لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

کافه کیریت در شهر آنکارا

کافه کیریت در شهر آنکارا

کافه کیریت یکی از کافه های بسیار معروف شهر آنکارا در تور ترکیه می باشد که اگر از علاقمندان به کافه گردی هستید و قصد سفر با تور آنکارا را دارید در این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات کامل تری از این کافه به شما علاقه مندان بدهیم.

کافه کیریت یکی از کافه های بسیار معروف شهر آنکارا می باشد که کلی طرفدار دارد

معرفی کافه کیریت آنکارا | Kirit Cafe

کافه کیریت که در محله آلتینداگ و در سامانبازاری واقع شده است یکی از دنج ترین و زیبا ترین کافه های شهر آنکارا محسوب می شود. در ابتدا با ورود به این کافه ممکن است احساس کنید که وارد یک موزه آثار باستانی شده اید ,  چرا که  تمامی دیوار های این کافه با انواع وسایلی نظیر کلید، ساز، تابلو های زیبا، مجسمه های کوچک، روزنامه های قدیمی و غیره تزئین شده اند و نظر تمامی گردشگران آنکارا را به خود جلب می کند. در منوی کافه کیریت انواع صبحانه های ترکی، میان وعده، کافه، قهوه، نوشیدنی، شیرینی و غیره به چشم می خورد و گردشگران آنکارا با توجه به سلیقه خود می توانند هر یک از آن ها را سفارش داده و در محیطی زیبا، دنج و دوست داشتنی سفارش خود را نوش جان کنند. اگر قصد مراجعه به کافه کیریت را دارید حتما صبحانه ترکی را امتحان کنید چرا که بسیاری از مشتریان این کافه معتقد اند لذیذ ترین صبحانه ترکی در کافه کیریت سرو می شود. 

 

کافه کیریت در آنکارا

 

در واقع کافه کیریت، کافه ای کوچک در محله ای آرام است که پاتوق برخی از افراد محلی نیز به شمار می آید. این کافه با دارا بودن محیطی آرام، پرسنل حرفه ای و منوی بسیار لذیذ توانسه رضایت مشتریان خود را تا حد زیادی جلب کند به طوریکه در سایت تریپ ادوایزر امتیاز 4/5 از 5 را کسب کرده است. بنابراین در سفر به آنکارا رفتن به کافه کیریت را در برنامه های خود قرار دهید.

 

کیریت در آنکارا


 

 


 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 17 امتیاز دهنده به کافه کیریت در شهر آنکارا
معراج گشت آسمان