لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

دبی مارینا ( Dubai Marina )

دبی مارینا ( Dubai Marina )

سالهاست که کشور دبی از مکانی با سواحل شنی و ماسه ای به شهر لوکس و مدرن با آسمان خراش های چشم گیر در دنیا بدل شده است ، این شهر با داشتن ساختمان های بلند ، بزرگترین و زیباترین هتل ها و بیشترین و لوکس ترین مراکز خرید دبی در جهان ، بزرگترین مارینای که همان تفرجگاه ساحلی می باشد ، از آن خود دارد و همین باعث شده است که گردشگران را در سراسر دنیا گرد هم آورد . " دبی مارینا Dubai Marina " بزرگترین مارینا ( تفرجگاه ساحلی ) در در دنیا می باشد که در کنار " جبل علی " و " الصفوح  Al Sufouh " قرار گرفته است .

 

دبی مارینا با بیش از 200 برج بلند و آسمان خراش ، شامل چهل برج اقامتگاه جمیرا ( Jumeirah Residence ) ، یک چشم انداز فوق العاده به شما هدیه می دهد که شما می توانید در تور نوروز از نزدیک درخشندگی ، معماری و ساخت و ساز فوق العاده آن را ببینید و لذت ببرید . کافی است در تور دبی  شرکت کنید و این جاذبه فوق العاده را از نزدیک ببینید. 

دبی مارینا Dubai Marina بزرگترین مارینا (تفرجگاه ساحلی ) در دنیا می باشد

تاریخچه

برای طراحی و ساختن یک مارینا ساخته دست بشر ، مهندسین آب های خلیج فارس را به محل ساخت مارینا دبی آوردند و هدف از این کار ساختن یک آب نما جدید در این منطقه زیبا بود . مهندسان تعبیه های مختلفی را انجام دادند که قسمتی از آن را برایتان شرح می دهیم ، ابتدا یک آب نما روی مرکزی وجود دارد که توی بیابان حفاری شده است و به طول 3 کیلومتر در این محل در جریان است و نکته اینجاست که بیش از 12% از فضای کلی زمین در این محل به فضای عمومی مرکزی اختصاص داده شده است ، اگر چه بخش بزرگی از آن توسط آب سطحی دبی مارینا فرا گرفته شده است ، ولی این فضا شامل ۸ کیلومتر پیاده روی برای گردشگران ، زیبا سازی شده است که هدف اصلی آن جذب توریست در سراسر دنیا می باشد که به راحتی بتوانند این عظمت و زیبایی را  یک جا ببینند .


نکته مهم ساخت این پروژه این است که : ایده ساخت دبی مارینا از مکانی در اقیانوس آرام در شهر ونکوور کانادا است که با نام "  False Creek " در بین عموم مردم ، الخصوص گردشگران و توریست ها شناخته و الهام گرفته شده است . این مارینا زیبا و چشم گیر در شهر دبی ، کاملا ساخته دست بشر می باشد و توسعه آن به عهده ی شرکت مشاورین املاک " اعمار پراپرتیز " از امارات متحده ی عربی می باشد که می توان به جرعت گفت که 99 درصد پروژه های عظیم معماری در شهر دبی به دست این شرکت معروف طراحی و ساخته شده است و ضمنا طراحی کل آن توسط HOK کانادا انجام شده است .

 

همچنین در صورت تکمیل این پروژه ، منطقه دبی مارینا به بزرگ‌ ترین مارینا در جهان تبدیل خواهد شد که به دست انسان ساخته و پرداخته شده است و جالب است این را هم بدانید که بزرگترین مارینا ساخته دست بشر کنونی ، مارینا دل ری در کالیفرنیا ایالات متحده آمریکا است . در ضمن شما در این منطقه لوکس می توانید یک جاده ساحلی عمومی در دور تا دور مارینا ببینید که به جاده ای در امتداد ساحل متصل می شود و نمای نخل جمیرا را از آن جا قادر خواهید بود اینها از نزدیک ببینید و لذت ببرید . 

