لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

بهترین رستوران ها در باتومی

بهترین رستوران ها در باتومی

اگر شما شخصی  شکمو هستید و دوست دارید در سفر خود با تور باتومی خود انواع رستوران ­‌ها را تجربه کنید،

رستوران های باتومی به راحتی امکان شکم‌گردی را برای شما فراهم می‌کند. رستوران­‌های بسیاری میان رستوران های باتومی وجود دارد که می­‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب و گرسنگی خود را برطرف کنید.

آژانس معراج گشت آسمان در این مطلب تعدادی از بهترین رستوران های باتومی در تور گرجستان را به شما معرفی می­‌کند که در صورت تمایل می‌توانید لذت یک شکم گردی دلچسب را در هرکدام از آنها تجربه کنید.

شهر باتومی گرجستان  شهری کوچک اما پرطرفدار در ساحل دریای سیاه است که به سبب جاذبه ها و امکانات لوکسش، توانسته عنوان پایتخت گردشگری کشور گرجستان را از آن خود کند.

 

کوچکی این شهر به قدری است که از اول تا آخرش را می توانید نیم ساعته و با پای پیاده طی کنید،

اما این از جذابیت های این شهر ساحلی و درجه یک چیزی کم نمی کند. باتومی به سبب شکل و شمایل اروپایی، هتل های مجلل و آب و هوای خوبش از مقاصد گردشگری اروپایی ها محبوب است و اخیرا نیز به جهت نزدیک بودنش به ایران، مورد توجه مسافران و جهانگران ایرانی قرار گرفته است.

 

۱- رستوران بولوار قدیمی 

 

از رستوران های برتر سایت تریپ ادوایزر

 

سبک منو: غذاهای گرجی، اروپایی، اروپا مرکزی، بین المللی، اروپای شرقی، مناسب برای گیاهخواران، وگان

 

ارزیابی هزینه : متوسط، بین 10 تا 25 لاری (حدود 16 هزار تا 40 هزار تومان)

 

وعده: صبحانه، صبحانه دیروقت، ناهار، شام 

 

رستوران بولوار قدیمی قطعا یکی از بهترین رستوران های شهر کوچک باتومی است که در آن می توانید خاطرات خوشمزه و متفاوتی را برای خود رقم بزنید. گرچه قیمت ها قدری زیاد است، اما در عوض می توانید با غذایی فوق العاده که از مواد اولیه تازه تهیه شده، از خودتان پذیرایی کنید. امکان این را دارید که غذای خود را از میان غذاهای محلی و بین المللی انتخاب کرده و در فضایی دوست داشتنی و به همراه موسیقی دلپذیر پیانو آن را صرف کنید. 

آژانس معراج گشت آسمان به شما پیشنهاد میدهد که در سفر به شهر ساحلی باتومی به این رستوران سر بزنید

 

آدرس: گرجستان، باتومی 6000، خیابان نینوشویلی

23A Address: Ninoshvili Avenue 23A  Ninoshvili Avenue 23A, Batumi 6000, Georgia

 

۲- رستوران محبوب خانه خینکالی باتومی :

 

جالب است بدانید اسم این رستوران هم نام یکی از غذاهای لذیذ گرجستان است، غذایی که پایه اصلی آن گوشت چرخ کرده است و آن را در بین خمیری مخصوص می پیچند که در واقع این رستوران دقیقا به دلیل پخت بهترین خینکالی‌ها معروف است و همین باعث شهرت آن شده است. رستوران نمایی ساده و کلاسیک و در عین حال غیر رسمی و راحت دارد که به همراه شنیدن موسیقی گوش نواز می تواند یکی از بهترین خاطرات سفر به گرجستان را برایتان رقم بزند.

 

۳- رستوران شمیخده جناتسواله :

از رستوران های برتر سایت تریپ ادوایزر سبک منو: غذاهای گرجی، مناسب برای گیاهخواران، وگان

 

ارزیابی هزینه : متوسط، بین 10 تا 15 لاری (حدود 16 هزار  تا 24 هزار تومان)

وعده: صبحانه، صبحانه دیروقت، ناهار، شام، شام دیروقت رستوران شمیخده جناتسواله، رستورانی مناسب برای صرف غذاهای باکیفیت گرجی در شهر باتومی است.

