لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

مراکز خرید جیپور

مراکز خرید جیپور

تور جیپور به عنوان یکی از سه راس مثلث طلایی گردشگری در تور هندوستان در کنار دهلی و آگرا قرار گرفته است که بسیار در بین گردشگران و مسافران محبوبیت دارد و اینکه جیپور یکی از برجسته ترین شهرهای توریستی جهان نیز شناخته می شود ، شهری که ساختمان های صورتی رنگ بافت قدیمی اش ، جلوه  توصیف ناپذیری به آن بخشیده است و در خود مراکز خرید متنوعی نیز دارد که نیاز بازدید کنندگانش را تامین می کند.

مرکز خرید ورلد ترید پارک یکی از معروفترین بازارهای شهر جیپور نامبرده می شود که در یکی از بهترین موقعیت های جغرافیایی این شهر جای خوش کرده است

معرفی مراکز خرید جیپور

مرکز خرید ورلد ترید پارک ( World trade Park )

مرکز خرید ورلد ترید پارک یکی از معروفترین بازارهای شهر جیپور نامبرده می شود که در یکی از بهترین موقعیت های جغرافیایی این شهر جای خوش کرده است و در برخی از فروشگاه های این بازار اجناس با برندهای معروف بین المللی به فروش می رسد ، شما عزیزان برای خرید اجناس با قیمت ارزانتر نیز می توانید به فروشگاه هایی سر بزنید که اجناس غیر برندی با قیمت های مناسب تری را عرضه می کنند و همچنین در شهرهای هندوستان در غالب بازارها ، امکانات رفاهی جهت گذراندن اوقات فراغت مسافران و گردشگران به وفور فراهم شده است و شما در مرکز خرید ورلد ترید پارک نیز این امکانات تا حدی در اختیار دارید که از جمله آنها می توان به رستوران های متعدد ، کافه تریا و سالن سینمایی اشاره نمود که بازدید کنندگان و عموم مردم بعد از یک خرید طولانی و خسته کننده مدتی بتوانند در این مکان ها استراحت کنند، ضمنا در فروشگاه های این مرکز خرید تمامی اجناس و کالاهای مورد نیاز شما مشتریان محترم از قبیل لباس ، کیف و کفش ، لوازم الکترونیکی ، ادویه جات هندی ، صنایع دستی ، سوغاتی ، پارچه های هندی ، اسباب بازی ، لوازم خانگی ، جواهرات و ... به فروش می رسد که شما را دست خالی بر نخواهد فرستاد .

 

World trade Park


توجه داشته باشید که سیستم حمل و نقل در این مرکز خرید رو به راه بوده و گردشگران و توریست های شهر جیپور هر زمانی که بخواهند می توانند به راحتی به این بازار دسترسی پیدا داشته باشند و از آنجا که این بازار در ساعات میانی روز خیلی شلوغ و پر جمعیت است ، توصیه می شود خریدتان را در ساعات اولیه روز و یا ساعات پایانی شب انجام دهید ، در این صورت بازدید کنندگان با آرامش بیشتری می توانند اجناس مورد نظر خود را انتخاب و خرید نمایند .

 

مرکز خرید " Ganpati Plaza "

یکی از معروفترین و پرطرفدارترین مراکز خرید در شهر جیپور هند این مجموعه است که بازده مثبت و گسترده ای را داشته است و اینکه شما عزیزان در این مرکز خرید انواع فروشگاه های لباس ، زیور آلات و طیف گسترده ای از اسباب بازی ها و موارد متنوع دیگری را در اینجا بیابید که نسبتا از برند های معروف و کمی از آنها از تولید کنندگان داخلی نیز هستند که شامل 200 فروشگاه متنوع می باشد و نیز یکی از جذاب ترین قسمت های این مجموعه بخش طلا و نقره آن است که زبانزد توریست ها و گردشگران می باشد .

 

Ganpati Plaza

 

مرکز خرید کریستال پالم ( Crystal Palm )

این مرکز خرید که چندان هم بزرگ نیست اما برند های معتبر دنیا را در خود جای داده است از جمله برند های Reebok  ، Woodland یا Shoppers Stop را براحتی می توانید پیدا کنید در ضمن برندهای داخلی نیز در اینجا یافت می شود و شما عزیزان در این مجموعه انواع رستوران ها و کافه های متنوع ، مکان های تفریحی و سرگرمی و طیف گسترده ای از نوشیدنی ها و غذاهای هندی نیز قابل سرو است و این مرکز خرید محبوب همچنین دارای یک تالار سینمایی بزرگ نیز است که چهار سالن با کیفیت بالایی در اختیارتان قرار داده و دیگر امکاناتش داشتن سالن های سه بعدی نیز در آن می باشد برخلاف دیگر سینماهای موجود ، فیلم های به روز دنیا هم با زبان اصلی و هم با زبان هندی در دو سالن مجزا با امکانات فول در حال اکران می باشد پس آن را از دست ندهید .

