لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

مراکز خرید آنتالیا

مراکز خرید آنتالیا

تور آنتالیا یکی از شهرهای توریستی و مهم تور ترکیه است که در تمام طول سال مسافران زیادی را به این کشور می کشاند. نوروز پر مسافر ترین زمان در این شهر است. در تور آنتالیا نوروز هم می توانید از طبیعت و جاذبه های شهر دیدن کنید و هم می توانید از امکانات و خدمات این شهر استفاده کنید. به علاوه این شهر برای دوستداران خرید انتخاب مناسبی است. خرید در منطقه بی نظیر آنتالیا تجربه‌ ای جالب و قطعا به یاد ماندنی خواهد بود و کلی لوازم رنگارنگ محلی در این شهر پیدا میکنید که بسیار جالب هستند اعم از : گلیم ، منسوجات ، ظروف سفالی ، کنده‌ کاری ‌های چوبی ، سرقلیان ‌های تزئینی ، انواع فرش ، سجاده ، طلا و ظروف مسی ، کالاهای چرمی و بالاخره مرباهای محلی و ژله هایی که از انواع میوه‌ها و سبزیجات درست می شوند به وفور در مراکز خرید این شهر موج می زند و شما گردشگران عزیز می توانید در آنتالیا طلا و نقره و کالاهای چرمی را با قیمتی بسیار ارزان ‌تر از جاهای دیگر خریداری کنید و ضمنا انواع دکه های کنار خیابانی و بازار‌ها معمولا تا  های شب برای فروش کالاهایشان باز هستند پس فرصت را از دست ندهید و همچنین برند‌های بین ‌المللی را هم در آنتالیا قطعا می بینید و توجه داشته باشید که مرکز خرید میگروس ، خیابان کنیالتی و خیابان آتاتورک بهترین مکان ها برای خرید پوشاک مارک ‌‌دار اروپایی هستند ، با ما همراه باشید.

یکی از مراکز خرید تازه تاسیس ، پرطرفدار و وسیع در این شهر مرکز خرید آنتالیا میگروس می باشد که به آن 5 M Migros Antalya نیز می گویند

معرفی مراکز خرید مهم آنتالیا

مرکز خرید آنتالیا میگروس

یکی از مراکز خرید تازه تاسیس ، پرطرفدار و وسیع در این شهر مرکز خرید آنتالیا میگروس می باشد که به آن " 5  M Migros Antalya " نیز می گویند که در تاریخ  ژوئن 6 سال 2001 میلادی افتتاح شده است ، این مرکز خرید مورد توجه و استقبال بسیاری از گردشگران عزیز و حتی اهالی آن قرار گرفته است به طوری در لیست مراکز خرید محبوب این شهر جای خوش کرده است و شما بازدید کنندگان خوش سلیقه در این مرکز خرید 130 فروشگاه از انواع برند های جهانی و محلی مثل  asboyn ، ZARA ، Mudo ، LC Waikiki  که در حال فعالیت هستند  را می توانید به راحتی با رنج قیمت های متفاوت خریداری نمایید و از دیگر ویژگی های این مرکز خرید می توان به : 2  آسانسور با نمای پانوراما ، سینما با 8 صفحه نمایش ، زمین بازی مخصوص کودکان ، پارکینگ وسیعی با گنجایش 1300 اتومبیل ، هایپرمارکت با طیف وسیعی از محصولات ، انواع رستوران ها با منو متنوع با چشم انداز دریای مدیترانه ، کافه های با کیفیت و  ... اشاره نمود .