 

مارینا دبی


فاز اول 


اولین فاز دبی مارینا ، ۲۵ هکتار ( 100000 متر مربع ) از این منطقه را پوشش می داد که شامل 6 ملک خصوصی آپارتمان ، یعنی برج های مارینا دبی است ، فاز اول دبی مارینا بیش از 2/1 میلیارد درهم هزینه در برداشت و اینکه 3 برج از این 6 برج به نام های سنگ های زینتی : الماس ، فیروزه و مرجان نامگذاری شد و روی سه برج دیگر نام عطر های عربی به نام های : مشک ، عنبر و الیاس گذاشته شد .  جالب است بدانید پیاده روی در منطقه دبی مارینا هفت کیلومتر طول دارد و از ابتدای دبی مارینا تا انتهای آن تعبیه و کشیده شده است .

 

انواع بسیاری از رستوران ها ، کافی شاپ ها و بارها را در امتداد آن می بینید و قایق هایی که حتی برای تفریح شما در آنجا گذاشته شده است را خواهید دید ، همچنین انجمن دبی مارینا برگزار کننده رویداد هایی مانند بازار مارینا و اجرای هنرمندان در مارینا واک نیز می باشد و شما می توانید از آنها نهایت لذت را ببرید . هدف فاز اول این پروژه عظیم ، بهره برداری از زمین دبی مارینا به مقدار 100 هزار متر مربع است که شامل 6 ساختمان خصوصی و برج های دبی مارینا می باشد .


فاز دوم


فاز دوم دبی مارینا ، طراحی و ساخت ساختمان های بلند خواهد بود که معماران و سرمایه گذاران این پروژه ، قصد دارند در یک بلوک که با نام بلند ترین بلوک جهان شناخته خواهد شد ، متمرکز شوند و اینکه در این جا شما اکثر آسمان خراش ها بین ۲۵۰ متر تا ۳۰۰ متر ارتفاع دارند را خواهید دید ، از جمله برج بینهایت ، اوشن هایتس ، مارینا پیناکل و برج سلفا که برای هر گردشگری منحصر به فرد می باشد .

 

ضمنا این را بد نیست بدانید که تعداد کمتری بیش از ۳۵۰ و ۴۰۰ متر ارتفاع خواهند داشت مانند : اقامتگاه ویژه ، ۲۳ مارینا ، برج پرنسس ، مارینا ۱۰۱ ، مارینا ۱۰۶ ، دامک هایتس و برج فوق العاده بلند پنتمونیوم که ۵۱۶ متر ارتفاع دارند .

 

منطقه دبی مارینا


اقامتگاه ساحل جمیرا


اقامتگاه ساحل جمیرا به طول 1.7 کیلومتر و مساحت ۲ کیلومتر مربع در برابر خلیج فارس در منطقه دبی مارینا طراحی و ساخته خواهد شد که این بزرگترین فاز توسعه یک اقامتگاه در جهان به شمار خواهد رفت و شامل ۴۰ برج ( 35 برج مسکونی و 5 هتل ) می باشد . این اقامتگاه لوکس و زیبا قادر خواهد بود پذیرش ۱۵۰۰۰ نفر در آپارتمان ها و هتل های خود می باشد . این پروژه شامل ۶۹۱۷ آپارتمان است ، از استودیو های ۸۴ متر مربعی گرفته تا پنت هاوس های ۵۱۰ متر مربعی که هر گردشگری را محصور خواهد کرد .

 

اقامتگاه ساحل جمیرا در آگوست 2002 میلادی توسط شرکت دبی پراپرتیز ( شرکت تابع دبی هلدینگ ) با هزینه شش میلیارد درهم استارت خورد  و در سال 2007 میلادی به اتمام رسید . ضمنا شما توریست های عزیز می توانید برای پیاده روی اقامتگاه ساحل جمیرا و خرید از فروشگاه های زنجیره ای آن که همجوار در پشت ساحل آن است دیدن نمایید و  این جا نیز جزو بهترین مکان برای ضیافت شام در هوای آزاد برای شما باشد . در این اقامتگاه پنج هتل ۵ و ۴ ستاره وجود دارد که 3 تا از آن ها مخصوص مراسمات هستند و دو هتل دیگر برج های مسکونی هستند که شما می توانید اقامتی همراه با آرامش داشته باشید .

