لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

آبشار نیاگارا

 آبشار نیاگارا

بهترین روش برای گشت زدن در اطراف نیاگارا پیاده روی است؛ پیاده روی در اطراف منطقه نسبتاً آسان است (اگر برف نباشد)؛ حتی رد شدن از آمریکا به مرز کانادا تنها به ۲۰ دقیقه پیاده روی از پل رین بو نیاز دارد.

به طور کلی جاذبه ها نزدیک همدیگر هستند و می توان پیاده به آنها رفت و اگر در پاهایتان احساس خستگی می کنید می توانید از سرویس های رفت و آمد کارآمد و راحت منطقه استفاده کنید؛ استفاده از ماشین می تواند مسافرتتان را پر تنش کند زیرا جاده ها مستعد قفل شدن هستند و پارکینگ بسیار گران است؛ بیشتر مسافرانی که رانندگی نمی کنند با هواپیما به فرودگاه بین المللی بوفالو نیاگارا (BUF) می آیند که حدوداً در ۳۰ مایلی جنوب شرقی آبشار است، سرویس های رفت و برگشت از BUF به هر دو سمت آبشار وجود دارد البته در فرودگاه ماشین های کرایه ای هم موجود هستند.

آبشار نیاگارا از سه آبشار جدا تشکیل یافته که مرز کانادا و آمریکا را دو قسمت می کند

پای پیاده در آبشار نیاگارا

هنگامی که هوا خوب باشد، قدم زدن در اطراف آبشار و یا مناطق اطراف هتلها در تور کانادا یا نیویورک می تواند با فراغت و تفریح همراه باشد، به علاوه، مناطق تجاری متراکم می تواند لذت بخش بوده و با پای پیاده کاملاً قابل پیمایش باشد.

اتوبوس:

سه نوع اتوبوس وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. اتوبوس های پیپل موور در مسیری ۱۹ مایلی اطراف جاذبه های نیاگارا در کانادا می چرخند. بلیط اتوبوس کل روز قیمت کاملاً مناسبی دارد (کمی بیش از ۷ دلار برای بزرگسالان و حدود ۴ دلار برای کودکان). مسافران اتوبوس باید توجه داشته باشند که اتوبوس ها از آخر اکتبر تا اواسط آوریل کار نمی کنند. حمل و نقل انتاریای نیاگارا خطوط اتوبوسرانی مفصلی دارد که به جاذبه های مهم سوی دیگر می روند اما این اتوبوسها خطوط، کرایه و برنامه های ناهمسان دارند. و در سمت نیویورک، نیاگارا فرونتیر ترنسپورتیشن اوتوریتی سیستم بزرگی از قطار، واگن برقی و اتوبوس را در سرتاسر منطقه بوفالو و آبشار نیاگارا می گرداند. این سیستم ارزان (تنها ۷۵/۱ دلار در هر سوار شدن و ۴ دلار برای عبور در کل روز) و مطمئن است.

سرویس رفت و برگشت:

 بسیاری از هتل ها (حتی دو کازینو) سرویس های رفت و برگشت رایگان به جاذبه های منطقه دارند. اقامت در یکی از این هتل ها می تواند ارزش داشته باشد.

سواری:

مسافرت جاده ای به آبشار نیاگارا در برخی خانواده ها یک سنت است، اما زمانی که به مقصد می رسید قصد دارید هرچه سریعتر خودروی خود را پارک کنید. ترافیک می تواند کند باشد و جاده ها یا در تابستان پر از اتوبوس های گردشگری است یا در زمستان پوشیده از برف است. پارک کردن در خارج از هتل خودتان هم سخت و هزینه بر است.

 


ورود و خروج

همه (همین طور بچه ها) باید پاسپورت یا مدرک شناسایی معتبر داشته باشند؛ برای بچه ها گواهی ولادت کافی است، اگر کودکان متعلق به خود شما نباشند گواهی ولادت و گواهی کتبی از اولیای کودکان مورد نیاز خواهد بود. همچنین عوارض نیز باید پرداخت شود؛ آبشار نیاگارا از سه آبشار جدا تشکیل یافته که مرز کانادا و آمریکا را دو قسمت می کند، آبشارهای امریکن و برایدل ویلز در نیویورک و آبشار هورس شو (یا آبشار کانادایی) در اوناریوی کانادا.

آبشار هورس شو از جزیره گوت (بخش آمریکایی) از دو آبشار دیگر جدا می شود که هم از طریق پیاده و هم با ماشین قابل دسترس است و مناظر تماشایی از تنداب ها و جریانات آرام در آن دیده می شوند.  سمت کانادا برای گردشگران مناسب تر است زیرا مناظر بهتر، هتل ها، رستوران ها و جاذبه های بیشتری دارد. به هر حال در هر دو سمت آبشار نیاگارا مغازه های خرید سوغاتی و پارک های تفریحی وجود دارند.

 

 

امنیت در بازدید از آبشار نیاگارا

گرچه هر ساله نیاگارا پذیرای تعداد زیادی گردشگر است همچنان شهری نسبتاً کوچک و امن است. طبق گفته های تریپ ادوایزر، مقامات محلی می دانند که میلیون ها گردشگر نا آشنا با منطقه هر ساله برای بازدید می آیند و می دانند که چگونه امنیت آنها را تأمین کنند. اما این به این معنا نیست که نباید احتیاط را کنار بگذارید. به دقت مراقبت وسایل شخصی خود باشید بویژه در مناطق شلوغ تر.


 

 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 42 امتیاز دهنده به آبشار نیاگارا
معراج گشت آسمان