لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

مراکز خرید باکو

مراکز خرید باکو

در ساحل غربی دریای خزر پایتخت جمهوری آذربایجان که بزرگترین شهر و بزرگترین بندر کشور آذربایجان محسوب می‌شود چون نگینی زیبا می‌درخشد. این شهر نفت خیز با بافت اروپایی و سازه های مدرنی که دارد برای گردشگران باکو خودنمایی می‌کند، همچنین فاصله نزدیک آن با ایران ، موقعیت ساحلی و برگزاری برنامه‌های متعدد هنری چون موسیقی ، تئاتر و اپرا سبب شده است تا این شهر زیبا مقصد گردشگران تور آذربایجان قرار گیرد. همچنین مراکز خرید باکو می تواند جزوی از جاذبه های گردشگری تور باکو نیز محسوب شود ، پس اگر می‌ خواهید از خرید خود در این شهر زیبا لذت ببرید با ما همراه باشید تا با بهترین مراکز خرید باکو آشنا شوید.

 

پاساژهای شهر باکو

 

اگر به دنبال خرید بهترین و معروفترین برندهای دنیا هستید بهتر است سری هم به مرکز خرید اف در خیابان 34 ساماد وورگون بزنید

معرفی مراکز خرید شهر باکو

مرکز خرید مترو پارک باکو

در منطقه نریمانف و نزدیک ایستگاه متروی خیابان تبریز در باکو در کنار اتوبان حیدر علیف با یک ساختمان بسیار زیبا قرار گرفته است که قطعا معماری خاص و منحصر به فرد آن شما را به محصور خود می کند ، این ساختمان زیبا مرکز خرید مترو پارک است که علاوه بر جذابیت ظاهری اش یک مجتمع کامل تفریحی با فروشگاه های متنوعی نیز می‌ باشد . همچنین شما اگر به دنبال هر برندی که باشید قطعا آن را در این مرکز خرید پیدا می کنید و وجود رستوران ، فود کورت و سینما و شهربازی هپلی لند و مرکز بولینگ از دیگر جاذبه هایی است تا بتوانید به همراه خانواده و دوستان خود لحظات شاد و مفرحی را در این مکان زیبا داشته باشید .

 

مرکز خرید بلوار پارک

شما گردشگران اگر می‌ خواهید در حین قدم زدن در کنار ساحل زیبای خزر از خرید کردن نیز لذت ببرید ما مرکز خرید زیبای بلوار پارک را به شما عزیزان پیشنهاد می‌ کنیم چرا که این مرکز خرید علاوه بر معماری مدرن و شیکی که دارد به دلیل نزدیکی به ساحل طرفداران زیادی در بین گردشگران و توریست ها پیدا کرده است و به طور کلی حرفی برای گفتن دارد . همچنین شما در این مرکز خرید هم انواع برندهای مهم جهانی را می‌ توانید پیدا کنید و هم می‌ توانید از رستوران ، سینما و حتی اگر ماشین دارید از پارکینگ خصوصی آن نیز استفاده کنید ، در ضمن نگران کودکان خود نباشید زیرا در این  مرکز مکان هایی برای تفریحات بی نظیری برای کودکان شما نیز در نظر گرفته شده است تا آنها هم در کنار شما ساعات شادی را سپری کنند و اینکه مرکز خرید بلوار پارک نه تنها یک مرکز خرید زیبا و مهیج است بلکه از جاذبه های گردشگری شهر باکو نیز محسوب می‌شود .

