لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

پارک سافاری در بالی

پارک سافاری در بالی

پارک سافاری در بالی این روزها به عنوان یک جاذبه مهم و اساسی تور بالی توانسته توجه کلی مسافر و توریست را به خود جلب کند، مهمتر شما علاقه مندان می توانید به عنوان یک مقصد بسیار عالی برای تعطیلات خود به سراغ سفر به بالی بروید و تجربیاتی عالی رقم بزنید؛ در ادامه جاذبه های مهم گردشگری و همچنین تفریحات بسیار عالی نیز در این شهر همچون سافاری و بازدید از پارک حیوانات می توانئد شما را به وجد آورد پس با ما همراه باشید تا شما را با بیشتر با سافاری و بازدید از پارک حیوانات بالی آشنا کنیم ؛  پس از آن می توانید با خیالی آسوده یک سفر بی نظیر به شهر بالی را تجربه کرده و کلی هیجان و لذت را به خودتان هدیه دهید.

پارک سافاری یکی از جاذبه های گردشگری بالی است که سالانه مورد بازدید تعداد زیادی از مسافران و توریستهای خارجی قرار می گیرد

آشنایی بیشتر با پارک سافاری در بالی

بالی ، نام یک جزیره معروف و گردشگری در تور اندونزی است که مقصد خیلی از گردشگران از نقاط مختلف جهان می باشد. این جزیره از دیدنی های فراوانی برخوردار است که مسافران اندونزی می توانند در آنجا لحظاتی شاد و پرهیجانی را تجربه کنند. پارک سافاری یکی از جاذبه های گردشگری بالی است که سالانه مورد بازدید تعداد زیادی از مسافران و توریستهای خارجی قرار می گیرد و در ادامه لازم است بدانید که پارک سافاری در بالی، نام یک جزیره معروف و گردشگری در کشور اندونزی است که مقصد خیلی از گردشگران از نقاط مختلف جهان است و نیز این جزیره از دیدنی های فراوانی برخوردار است که مسافران اندونزی می توانند در آنجا لحظاتی شاد و پرهیجانی را تجربه کنند.

 

سافاری در بالی

 

 

 

 

در ابتدا لازم به ذکر است که پارک سافاری وسعتی نزدیک به 2.000 کیلومتر دارد که به عنوان بزرگترین باغ وحش در کشور اندونزی و همچنین در قسمت جنوب شرق آسیا نامبرده می شود و این پارک بیرون از شهر دنپازار قرار دارد که از 2 قسمت تشکیل شده است. یک قسمت آن پارک آبی  آن است که از حیوانات دریایی مختلفی تشکیل شده است و قسمت دیگر آن پارک جنگلی است که حیوانات وحشی را در آن نگهداری می کنند، بد نیست بدانید که باغ وحشی که در پارک سافاری بالی وجود دارد از مهم ترین جاذبه های گردشگری بالی می باشد گردشگران و مسافران بالی می توانید با وسیله نقلیه خود را به آنجا برسانند و حیوانات را از نزدیک مشاهده کنند و در صورت تمایل به آنها غذا بدهند و یکی دیگر از تفریحاتی که مسافران بالی از آن استفاده کنند فیل سواری در این باغ وحش است. برای وارد شدن به پارک سافاری بالی باید 90 دلار هزینه پرداخت کنید و ساعت کاری این مجموعه نیز از ساعت 8 صبح آغاز می شود و تا ساعت 6 بعد از ظهر باز می باشد. 

 

تجربه سافاری بالی


 

 


 

 

 

 

آژانس معراج گشت مجری تور بالی با بهترین قیمت و بهترین خدمات در خدمت شما عزیزان 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 21 امتیاز دهنده به پارک سافاری در بالی
معراج گشت آسمان