 

مرکز خرید آنتالیا میگروس

 

مرکز خرید تراسیتی

منطقه لارا ، یکی از جذابترین و توریستی ترین مناطق آنتالیا به شمار می رود که همجواری اش با دریای مدیترانه و به دلیل داشتن سواحل زیباییش باعث شده است که همه ساله گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب نماید و در این منطقه هتل های بسیاری مثل هتل شروود آنتالیا ، نگین پنج ستاره لارا و مراکز خرید متنوع و جاذبه های دیگری وجود دارد و یکی از محبوب ترین ، معروف ترین و لوکس ترین مراکز خرید در منطقه لارا می توان به مرکز خرید تراسیتی اشاره کرد که این فروشگاه بی نظیر لقب بزرگترین مرکز خرید آنتالیا را به یدک می کشد و الحق که حرفی برای گفتن دارد و این مرکز خرید در ماه ژوئن سال 2011 میلادی افتتاح شده و به سرعت به یکی از مرکز خریدهای محبوب این منطقه تبدیل شد و همچنین مرکز خرید تراسیتی دارای 4 طبقه و 185 فروشگاه با برندهای مختلف محلی و خارجی و مساحتی در حدود 48.000 متر مربع را داراست و از امکانات و بخش های مختلف تراسیتی می توان به : 30 رستوران مختلف ، مرکز سرگرمی و تفریحی ، فودکوتی با ظرفیت 1000 نفر ، سینما چند بعدی ، پارکینگ وسیع و... اشاره نمود .

 

مرکز خرید تراسیتی

 

مرکز خرید مارک آنتالیا

این مجموعه از مدرن ترین مراکز خرید آنتالیا که دارای مساحتی به 51000 مترمربع می باشد که در سال 2013 افتتاح شده است و توانست در لیست بهترین مراکز خرید این شهر جای خوش کند و همچنین رفتن به این فروشگاه می تواند تجربه متفاوتی برای شما باشد چرا که دارای معماری مدرن و زیبایی است که قطعا مجذوب آن می شوید و همچنین 155 فروشگاه این مرکز خرید که انواع مارک های داخلی و خارجی در آن به فروش می رسد ، جالب است بدانید که برخی از فروشگاه هایی که در مرکز خرید مارک فعالیت چشمگیری دارند ، اولین شعبه شان در آنتالیا را در این مرکز خرید افتتاح کردند و در ضمن از امکانات این مرکز خرید می توان به : یک پارکینگ بسیار وسیع و مدرن با گنجایش 3000 وسیله نقلیه ، سالن سینما با برنامه اکران به روز ترین فیلم های روز دنیا ، رستوران های با کیفیت با منو هیجان انگیز و ... اشاره نمود .

 

مرکز خرید مارک آنتالیا

 

مرکز خرید اوت لت دیپو

اگر در آنتالیا به دنبال یک خرید ارزان و اقتصادی هستید ، بدون هیچ شکی به مرکز خرید اوت لت دیپو بروید ، این فروشگاه یا بهتر است بگوییم این حراجی از آن دست فروشگاه هایی است که با  قیمت پایین در آنتالیا خود را به عموم مردم شناسانده است که می تواند تجربه خرید مقرون به صرفه را برایتان رقم بزندپس آن را از دست ندهید و همچنین این فروشگاه که در سال 2004 میلادی افتتاح گردید و از بزرگترین و معروف ترین اولت لت های ( حراجی ) آنتالیا و حتی منطقه مدیترانه محسوب می شود ، به طوری که هر سال میزبان بیش از پنج میلیون گردشگر از سراسر دنیاست و البته نکته قابل توجه اینجاست که نباید دسترسی اوت لت دیپو و قرارگیری آن در کنار فرودگاه بین المللی آنتالیا را بر این محبوبیت بی تاثیر بدانیم و اینکه در اوت لت دیپو بیش از 90 فروشگاه قرار دارد که هر کدام به طور چشمگیر و وسوسه برانگیزی تخفیفاتی مناسب به مشتریانشان ارائه می کنند و همین موضوع باعث شده که در لیست مراکز خرید ارزان آنتالیا قرار گیرد و توجه همگان را جلب کند ؛ البته این تخفیف و ارزانی چیزی از کیفیت آن کم نمی کند چرا که شما در حال خرید از فروشگاه هایی با برندهای معتبر جهانی هستید که همه چیز در این فروشگاه مهیا است تا از روزتان نهایت لذت را ببرید و از جمله امکانات این فروشگاه میتوان به : 5  سالن سینما ، رستوران های متنوع و بنام ، پارکینگ سر پوشیده و روباز ، فضای مخصوص کارتینگ ، مجموعه تفریحی کودکان و ... اشاره نمود .