 

مراکز خرید شهر باکو

 

مرکز خرید پورت باکو

مرکز خرید پورت باکو که در مرکز شهر در کنار بندر قدیمی شهر باکو قرار دارد ، یکی از بین المللی ترین و لوکس ترین و گران ترین مراکز خرید در باکو بشمار می رود که بیش از 300 نوع از بهترین برندهای دنیا از پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم آرایش ، لوازم ورزشی و … را در خود جای داده است .ضمنا اگر برای دیدن جاذبه های گردشگری شهر باکو از ماشین کرایه ای استفاده می‌ کنید نگران جای پارک آن در این مجموعه بزرگ نباشید ، زیرا دو طبقه پارکینگ با پارکینگ های مجزا را در خود دارد و همچنین پس از یک خرید لذت بخش می‌ توانید در طبقه دوم این مرکز خرید از انواع بی نظیری از رستوران ها و فودکورت های آن استفاده کنید . 

 

مرکز تجاری ۲۸

این مرکز تجاری که نام خود را از متروی 28 وام گرفته است در نزدیکی این مجموعه واقع شده است و یکی از شلوغ ترین مناطق  گردشگری باکو است که با بیش از 70 برند بین المللی و داخلی 16 کافی شاپ و رستوران مجموعه کاملی از هر آنچه شما به هنگام خرید به آن نیاز دارید در اختیارتان قرار می‌دهد. اگر از گردشگران باکو هستید بهتر است بدانید که در طبقه 5 مرکز تجاری 28 سینماهای مدرنی قرار دارد که از محبوبترین سینماهای شهر باکو هستند .

 

مرکز خرید گنجلیک

یکی از جاذبه های گردشگری باکو مرکز خرید گنجیلک می‌باشد که در منطقه زیبای گنجیلک و در کنار متروی آن قرار دارد و علاوه بر معماری حیرت انگیز آن به علت موقعیت جغرافیایی عالی ، وجود سینما ، شهر بازی و رستوران ها در بین گردشگران باکو طرفداران بسیاری دارد . چون این بازار به نسبت سایر مراکز خرید از مرکز شهر دور است برای دسترسی به آن یا باید از ماشین شخصی و یا تاکسی استفاده کنید و در صورت استفاده از ماشین شخصی بهتر است بدانید برخلاف سایر مراکز خرید، پارکینگ آن رایگان نمی‌ باشد . 

 

بازار صدرک  

اگر به اندازه کافی فرصت دارید که در مراکز خرید باکو گشت و گذار کنید مرکز خرید صدرک را به شما پیشنهاد می‌کنیم ، چرا که در این مرکز مجموعه ای از پوشاک ، کیف و کفش و انواع سوغاتی های مقرون به صرفه با قیمت بسیار مناسب می‌توان تهیه کرد و اینکه در این مرکز محصولات مختلفی از کشورهای چین ، ترکیه ، روسیه و … را می‌توانید ببینید که از اینجا به دیگر مناطق آذربایجان هم ارسال می گردند . 

 

مرکز خرید اف

اگر به دنبال خرید بهترین و معروفترین برندهای دنیا هستید بهتر است سری هم به مرکز خرید اف در خیابان 34 ساماد وورگون بزنید ، هرچند این مرکز خرید به دلیل گران بودن اجناسش برای تهیه سوغاتی گزینه مناسبی نیست اما می توانید به همراه خانواده ، دوستان و کودکان خود لحظات مفرحی را برای خود رقم بزنید .

 

خرید در شهر باکو

 

مرکز خرید نرگس

مرکز خرید نرگس در خیابان نظامی شماره 340 مکانی جذاب و زیبا است که  با معماری ویژه خود شما را به یاد خرید در فروشگاه های اروپا می‌ اندازد و در آن بهترین برندهای پوشاک  عرضه می شود و همچنین رستوران مک دونالد در نزدیکی این مرکز خرید از ویژگی های آن به حساب می‌ آید که بعد از یک خرید خوب می‌ توانید از غذاهای لذیذ آن لذت ببرید. حالا که با بهترین مراکز خرید باکو آشنا شدید امیدواریم با آژانس ما بتوانید سفر خوب و لحظات خوشی را در این شهر زیبا سپری کنید.


 

 


 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به مراکز خرید باکو
معراج گشت آسمان