 

در این رستوران امکانش را دارید که غذاهای اصیل گرجی را بچشید و از انتخاب خود پشیمان نشوید.

 

این رستوران در مرکز شهر باتومی قرار داشته و فاصله چندانی نیز با ساحل دریا سیاه ندارد.

ساعات سرو غذا: 10 تا 23:30

آدرس: گرجستان، باتومی، خیابان نئوژوردانیا 8

 

Address: 8 Noe Zhordania Street, Batumi, Georgia 

 

۴-رستوران فان فان باتومی :

از رستوران های برتر سایت تریپ ادوایزر

سبک منو: غذاهای اروپایی، مدرن، سبک و کافه ای، مناسب برای گیاهخواران، وگان ارزیابی هزینه: متوسط، بین 15 تا 25 لاری (حدود 24 تا 40 هزار تومان)

وعده: صبحانه، ناهار، شام  رستوران فان فان، مکانی دوست داشتنی با طراحی داخلی دنج و دلپذیر است.

به نسبت دیگر رستوران ها، کمی قیمت بالاتری دارد، اما در هر حال فضای دوست داشتنی رستوران فان فان، غذاهای خوبش و رفتار دلپسند خدمه به اندازه کافی ترغیب کننده هستند.

 ساعات سرو غذا: 9 تا 2 بامداد

آدرس: گرجستان، باتومی 6000، خیابان نینوشویلی 27

فان فان مجموعه ای است که هم کافه و هم رستوران دارد. یکی از ویژگی های این رستوران ۲۴ ساعته بودن آن است و در تمام مدت شب روز باز است . این رستوران هر آن چیزی را که مایل باشید برای شما فراهم می­‌کند. فضای داخلی آن گرم و دوستانه است و به این اجازه را می‌­دهد که به راحتی با خودتان خلوت کنید و از غذا و نوشیدنی خود لذت ببرید. فان ‌فان صرف ‌نظر از آنکه در چه زمانی از طول روز هستید همواره به روی مشتریان خود باز است.

 

۵- رستوران پورتو فرانکو باتومی :

از رستوران های برتر سایت تریپ ادوایزر

سبک منو: غذاهای گرجی، اروپایی، مناسب برای گیاهخواران

ارزیابی هزینه: متوسط، بین 10 تا 25 لاری (حدود 16 هزار تا 48 هزار تومان)

 

وعده: صبحانه، ناهار، شام  رستوران پورتو فرانکو جایی است که می توانید خاچاپوری اصل و خوشمزه، یکی از بهترین و معروف ترین غذاهای گرجی  را در آن امتحان کنید.

پیشنهاد میشود در سفر به باتومی حتما از این رستوران بازدید به عمل آورید

در این رستوران خاچاپوری ها با اندازه های متفاوت سرو می شوند که اندازه کوچکش برای یک نفر کافیست.

رستوران پورتو فرانکو گرچه رستورانی با غذاهای لذیذ است، اما سرویسش به خوبی غذاهاش نیست و ممکن است قدری معطل شوید.

آدرس : گرجستان، باتومی 6010، خیابان زوبالاشویلی 40


۶- رستوران قلب باتومی :

رستوران قلب باتومی نسبتا رستوران کوچک در مرکز شهر است که فضای داخلی آن ‌ترکیبی از دکوراسیون خانه و المان‌های طبیعت است، اغلب افراد در این رستوران حس صمیمیت بیشتری دارد و کارکنان آن بسیار دوستانه برخورد می کنند. این رستوران زیبا یکی از رستوران های محبوب در شهر باتومی است 

در این رستوران اغلب غذاهای گرجستان سرو می شود و طعم بی نظیر این غذاها رستوران قلب باتومی را به یکی از پرطرفدارترین رستوران‌های شهر تبدیل کرده است به علاوه این رستوران برای گیاه خواران نیز غذای مخصوص در منو خود داردو به همین دلیل بسیاری از گیاه خواران به این رستوران میروند .

 به طور کلی کیفیت غذاهای این رستوران خوب است و رنج قیمت‌ها در سطح مناسب‌تری قرار دارد.

