لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

بازار ادویه دبی

بازار ادویه دبی

شهر دبی یکی از آن مورد شهرهایی می باشد که در آن هر آنچه را در تصورتان می گنجد را در این شهر به زیبایی خواهید دید ، در این شهر مدرن و دیدنی که به خوبی برای جذب گردشگران تبحر و تخصصی ویژه یافته است و انواع هتل های مجلل و زیبا با امکانات عالی و اینکه تعداد زیادی مراکز خرید دبی ، مراکز تفریحی و مناطق گردشگری دبی در کنار بازار های سنتی و زیبای این شهر مجموعه ای را ساخته اند که نظر هر مسافری را به این شهر جذب می کند . بازار ادویه در دبی یکی از بازار های قدیمی و سنتی و بسیار زیبا است که هر ساله میزبان تعداد زیادی گردشگر و توریست از سراسر دنیا در خود می باشد. بسیاری ایرانی ها هم در نوروز با تور دبی به این شهر سفر می کنند و در هوای بهاری نوروز دبی به بازدید از بازار خوش عطر و بوی ادویه می پردازند. 

بازار معروف ادویه دبی در قلب شهر دبی ، منطقه دیره واقع شده است

آشنایی با بازار ادویه دبی

شهر زیبای دبی یک شهر تجاری و توریستی در کشور امارات متحده عربی است و بهترین منطقه برای شروع این سفر برای شما در می تواند گردش در بازارهای سنتی ، بازار ادویه در منطقه دیره دبی باشد .

 

یک بازار سنتی  که در قلب شهر قدیمی دبی واقع شده است و قدمت آن به بیش از 50 سال می رسد ، این بازار دارای یک ظاهر کاملا متفاوت می باشد که باعث شده است که یک مقصدی پر طرفدار برای عموم مردم الخصوص گردشگران و توریست ها در این کشور شود .

 

بازار ادویه شهر دبی از قرن ها پیش وجود داشته است و مورد توجه بوده و هنگام وارد شدن به کوچه های باریک و قدیمی بازار ادویه در دیره دبی ، یک نفس عمیق بکشید کاملا عطر این ادویه های خوشبو به مشامتان خواهد رسید .

 

لذت بردن از فضای شگفت انگیز و در عین حال خرید کردن از گیاهان معطر و ادویه جات پرطرفدار ، ترشی جات متنوع که درون سبد های بزرگ در کنار مغازه ها برای شما مسافران گذاشته شده است که عطر دلنشینی را در فضا پخش کرده و شما را به یاد بازار بزرگ تهران خواهد انداخت .

 

شما کیسه های ادویه جات مختلف ، ترشی جات ، گیاهان بخور، گلبرگ های گل رز و محصولات دارویی سنتی و گیاهی را در مقابل هر فروشگاه در این بازار خواهید دید  ، در این بازار ادویه های خاص و متنوع بسیاری با سلیقه های مختلف وجود دارد که نباید از خرید آنها صرف نظر کرد زیرا قطعا بعدا پشیمان خواهید شد . 


همانطور که شما گردشگران می دانید ، ادویه جات در بسیاری از کشورهای دنیا جزو جدایی ناپذیر غذاها و انواع خوراک هایشان می باشد ، بعضی ملل مانند هندوها ، اهمیت بسیار زیادی برای ادویه قائلند و به طبخ خوراک های پر ادویه در سراسر دنیا شهرت یافته اند .

 

بازار ادویه دبی

 

همچنین در بسیاری از کشورهای جهان ادویه های مخصوص همان شهر بیشتر از سایر ادویه ها استفاده می شود که برخی این مساله را به آب و هوای هر ناحیه نسبت می دهند ، کشورهای زیادی در منطقه خاورمیانه و حتی کل دنیا از جمله ایران بازارهایی مخصوص فروش ادویه تعبیه شده است که به صورت جرئی یا کلی به فروش می رسد و اینکه شهر دبی که در کشور امارات متحده عربی قرار دارد نیز یک بازار ادویه مخصوص و بزرگ در این زمینه دارد .