 

دبی مارینا


معرفی دبی مارینا

دبی مارینا به عربی : مرسی دبی و به انگلیسی Dubai Marina شناخته و نامیده می شود که به معنی تفرجگاه ساحلی دبی که نام یک محله در شهر دبی و در کشور امارات متحده عربی می باشد . این منطقه دارای یک کانال آب مصنوعی است که از خلیج فارس به طول ۳ کیلومتر به داخل خشکی کشیده شده است و انواع برج‌ های مسکونی در اطراف آن برای رفاه گردشگران در سراسر دنیا بنا شده ‌است ، این منطقه دارای یک مرکز خرید بزرگ با نام دبی مارینا مال است .


دبی مارینا واقعا محصور کننده و خیره کننده است و زیبایی آن در شب دو چندان می شود با آن چراغ های روشن و ویویی بسیار زیبا از شهر دبی هر گردشگر و توریستی را مجذوب خود می کند .  ضمنا شما مسافران با انواع مختلف رستوران ها ، هتل ها ، پارک ها ، باغ ها ، مناطق بازی کودکان و مراکز خرید احاطه شده در اطراف آن می توانید تجربه بی نظیری را از آن خود و خانواده تان نمایید .


این مکان نسبتا گران قیمت است چون به طور خاص به مشتریان رده بالا و خاص از نظر مالی و موقعیتی خدماتی لوکس ارائه می شود ، با این حال شما می توانید برای یک بازدید و گردش و یا گذراندن تعطیلات خود سبک مدرنی از زندگی را تجربه کنید . دبی مارینا یک سبک زندگی فوق العاده عالی و پر زرق و برق را به شما بازدید کنندگان محترم هدیه می دهد  که هر کسی می تواند رویای آن را داشته باشد .


بسیاری از گونه های حیات وحش دریایی به خصوص نهنگ ها و کوسه ها را در اینجا مشاهده می کنید چون به دلیل نزدیکی به دریا ، وارد دریاچه می شوند و به وضوح قابل دیدن هستند . در شهری که پر از ساختمان های خیره کننده و مدرن می باشد ، دبی مارینا به عنوان منزلگاه برخی از جدید ترین و جذاب ترین ساختمان ها و محلی برای بازدید کنندگان و گردشگران است که می توانند در محیطی لوکس و راحت در اسکله ، آرامش را تجربه کنند .

 


مرکز خرید دبی مارینا مال

این مرکز خرید که در نزدیکی دبی مارینا واقع شده است و شما گردشگران می توانید نیازهای خرید قابل توجه شما را در این مرکز برآورده کنید ، با وجود این که این مرکز خرید نسبتا کوچک می باشد اما مغازه های متنوع و اغذیه فروشی های متعدد ، زمین بازی کودکان ، مرکز فعالیت و فروشگاه های غذا و نوشیدنی مانند :  KFC ،  Subway ، مک دونالد ، باسکین رابینز ، برگر کینگز و ... را نیز تجربه کنید . همچنین می توانید فروشگاه هایی از تمام لباس های معروف با برندهای روز دنیا ، مد و فشن ، سلامتی ، زیبایی ، کفش و مارک های لوازم جانبی را در آنجا بیابید ، ضمنا برای راحتی خرید مواد غذایی روزانه خود ، سوپرمارکت ویتروز ( Waitrose ) نیز در آنجا می باشد .

 

دبی مارینا مال

 

اسکله مارینا ( Dubai Marina ) 

اسکله مارینا بیست متر طول دارد و در کنار آب قرار گرفته است . این گسترش علاوه بر آپارتمان ها و ویلا ها شامل مغازه ها و بازار های دیگری نیز می شود . اسکله مارینا دارای سه ساختمان مسکونی است و شامل ساختمان های اسکله شمالی ، غربی و شرقی می باشد .

 

نگاه اجمالی به دبی مارینا ( Dubai Marina ) 


نام مرکز دیدنی : Dubai Marina Walk


کشور : امارات متحده عربی 


شهر : دبی 


نرخ قیمت : رایگان 


وب سایت : www.dubai-marina.com


آدرس : Dubai Marina - Dubai - United Arab Emirates

تور امارات شهر دبی و به علاوه تور دبی هتل 5 ستاره فرصت بی نظیری برای لذت بردن از شگفتی حتی در زمان اوقات فراغت است.

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 3 امتیاز دهنده به دبی مارینا ( Dubai Marina )
معراج گشت آسمان