروه اجرایی سطح بالا، تمایل به صرفه جویی در زمان داشته و الزامات سختگیرانه‌ای در مورد حداقل حقوق دریافتی، ارشد محسوب شدن در گروه و وجود روابط صمیمی در گروه دارند. گروه دوم، راه حل کوتاه مدتی در نظر گرفته‌اند که طی آن، حداقل حقوق دریافتی یا شرط بین‌المللی بودن گروه برای دسته اجرایی سطح بالا، مورد قبول نیست در نهایت، اگر استخدام در فرانسه برای طولانی مدت باشد، گروه سوم از لحاظ وقت بیشتر صرفه‌جویی خواهند کرد هرچند که یک گزینه‌ قابل دوام و تمام نشدنی باشد.  بر اساس روش استاندارد برای درخواست مجوز کار، کارفرمایان فرانسوی با کمک گرفتن از مشاوران فرانسوی، دادخواستی تنظیم می‌کند. این دادخواست دربردارنده‌ اسنادی درمورد اطلاعات شخصی کارمند به همراه اطلاعات خانوادگی، مدارک تحصیلی وی، ترجمه‌ قسم‌نامه فرد، چنانچه فرانسوی نباشد، به همراه گواهی‌هایی از کارمند فرانسوی با شرح موضوع نیاز به داشتن کارگر فرانسوی و اطلاعاتی در مورد مسکن کارمند و تعهدنامه پرداخت حق عضویت به اداره مهاجرتی فرانسه (ANAEM) است. این فایل‌ها در اختیار DDTEFP قرار داده می‌شوند.

معراج گشت آسمان با تور فرانسه این امکان را به شما می دهد که با سفری چند روزه و برنامه ریزی دقیق و اصولی اطلاعات کافی درباره این کشور کسب کنید.


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 1 امتیاز دهنده به مهاجرت به فرانسه
معراج گشت آسمان