 

مرکز خرید اوت لت دیپو


مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

مجموعه اوزدیلک نام تنها یک مرکز خرید در آنتالیا نیست بلکه یک نام تجاری می باشد که شامل 8 مرکز خرید در شهرهای مختلف ترکیه از جمله بورسا ، بورسا گجیت ، یالووا ، ازمیر ، افینکرهیسر ، آنتالیا و اسکی ‌شهر و همچنین 8 هایپر مارکت در شهرهای گورسو ، اینهگول ، بورسا ، گملیک و ... می باشد و همچنین در این مراکز خرید تجاری انواع برند های مطرح دنیا و ترکیه شعبات متنوعی را دارد ، ضمنا در مرکز خرید اوزدیلک شعبه آنتالیا بیش از 100 فروشگاه از برندهای مختلف مشغول به فعالیتند و اگر به دنبال محصولات و فروشگاه های تکنولوژی و فناوری هستید اوزدلیک پیشنهادهای ویژه ای برای شما گردشگران و بازدید کنندگان دارد ؛ از جمله امکانات این فروشگاه میتوان به : 20 رستوران و کافه با کیفیت و ویژه ، فودکورت با انوع غذاهای ترکی لذیذ ، 7 سالن سینما ، پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت 1100 و پارکینگ روباز با طرفیت 300 اتومبیل ، یک هایپرمارکت بزرگ ، مجموعه تفریحی کودکان ، سالن بولینگ و... اشاره نمود .

 

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

 

مرکز خرید لاورا

یکی دیگر از مراکز خرید مهمی که در منطقه توریستی لارا قرار گرفته است ، مرکز خرید لاورا می باشد و فروشگاهی که به راحتی می تواند تمام نیازهای شما را در این سفر برطرف کند و فرقی نمی کند به دنبال چه چیزی می گردید چون انواع پوشاک مردانه ، زنانه ، لوازم صوتی و تصویری و ... همه را می توانید از میان 80 فروشگاه مرکز خرید لاورا خریداری کنید و از نظر کیفیت هم نگران نباشید چرا که از فروشگاه های معتبر و برند های نام آشنا و مشهور خرید می کنید و همچنین مرکز خرید لاورا با مساحتی بالغ بر 11224 متر مربع در سال 2004 میلادی با یک هدف مهم افتتاح گردید و از جمله امکانات این فروشگاه میتوان به : 14 رستوران و کافه با کیفیت به همراه با  فود کورت ، یک سالن سینما ، پارکینگ با ظرفیت 60 اتومبیل ، یک سوپر مارکت بزرگ ، مجموعه تفریحی کودکان و... اشاره نمود .

 

مرکز خرید لاورا

 

مرکز خرید شی مال

یکی از مراکز خرید دیپری که در منطقه لارا قرار گرفته است مجموعه  شی مال می باشد و مرکز شی مال یک مرکز خرید تازه تاسیس است و در سال 2008 میلادی افتتاح شده است ، اما باز هم مجموعه ای کامل و کارآمدی است تا جایی که به اولین و بزرگترین مرکز خرید و مُد آنتالیا نیز تبدیل شده و کلی طرفدار از سراسر جهان به خود جذب کرده است و ضمنا این مرکز خرید 10.000 متر مربعی نزدیک به هفتاد فروشگاه از برندهای معتبر داخلی و خارجی را در خود جای داده است ، لازم به ذکر است که وجه تمایز این مرکز خرید در برگزاری نمایشگاه های هنری متنوع و فصلی آن می باشد که باعث شده است کلی هنرجو سالانه روانه این مرکز خرید شوند و همچنین فروشگاه کتاب معتبری با نام D and R در شی مال در حال فعالیت و پیشرفت است و انواع کتاب های به روز و به نام را به زبان انگلیسی به علاقه مندان ارائه می دهند، از جمله امکانات این فروشگاه میتوان به موارد : انواع رستوران و کافه با کیفیت ، سالن سینما ، پارکینگی با ظرفیت 250 ماشین ، مجموعه ای کامل تفریحی کودکان و... اشاره نمود .