 

مرکز خرید کریستال پالم ( Crystal Palm )

 

مرکز خرید اپکس مال ( Apex Mall )

این مرکز خرید چندان به اندازه مراکز خریدی که در بالا به آنها اشاره کردیم معروف و شلوغ نیست اما روز به روز با اضافه شدن برند های معروف دنیا و حضور تنوع برندهای معتبر در آن در حال رشد و پیشرفت می باشد و ضمنا شما بازدید کنندگان عزیز در زمان مراجعه به این مجموعه جدا از بخش قیمت برندهای خارجی ، در بخش های لباس های تولید داخل هندی از کیفیت و زیبایی در کنار قیمت مناسب آنها متعجب خواهید شد چرا که در بسیاری از مواقع سال در اینجا تخفیف های مناسبی زده می شود که شما را قطعا مشتاق به خرید می کند .

 

مرکز خرید اپکس مال ( Apex Mall )

 

بازار جوهری ( Johri Bazaar )

یکی از بازارهای سنتی مشهور و زبانزد عام و خاص در شهر جیپور ، بازار جوهری می باشد که در آن اجناس دست ساز از قبیل زیور آلات رنگارنگ و خاص ، کفش چرم شتر ، مدل های لباس پنجابی به فروش می رسد که بسیار هم متنوع است و البته در کنار این ها شما امکان خرید : ادویه جات ، اجناس دیگری از قبیل ساعت ، عینک ، لوازم آرایش ، لوازم الکترونیکی ، لباس ، کیف و کفش و ... را نیز دارند ؛ همچنین مرکز خرید جوهری بازار جیپور تنها یک بازار تجاری محسوب نمی شود و مکانی نیز برای تفریح و سرگرمی شما نیز می باشد و با وجود چندین رستوران ، کافی شاپ ، کافه تریا ، سینما ، شهربازی و ... باعث شده که بسیاری از بازدید کنندگان این بازار علاوه بر خرید ، زمانی را نیز برای تفریح و سرگرمی داشته باشند و نیز لازم به ذکر است که وجود سیستم حمل و نقل منظم در این بازار و همچنین امکانات رفاهی که تعبیه شده جهت میزبانی از توریست ها ، بر مطرح شدن این بازار تجاری تاثیر گذار می باشد و اینکه در رستوران هایی که در این بازار مشغول فعالیت هستند ، انواع غذاهای سنتی هندی و بین المللی نیز سرو می شود .

 

بازار جوهری ( Johri Bazaar )

 

بازار کیشانپول جیپور ( chandpole jaipur )

شهر توریستی جیپور به دلیل تاریخ غنی و زیبایی های بی نظیرش ، شهری شناخته شده در سراسر دنیا نامبرده می شود و بیشتر مردم در اولین دیدار از این شهر به دلیل معماری و دیوارهای صورتی اش شگفت زده شده و کلی ذوق می کنند و در ضمن این شهر بازار های متنوعی در خود دارد که هر کسی را برای خرید ترغیب می کند که یکی از این مراکز کیشانپول محبوب است که از شلوغ ترین بازارهای جیپور نیز به شمار می رود ؛ شما گردشگران تنوع محصولات عرضه شده در این بازار را به حدی می بینید که شاید در هیچ بازار و مرکز خرید دیگر نبینید و البته توجه داشته باشید که این بازار به دلیل پارچه های مرغوب ، وسایل چوبی شیک و تزییناتی های زیبای خود شناخته و زبانزد می باشد و در آخر این بازار همه روزه به جز یکشنبه ها به روی بازدید کنندگان باز بوده ، پس اگر قصد خرید دارید سفر خود را به درستی برنامه ریزی کرده چون این بازار مکانی بسیار مناسب برای خرید سوغاتی هایتان می باشد.