اگر به دنبال خرید این ادویه ها هستید و مهمتر از آن کنترل قیمت در بازارها و حتی در فروشگاه ها برایتان  اهمیت دارد ، این گزینه خوبی برای شما در سفر به دبی به شمار می رود .

 

به محض این که شما بازدید کنندگان در بازار ادویه ها در دبی قدم بزنید ، طعم های متنوع زیادی از جمله زعفران ، هل ، زیره و دیگر انواع ادویه های معروف دنیا را که تصویر فرهنگ های کشور های دیگر آسیایی برایتان رغم خواهد خورد .

 

میوه ها و ریشه های زردآلو ، چوب های زردچوبه ، زنجبیل ، زردچوبه ، انواع فلفل ها ، پاپریکا و همچنین گونه های نادر از قبیل عصاره آفتابگردان و پوسته آن از مهمترین های خرید در بازار معروف ادویه در دبی است و همانطور که همه شما گردشگران از آن با خبر هستید ، یکی از ارزشمند ترین و گرانترین ادویه های موجود در دنیا ، زعفران می باشد که ایده آل ترین و بهترین های آن را در این بازار می توان یافت و خریداری کرد .

 

البته نا گفته نماند که تمام ادویه جات به صورت خشک و پودر به فروش برای شما و عموم بازدید کنندگان می رسد . 

 

بازار ادویه شهر دبی


ضمنا علاوه بر ادویه جات ، در این بازار بزرگ نیز عطر و بوی آجیل و میوه های خشک شده و همچنین سایر سوغاتی های عربی باستانی مانند پشمینه و صنایع دستی دست دوزی که قطعا مورد پسند و توجه شما  قرار میگیرد به فروش می رسد .

 

همچنین مغازه داران بسیار مهربان و محترمانه با شما برخورد خواهند کرد و نهایت تلاش را می کنند که نهایت راهنمایی و کمک برای خرید کردن را در اختیار شما مسافران قرار دهند . 

 

بازار ادویه شهر دبی در همسایگی بازار طلای معروف دبی که خود بازاری دیدنی و بسیار زیبا می باشد نیز قرار دارد ، ادویه ها در رنگ ها و عطر های خارق العاده هر چه بیش از پیش این بازار را برای عموم گردشگران ، خاص و ویژه میکند .

 

در این بازار فروشندگان کار بلد و با سابقه کاری بالا به خوبی کالای مورد نظر شما را برایتان می آورند و کاملا شما را راهنمایی می کنند و شما عزیزان با بازدید از این بازار ها هر چه بیشتر میتوانید با فرهنگ و آداب و رسوم مردم دبی خیلی بیشتر و راحتتر آشنا شوید . بازار ادویه در دبی مکانی عالی و کامل برای خرید و آشنایی با انواع ادویه جات و میوه های خشک و بوخورهای خوشبو و خاص در دنیا میباشد . 

 

bazar dubai


جالب است بدانید بازار ادویه دبی ، شباهت بسیار زیادی به بازارهای سنتی ایرانی دارد و دارای حجره های متعدد و شلوغی می باشد و همینطور شما در حین پیاده روی در این مکان انواع فروشندگان دستفروشی را خواهید دید که مشغول به کارند .

از دیگر محصولاتی که در بازار ادویه دبی ، معمولا توسط دستفروشان به فروش می رسد ، انواع عطر و ادکلن است . بازار ادویه دبی که یکی از قدیمی ترین بازارهای دبی است و به نام بازار قدیمی دیره نیز در بین عموم مردم و گردشگران شناخته می شود که در همسایگی بازار طلای دبی در منطقه دیره واقع شده است  .

 


تور دبی هتل 5 ستاره در کنار تور دبی 7 شب و 8 روز سفری بی نظیر و به یاد ماندنی را برایتان فراهم می کند.


 

 

 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 3 امتیاز دهنده به بازار ادویه دبی
معراج گشت آسمان