لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

خلیج مایا تایلند ( Maya Bay )

خلیج مایا تایلند ( Maya Bay )

برای رفتن به خلیج مایا با تور تایلند باید بدانید که مایا یک خلیج بسیار زیبا و شگفت انگیز در جزیره معروف کوه فی فی در کشور تایلند می باشد که بخشی از مجمع الجزایر کوه فی فی است و اینکه از شش جزیره بزرگ و بکر تشکیل شده است . در ضمن به جرات می توان گفت که این منطقه از کشور ، بهشتی واقعی بر روی زمین است که هنوز دست انسان به آن نرسیده است و کاملا بکر مانده است و به دلیل این همه زیبایی عده بسیار زیادی گردشگر را سالیانه جذب خود کرده است . همچنین این خلیج میزبان افرادی است که به دنبال بهترین تفریح اعم از : شنا کردن ، ساختن قلعه های شنی ، شیرجه زدن در آب ، ورزش های آبی و یا خلوت کردن در کنار دنیایی از آرامش و سکوت را می خواهند تجربه کنند ، می باشد .

خلیج مایا بعد از فیلمبرداری فیلم معروف The Beach جزو یکی از مناطق گردشگری پرطرفدار در تایلند شد

معرفی خلیج مایا تایلند

جالب است بدانید خلیج مایا از سه طرف با سه صخره به ارتفاع 100 متر محاصره شده است و داخل خلیج چند ساحل پنهان وجود دارد که اکثر آنها کوچک می باشند و برخی از این سواحل ، وقتی مد از بین می رود دیده می شوند ، ساحل اصلی حدود 200 متر طول دارد که از شن های سفید و نرمی پوشیده شده است و چشم هر گردشگری را خیره می کند .

 

مایا بای


خلیج مایا یکی از زیباترین سواحل در کشور تایلند است که یک خلیج کم عمق احاطه شده توسط حلقه ‌ای از تپه ‌های سنگ آهک شیب ‌دار در جزیره کو فی ‌فی ‌له می باشد و این خلیج دارای یک زندگی دریایی فوق العاده و مهیج و نکته مهم برای ورزشکاران و دوستداران تفریح این است که یک منطقه مورد علاقه برای غواصان است . خلیج مایا بعد از فیلم ساحل در سال 2000 میلادی که در اینجا فیلم برداری آن انجام شد ، در جهان معروف و دیده شد و امروزه بسیاری از گردشگران فقط برای دیدن این ساحل زیبا و معروف به کشور تایلند  سفر می کنند تا این جاذبه را از نزدیک ببینند .

 

درست است که این خلیج بسیار زیبا است ولی اونقدرها هم ساکت و خلوت هم نیست و در هر روز و در هر زمان بیش از 30 قایق تندرو و قایق معمولی در ساحل همراه با قایق ‌های بزرگ برای گردشگران تعبیه شده است و صدها غواص ، مسافران و بازدید کنندگان را به این خلیج حمل می کنند و اگر قصد دیدن این جاذبه که جزو مناطق گردشگری تایلند محسوب می شود را دارید ، سعی کنید در اوایل صبح و یا بعد از 17:00 برای دوری از شلوغی و جمعیت انجام دهید .

 

 


امکانات

شما گردشگران در این خلیج می توانید به شنا بپردازید و یا ساعت ها در ساحل و در میان شن های درخشان استراحت کرده و آفتاب بگیرید و از میوه های استوایی میل کنید و لذت ببرید .


همین طور در این خلیج امکان قایق سواری نیز برایتان فراهم می باشد و اگر اهل قایق سواری باشید ، در این مکان بهترین فرصت برای قایق سواری در میان آب های فیروزه ای را خواهید داشت و امکان تجربه ای خاص را به خود و خانواده تان می دهید و به راحتی می توانید ماهی های رنگی را که در آب شادمانه شنا می کنند را مشاهده کنید .


ساحل خلیج مایا چیزی در حدود 200 متر طول دارد و البته به جز این ساحل ، سواحل دیگری نیز در این خلیج وجود دارد که با مد زیر آب می رود و با جزر دوباره بیرون می آیند که مشاهده آن ها در بسیار هیجان انگیز است .


مرجان های رنگارنگ زیر آب و ماهی های استوایی که در آب زلال شنا می کنند به وضوح مشخص هستند و خلیج مایا بعد از فیلمبرداری صحنه های فیلم The Beach با بازی لئوناردو دی کاپریو ، یکی از جاذبه های گردشگری اصلی جزیره معروف فی فی محسوب شد . بهترین زمان برای سفر به خلیج مایا در فصل اوج گردشگران تایلند یعنی از ماه نوامبر تا ماه آوریل است که دریای آندامان آرام می باشد و دسترسی شما عزیزان در به خلیج آسان می شود . محبوب ترین فعالیت و تفریح در این منطقه زیر آبی رفتن ، شیرجه ، شنا و غواصی در خلیج است که به شما توریست ها این امکان را می دهد فرصت را می دهد که حیوانات و گیاهان زیبا و شگفت انگیز زیر دریا را خودتان نگاه و لمس نمایید .


اگر علاقه مند به دیدن سواحل تایلند هستید ، حتما در برنامه سفر خود خلیج مایا را بگنجانید و شما می توانید برای تماشای جزایر زیبای تایلند با قایق نیز بپردازید .

 

مایا بیچ تایلند


شما در سفر با  تور پوکت ، تور پاتایا و تور بانکوک می توانید بخش عظیمی از زیبایی های جهان را ببینید.

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به خلیج مایا تایلند ( Maya Bay )
معراج گشت آسمان