 

بازار کیشانپول جیپور ( chandpole jaipur )

 

بازار بزرگ جیپور

یکی از مهمترین مراکز خرید در شهر جیپور، بازار بزرگ این شهر است که به صورت یک مجتمع تجاری 10 طبقه راه اندازی شده است. این بازار برای بسیاری از گردشگران از محبوبیت خاصی برخوردار است. توریست هایی که قصد خرید سوغاتی و صنایع دستی شهر جیپور را دارند، می توانند به این بازار بروند و در اینجا تعداد زیادی فروشگاه و مغازه در کنار یکدیگر فعالیت دارند. در برخی از مغازه ها سنگ های قیمتی و الماس های تراش خورده به فروش می رسد. در این بازار می توان فروشگاه های کوچکی را مشاهده کرد که به صورت عمده اجناس خود را به فروش می رسانند. قیمت اجناس در این بازار مناسب است و در عین حال اجناس با کیفیتی عرضه می شود. اگر قصد خرید اجناس با قیمت ارزان تر را دارید ما به شما بازار بزرگ جیپور را توصیه می کنیم. این بازار در تمامی ساعات روز تا پاسی از شب آماده خدمات رسانی است و در آن اجناسی از قبیل انواع لباس های مد روز، لوازم شخصی، صنایع دستی، ساعت، عینک، کیف و کفش، پوشاک، ادویه جات و ... به فروش می رسد. به طور کلی هر چیزی که توریست ها نیاز داشته باشند، می توانند به راحتی در بازار بزرگ جیپور خریداری کنند. در برخی فروشگاه ها نیز نمادها و اشیای زینتی مخصوص کشور هندوستان عرضه می شود. در این بازار چندین رستوران نیز فعالیت دارد. طبخ غذاهای سنتی کشور هندوستان و همچنین غذاهای معروف بین المللی در این رستوران ها به راه است.

 

بازار بزرگ جیپور

 

بازار لاجپات نگر

بازار لاجپات نگر یک مرکز خرید شناخته شده در دهلی است که هم در میان اهالی این شهر و هم در میان گردشگران محبوب است و این بازار موارد بسیار زیادی برای عرضه به مشتریان دارد که البته بیشتر آن‌ها مربوط به بانوان هستند و شما می‌توانید تجهیزات و وسایل مختلفی مانند آخرین مد روز در زمینه کفش، کیف، لباس‌های محلی هندی به نام کورتا و ساری، لباس‌های مشهور دست ‌ساز و پارچه ‌های گلدوزی شده شهر لاکنو و غیره را باکیفیتی بسیار عالی در این بازار بیابید. اگر بتوانید خوب چانه ‌بزنید، آنگاه می‌توانید در پایان روز تخفیف خوبی از فروشندگان گرفته باشید ؛ همچنین می‌توانید تعداد زیادی از متخصصان حنا کاری روی دست را در این بازار بیابید که می‌توانند در ازای دریافت قیمتی بسیار مناسب، طرح‌های بسیار زیبایی را با حنا بر روی دست شما رقم بزنند و در آخر این بازار در روزهای دوشنبه تعطیل است.

 

بازار لاجپات نگر

 

بازار خان

بازار خان به یاد و احترام فردی به نام خان عبدالجبار خان ( Khan Abdul Jabbar Khan ) ساخته شده است و اگر بخواهیم مبنای قیمت خرده‌ فروشی و متوسط قیمت‌های بازار در کشور هندوستان به این بازار نگاه کنیم، آنگاه بازار خان به‌عنوان یکی از گران‌ترین بازارهای جهان به‌حساب می‌آید، این بازار به‌صورت ویژه‌ای برای ساکنان متمول و رده ‌بالای دهلی و گردشگران طراحی شده است و در بازار خان می‌توانید بسیاری از مراکز فروش ویژه مانند مراکز فروش لباس ‌های سنتی، تجهیزات خانگی، وسایل ورزشی و خوردنی‌ها و نوشیدنی ‌ها را مشاهده کنید و همچنین تعدادی از فروشگاه‌های اصلی در بازار خان، فروشگاه راج (Raj)، فروشگاه‌های یکپارچه سانجیو مهرا (Sanjiv Mehra)، فروشگاه مسیر ۰۴ (Route 04) هستند ؛ همچنین مراکز عرضه خوردنی و نوشیدنی نیز در این بازار به‌وفور یافت می‌شوند که می‌توان مشهورترین آن‌ها را رستوران آشپزخانه، کافه بازار، کافه لاک ‌پشت، فروشگاه البیک (Albake)، کافه بیگ چیل (Big Chill)، کافه زفیرو (Zaffiro)، کافه باریستا و شعبه ‌هایی از رستوران‌های بین ‌المللی مانند مک ‌دونالد و سابوی (Subway) دانست و نیز در آخر بازار خان در نزدیکی دروازه هند واقع شده است.

 

بازار خان


 

 


 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 64 امتیاز دهنده به مراکز خرید جیپور
معراج گشت آسمان