 

مرکز خرید شی مال

 

مرکز آنتالیم پریمیوم

اگر در منطقه لارای آنتالیا به دنبال یک مرکز خرید گران قیمت و لاکچری هستید دقیقا باید بدون هیچ شک و تردیدی به مرکز خرید آنتالیم پریمیوم مراجعه کنید ، مرکز خرید بی نظیری که پیرو کسانی که به آن رفته اند این تجربه نشان داده است که باید با یک کارت بانکی پر و پیمون  به آنجا بروید، ضمنا در این مجموعه فروشگاه های برند بسیاری محصولات با کیفیت خود را در معرض دید همگان گذاشته اند و همچنین در آن فروشگاه های چرم ، جواهرات ، کیف و کفش های درجه یک و ... وجود دارند که می توانند نیاز شما گردشگران سخت پسند را تامین کند و از جمله امکانات این فروشگاه میتوان به : انواع رستوران و کافه با کیفیت ، فودکورت با منو فوق العاده ای از غذاها و فست فودها و... اشاره نمود .

 

مرکز آنتالیم پریمیوم

 

مرکز خرید آلانیوم

مجموعه بزرگ آلانیوم که به آن " آلانیا " نیز گفته می شود ، از دیگر مراکز خرید منطقه توریستی لارا زیبا است که افرادی که تجربه خرید از آلانیوم را دارند به طور حتم خواهند گفت که این مرکز خرید محبوبترین مکان برای گذران یک روز تعطیل تان و انجام یک خرید خوب و مناسب با کیفیتی بی نظیر است و همچنین مرکز خرید آلانیا که در سال 2006 میلادی درهای خود را به روی علاقه مندانش باز کرد ، بازگشایی شد و دارای 206 برند مختلف و معروف است و همچنین کارفور، یک شرکت خرده فروشی چند ملیتی فرانسوی نیز در این مرکز خرید شعبه ای نیز دارد ؛ ضمنا در آلانیوم شما می توانید هر آنچه که می خواهید را از لوازم خانگی ، اسباب بازی ، محصولات دیجیتالی ، پوشاک با کیفیت و محصولات آرایشی و بهداشتی و ... را از بهترین برندهای دنیا براحتی خریداری نمایید و از جمله امکانات این فروشگاه میتوان به : انواع بی نظیری از رستوران و کافه با کیفیت ، بخش های تفریحی مخصوص کودکان  و... اشاره نمود .

 

مرکز خرید آلانیوم

 

بازار کندو

یکی دیگر از مراکز خرید گران قیمت در منطقه لارا : بازار کندو پرطرفدار است ، بازاری که هر چند برخی از بازدید کنندگان در زمان مراجعه و خرید در آن از کیفیت اجناس آن راضی نبوده اند و می گویند در ازای پولی که پرداخت کرده اند ، کیفیت قابل قبولی نداشته ولی باز هم در رتبه فروشگاه های گران قیمت آنتالیا قرار گرفته است و در این بازار انواع بوتیک ها ، فروشگاه های صنایع دستی و ... را می توانید براحتی پیدا کنید .

 

بازار کندو


 

 


 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 4.9 از 5 | از بین 35 امتیاز دهنده به مراکز خرید آنتالیا
معراج گشت آسمان