 

۷- رستوران تاوادوری :

سبک منو: غذاهای گرجی، اروپایی، مناسب برای گیاهخواران، وگان

ارزیابی هزینه: متوسط

وعده: صبحانه، صبحانه دیروقت، ناهار، شام  یکی از رستوران های شناخته شده و معروف باتومی، رستوران تاوادوری است.

وقتی وارد رستوران شوید محلی های بسیاری را می بینید که اگر علاقه ای به فضای دودآلود نداشته باشید، ممکن است برای شما ناخوشایند باشد. با این حال در طبقه دوم، بالکن و سالن این رستوران می توانید فضای متفاوتی را ببنید. غذای گرجی و خوب این رستوران با قیمت مناسب، شما را راضی خواهد کرد. از دیگر امکانات این رستوران اینترنت پرسرعت، پارکینگ و تخفیف و هدیه به مناسبت روز تولد است.

ساعات سرو غذا: 9 تا 24

آدرس: گرجستان، باتومی، خیابان کرنر پوشکینا | خیابان لرمونتو

 

۸- رستوران گلدن پلاس :

 

رستوران گلدن پلاس در هتل چهار ستاره ای به همین نام قرار دارد که در آن بهترین غذاهای گرجستانی، اروپایی و ‌ترکیه ای را سرو می کنند، فضایی بسیار شیک که می توانید اوقات بسیار خوشی را در آن سپری کنید،

رستوران با سنگ‌های روشن و درخشان و همین طور دیوارهایی از سنگ‌های تیره و تزئینات آینه کاری پوشیده شده است که فضایی مجلل را تداعی می کند.

یکی از مزیت‌های اصلی این رستوران فاصله کم آن تا دریاست که نهایتا 5 دقیقه زمان می خواد و فاصله ای حدود 150 متر دارد.

این رستوران مدرن بهترین فرصت را ایجاد می کند تا بعد از صرف غذا کمی کنار دریا پیاده روی کنید، در این رستوران قیمت غذاها کمی گران است که البته این باتوجه به فضا و کیفیت غذای ارائه شده منطقی به نظر می رسد.

 

۹- رستوران مارسیل باتومی :

 از رستوران های برتر سایت تریپ ادوایزر

سبک منو: غذاهای اروپایی، دریایی، اروپای شرقی، مناسب برای گیاهخواران، وگان

ارزیابی هزینه: گران

این رستوران جز رستوران های لاکچری و گران قیمت در باتومی است 

وعده: ناهار، شام  رستوران مارسل گرچه ظاهر چندان جذاب و شکیلی ندارد و قیمت ها قدری بالاست، اما غذاهای فوق العاده اش همه چیز را از یاد شما می برد و باعث می شود دیگر به چیزی جز غذای پیش روی تان فکر نکنید.

غذاهای دریایی اش را حتما امتحان کنید و بدانید هر پرس حجم زیادی از غذا را در برابر شما قرار می دهد. ساعات سرو غذا: 9 تا 24

آدرس: گرجستان، باتومی 6000، خیابان گوگباشویلی 56


۱۰- رستوران مارکوپولو تفلیس :

اگر به دنبال فضایی شیک و در عین حال رمانتیک هستید رستوران مارکوپولو بهترین گزینه است، این رستوران در طبقه چهارم مجتمع پیازا، در میدان زیبا و تاریخی پیازا قرار دارد.

 

 

این میدان یکی از جاذبه‌های گردشگری اصلی باتومی به حساب می آید که اطراف آن مجتمع پیازا قرار گرفته است، البته در این بنا رستوران‌های دیگری نیز وجود دارد اما یکی از پرطرفدار‌ترین آن‌ها همین رستوران مارکوپولو است.

 

نمای داخلی رستوران شیک و ساده است که با سقف شیروانی شباهت زیادی به فضای داخل کشتی پیدا کرده و به علاوه به دلیل استفاده از رنگ‌های روشن غذا خوردن در فضایی آرامش بخش را تجربه خواهید کرد؛ بنابراین اگر می خواهید چند ساعتی از هیاهوی شهر دور بمانید این رستوان را انتخاب کنید البته باید به خاطر داشته باشید که سیگار کشیدن در تمام قسمت‌های این رستوران ممنوع است.

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به بهترین رستوران ها در باتومی
معراج گشت آسمان