لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

ساحل پاتونگ پوکت

ساحل پاتونگ پوکت

پاتونگ معروف ترین استراحتگاه ساحلی پوکت است. پاتونگ با وجود تنوع گسترده ای از فعالیت ها و زندگی شبانه ، مکانی ایده آل برای مهمانی و بازی استو معمولا اکثر گردشگران در مدت اقامت خود درتور پوکت بیشترین وقت را در این منطقه میگزرانند . 

شبانه شهر دارای یک زندگی شبانه شلوغ است که به معنای واقعی کلمه صدها رستوران ، کافه های آبجو ، کافه های برو و البته کلوپ های شبانه را شامل می شود. 

 

زندگی شبانه در حوالی Soi Bangla (جاده Bangla) محور است اما بخش هایی از شهر آرام وجود دارد. 

 بازدیدکنندگان که امیدوارند نگاهی اجمالی به شرق عجیب و غریب نشان دهند ، ممکن است آن را در اینجا پیدا نکنند ، اگرچه خیابان های گرم ، چراغ های نئونی و فضای پر هرج و مرج پاتونگ می توانند برای ورود جدید بسیار زیاد باشند. 

 

نکته کلیدی برای لذت بردن کامل از مکان ، قدم زدن در خود ، نوشیدن آب زیادی و یادگیری معنی "mai pen rai" است - که تقریباً به "مهم نیست" یا "نگران نباشید ، خوشحال شوید" است.

ساحل پاتونگ

ساحل پاتونگ پوکت :

 شاید جالب یاشد که بدانید این ساحل بقدی مهم و معروف ایت که اگر گردشگران ترجح میدهند به جای اقامت در هتل ۵ ستاره دور از این ساحل در ۱ هتل ۳ ستاره نزدیک به این ساحل اقامت داشته باشند . یکی از ویژه های هتل که در نزدیکی این ساحل میبشند این است که هزینه رفت و آمد را کاهش میدهند .

 

منطقه پاتونگ ساحلی در خط سواحل  مرکز اصلی توریسم و خرید در جزیره  پوکت میباشد.

 این ساحل  از اواخر دهه ۸۰ میلادی بین توریست ‌های غربی و ویژه اروپایی ‌ها محبوب بوده و هم اکنون با هتل های برند متعدد تبدیل به قبله آمال توریسم جهان شده است.  

زندگی بدون محدودیت و آزاد به همراه ساحلی با زیبایی کم ‌نظیرو با داشتن امنیت بالا  عوامل موفقیت پاتونگ هستند.

البته نباید نقش مراکز خریدبزرگ  رستوران‌ها و ماساژ پای تایلندی را فراموش کرد.

اما اگر واقع‌بین باشیم اینها فقط خامه روی شیرینی اصلی هستند.

 ساحل 3 یا 4 کیلومتر طول دارد و معمولاً بخش میانی آن با بیشترین ازدحام روبه‌روست.

حتی جای کافی برای پارک یک دوچرخه هم وجود ندارد. بخش شمالی ساحل، با فاصله‌ای اندک از اقامتگاه نووتل پوکت، با دکه‌های غذای محلی و آب زلال و آبی بسیار خلوت‌تر و آرام‌تر است.

آب در بخش جنوبی و نزدیک پل همیشه زلال نیست، اما زیرپل با یک روستای ماهیگیری سنتی غافلگیر خواهید شد. صندلی‌های ساحلی ناپدید شده‌اند اما می‌توانید در ازای 200 بات چادر آفتابگیر اجاره کنید.

می‌ توانید از پاراسل لذت ببرید یا جت اسکی اجاره کنید و خودتان را به کشتن بدهید (این یک هشدار است.)  فعالیت‌های تفریحی ورزشی متعددی در ساحل وجود دارند که البته در مقابل تفریحات دیگر این منطقه، حاشیه (خامه روی شیرینی) محسوب می‌شوند.

 اگر به دنبال تفریحاتی غیر از هیجان ‌های معمول می‌گردید، جت اسکی‌سواری، پاراسل، اسکی روی آب، تیراندازی، کلاس‌های آشپزی، بولینگ، کلاس‌های نقاشی روی پارچه و کارتینگ تضمین می‌کنند که در ساحل پاتونگ همیشه کاری برای انجام دادن داشته باشید.


جابجایی در ساحل پاتونگ پوکت

 جالب است که بدانید که اکثر افراد علاقه دارند تا در این ساحل از وسیله ای زیبا و کوچک به نام توک توک برای حمل و نقل استفاده کنند و البته بد نیست بدانید که توک توک وسیله ای هستند که در شکل های مختلف در  شهر قابل مشاهده می باشند.

 آژانس معراج گشت آسمان پیشنهاد میکنند که در سفر به تایلند حتما از این وسیله استفاده کنید .

 بیشتر توک توک ها شبیه به موتر  که در قسمت عقب آن جایگاهی برای مسافران کار گذاشته شده است که درست همین امر توک توک سواری را جالب تر می کند ولی یادتان باشد قبل از این که توک توک سواری خود را آغاز کنید باید با راننده در مورد قیمت سوار شدن بر این توک توک را جویا شوید چرا که ممکن است هزینه ای بسیار بالا را از شما دریافت کند . 

 

 تاریخ ساحل پاتونگ پوکت

 

روزی  ساحل پاتونگ فقط یک دهکده ماهیگیری کوچک بود که پر از خانه ها و کلبه های سنتی تایلندی بود.

 کوله پشتی ها ابتدا در دهه 60 و 70 این روستای خواب آلود را با یک ساحل خیره کننده کشف کردند ، اما واقعاً تا یک دهه بعد تصمیم نگرفت تا دولت تصمیم بگیرد Patong را به یک مقصد گردشگری تبدیل کند.

