لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

درخواست ویزای تحصیلی کانادا

درخواست ویزای تحصیلی کانادا

دارندگان ویزای کار و تحصیل از کشورهای معاف از ویزا که ویزای خود را در ۳۱ جولای ۲۰۱۵ یا قبل از آن دریافت کرده اند باید از ۱۵ مارس ۲۰۱۶ یک eTA داشته باشند تا از طریق پرواز یا روشهای دیگر به کانادا بروند. توجه داشته باشید دارندگان ویزای کار و تحصیل که دارای eTA نیستند، تا ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۶ می توانند با داشتن مدارک مناسب مسافرت مثل یک پاسپورت معتبر با هواپیما مسافرت کنند.

توجه: خدمات پستی کانادا ممکن است دچار مشکل شود؛ قبل از ارائه درخواست، اگر مشکلی در پست اتفاق افتاد، از وبسایت پست کانادا دیدن کنید. اگر اطلاعات جدیدی در دسترس باشد شما را در جریان خواهند گذاشت.

 

متقاضیانی که اولین ویزای کار یا تحصیلشان در ۱ آگوست ۲۰۱۵ یا قبل از آن صادر شده است، به طور خودبخود یک eTA هم دریافت می کنند

شرایط جدید پذیرش ویزای کانادا

متقاضیانی که اولین ویزای کار یا تحصیلشان در ۱ آگوست ۲۰۱۵ یا قبل از آن صادر شده است، به طور خودبخود یک eTA هم دریافت می کنند. در هنگام درخواست تمدید ویزای کار یا تحصیل، eTA خودبه خود تمدید نخواهد شد. اگر می خواهید با پرواز از کانادا خارج و دوباره بازگردید باید اطمینان یابید که هنوز eTA  شما برای بررسی وضعیت معتبر است. اگر eTA شما منقضی شده است باید هرچه زودتر و قبل از اینکه دوران شرایط آسان در ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۶ پایان یابد، برای یک eTA جدید اقدام کنید.  

درخواست اینترنتی ویزای تحصیلی کانادا

برای درخواست اینترنتی باید به یک اسکنر برای کپی الکترونیکی از مدارکتان و آپلود کردن آنها دسترسی داشته باشید و همچنین نیاز به یک کارت اعتباری معتبر برای پرداخت هزینه ها دارید. شرایط لازم را تهیه و به صورت اینترنتی درخواست ویزای دانشجویی کانادا دهید.

 

 

لطفا توجه داشته باشید که اگر همراه درخواستتان یک آدرس ایمیل می نویسید به طور منظم آن را برای دریافت ایمیل های خودکار از طرف CIC درباره پرونده تان بررسی کنید. بعضی از فیلترهای اسپم این ایمیلها را بلاک می کنند و از داوطلبین خواسته می شود تا از عدم بلاک ایمیل های CIC مطئمن شوند. اگر مطمئن نیستید که CIC برایتان ایمیل فرستاده است، اکانت "myCIC" را به طور منظم چک کنید.

 


تور کانادا با معراج گشت ، تجربه سفری عالی و بی نظیر 


 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 16 امتیاز دهنده به درخواست ویزای تحصیلی کانادا
معراج گشت آسمان