 

پاتونگ در بین اروپایی ها و به خصوص اسکاندیناوی ها به یک ضربه عظیم تبدیل شد. پوکت آنقدر در بین سوئدی ها رواج پیدا کرد که مدتی از پوکت به عنوان "سوئد کوچک" یاد شد.  از آن زمان اوضاع بسیار تغییر کرده است. در حالی که هنوز هم می توان یک ولع ناگهانی را برای برخی از کباب های سوئدی پر کرد ، روس ها و گردشگران چارتر چینی پاتونگ را به شکلی بزرگ کشف کرده اند. اکثر رستوران ها و کافه ها حتی منوهای جداگانه ای دارند که به روسی و ماندارین موجود است.


برخی از موارد  ساحل پاتونگ :

در حالی که ساحل پاتونگ خود یک باریک و طولانی از شن و ماسه سفید ریز و پر آب با آب و رنگ آبی لاجوردی زیبا و گرم است ، اما از زیباترین ساحل پوکت دور نیست و وقتی همه چیز از جمله جو بسیار مهم را فرا می گیرد ، به سختی فاقد آن می شود.

شما به سختی می توانید حوله خود را در هر کجای خانه قرار دهید ، بدون این که ترس این را داشته باشید که یک گروه تور قدم بزنید و کنار ساحل فریاد می زنند و برای گرفتن یک عکس سلفی مناسب برای یکدیگر قرار می دهند. و فراموش نکنید که وقتی نگهبانان دریایی برای ورود به آنجا می آیند ، مواظب باشید و آماده اردک شوید.  اروپای شرقی قرمز آفتاب زده در تیشرت های جعلی و سفید Armani ، گروه های تور که با تلفن های همراه و دوربین های خود در حال گردش هستند و مردان غربی که با بحران اواسط زندگی خود با یک دختر زیبا تایلندی خریداری شده برای چند روز کار می کنند ، کاملا را رقم می زند. کمدی پوچ در بعضی مواقع

 

 

غواصی در ساحل پتونگ :
 

چندین شرکت غواصی در پاتونگ وجود دارد که تورهای غواصی و غواصی را به سمت صخره ها ، غارها ، خراب ها و جزایر موجود در منطقه پوکت انجام می دهند. شما می توانید از سفرهای روزانه یا سفرهای معیشتی طولانی تر که چندین روز طول می کشد انتخاب کنید.

 

 سفرهای روزانه به طور معمول شما را به غواصی در خارج از جزایر Racha Noi & Racha Yai معروف می کند که به دلیل آب شفافشان ، کو Phi Phi شناخته شده است و در آنجا می توانید کوسه ها و لاک پشت های دریایی ، King Cruiser Wreck ، Shark Point ، Anemone Reef و Koh Dok Mai را ببینید.

 

سفرهای Liveaboard معمولاً شما را به غواصی در جزایر خیره کننده سیمیلان می برد که در آنجا در راچلیو راک ، کوه بن و تاچای وجود دارد که می توانید با کوسه های نهنگ و پرتوهای مانتا شنا کنید.

 

 در بسیاری از مراکز غواصی ، می توانید دوره / گواهی غواصی آب PADI Open Water Diving یا دوره کشف غواصی را کشف کنید. Discover Scuba Diving یک دوره جالب و کوتاه است که در آن می توانید در مورد غواصی بیشتر بدانید و با یک مربی یک شیرجه واقعی را انجام دهید.

 

مکان های مهم در ساحل که بایستی از آنجا دیدن کنید!

 

Patong به عنوان محبوب ترین ساحل پوکت ، دارای رستوران ها ، مراکز خرید ، بارها ، نمایش ها و سرگرمی های بیشتری نسبت به سایر مناطق است. این تنها ساحل است که دارای یک مجموعه سینمایی است و در هر بودجه گزینه های اقامتی متنوعی وجود دارد. ا

 

ز هتل های بوتیک خنک گرفته تا هتل های لوکس مخفی و خوابگاه های باسن ، گزینه ها تقریباً بی پایان است.  

برخی از محبوب ترین کارهایی که باید در Patong انجام شود شامل بوکس تایلندی ، زوربینگ ، اتاق فرار ، گشت و گذار ، ویک بوینگ ، غواصی و اسنوکرلینگ ، گارد کارت ، پرش بانجی ، پارازایلینگ ، جت اسکی و پیاده روی جنگل در یک پیاده روی سایبان است.

یک چیز مطمئناً ، پاتونگ بیش از آماده برای سرگرم کردن شما است!  اگر بخواهید مثلاً ویزا خود را تمدید کنید از آنجا که دفاتر دولتی اغلب شعبه ای در پاتونگ دارند دارای مکان مناسب برای اقامت است. ما از دفتر مهاجرت پاتونگ برای تمدید ویزا استفاده کردیم و این یک روند سریع و کارآمد بود که طی حدود 10 دقیقه انجام شد.

 اگر عاشق ورزش های آبی هستید و به جمعیت توجه نکنید ، ساحل پاتونگ ممکن است چیزی باشد که به دنبال آن هستید. و حتی اگر شما مانند ما ، آن را بیش از حد شلوغ کنید ، برخی از سواحل بسیار زیبا که در نزدیکی آن قرار دارند وجود دارد.

تایلند سواحل و جاذبه های زیبا و بی نظیری دارد که میوانید در تور تایلند معراج گشت با برنامه ریزی سفری مناسب از آنها لذت ببرید


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به ساحل پاتونگ پوکت
معراج گشت آسمان